شناسه خبر : 58494
سه شنبه 29 اسفند 1396 , 10:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۷ روز پس از شهادت، قبولیش اومد

8000 ستاره درخشان گیلان؛ قبولی در کنکور 7 روز پس از شهادت
 
 
شهید مهدی مشهدی‌زاده در سال 1343 در روستای جیر سر باقر خاله چوکام به دنیا آمد و در سال 1363 در منطقه چنانه اندیمشک برای شناسایی منطقه انجام‌ وظیفه می‌کرد که بر اثر انفجار مین به همراه هم‌زمانش درحالی‌که کلمه لا اله الا الله بر زبانش جاری بود به درجه رفیع شهادت نائل شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شهید مهدی مشهدی‌زاده در سال 1343 به دنیا آمد، او به همراه خانواده‌اش در روستای جیر سر باقر خاله چوکام روزگار می‌گذراند و پس از اتمام دوران دبیرستان به‌عنوان سرباز عازم جبهه‌های حق شد.
 
شهید مشهدی‌زاده یک بسیجی تمام‌عیار و گوش‌به‌فرمان ولایت بود، معتقد بود اگر فرمان‌ها ولی‌فقیه زمانه به‌درستی عمل شود دست هیچ ابرقدرتی به کشور نخواهد رسید.
 
جنگ و جبهه و تحصیل مهدی را از فعالیت‌های فرهنگی بازنداشت و در این حین در پایگاه‌های مقاومت بسیج فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی خود را نیز دنبال می‌کرد، آن‌قدر به تحصیل اهمیت می‌داد که در چنین شرایط دشواری برای ورود به دانشگاه نیز آماده شد اما نتیجه قبولی در کنکور زمانی به دست خانواده‌اش رسید که هفت روز از شهادت مهدی گذشته بود.
 
شهید مهدی مشهدی زاده سرانجام در سال 1363 در منطقه چنانه اندیمشک درحالی‌که برای شناسایی منطقه انجام‌ وظیفه می‌کرد براثر انفجار مین به همراه هم‌زمانش درحالی‌که کلمه لا اله الا الله بر زبانش جاری بود به درجه رفیع شهادت نائل شد.
 
در بخشی از وصیت‌نامه شهید چنین آمده است: برادران بسیجی، سربازان ایران اسلامی تا خون در رگ ما می‌جوشد به‌هیچ‌وجه اجازه نخواهیم داد که دشمنان دین اسلام پا به ایران اسلامی بگذارند و همه‌ ما وظیفه‌داریم دشمنان دین و اسلام را از بین ببریم.
 
انتهای پیام/ذ
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi