شناسه خبر : 58495
چهارشنبه 01 فروردين 1397 , 11:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بعد قطعنامه قبول نیست؟!

رزمنده- اینجانب ۳۰ سال در سپاه خدمت کردم و ان شااله تا یک ماه دیگر بازنشسته می شوم. سوالم این است که چرا سوابق جبهه بعد از قطعنامه در مناطق جنگی جنوب مورد قبول نیست؟ من که در تیپ زرهی ۲۰ رمضان خدمت می کردم و یگان خدمتی تا اواخر سال ۱۳۶۹ در منطقه حضور داشت و بارها در تک ها و نقض آتش بس از سوی عراق حضور داشتیم. پس چرا باید سوابق جبهه اینجانب لحاظ نگردد؟

 مگر ما به دلخواه خودمان حضور داشتیم و یا دفاع از کشور شمال و جنوب و شرق و غرب می شناسد؟! من و امثال من هزار کیلومتر از شهر و خانواده و شرایط عادی کار و زندگی دور بودیم و در مناطق جنگی با شرایط خاص خودش خدمت می کردیم. نباید از سوابق جبهه ثبت شود؟ 

 اینجانب تاکنون از امتیاز جبهه برای خود و فرزندانم استفاده نکردم ولی وقتی که پیگیر تکمیل فرم بازنشستگی شدم، متوجه شدم فقط سوابق جبهه قبل از قطعنامه را ثبت می کنند ولی همکارانی که در حال حاضر به هر دلیل در مناطق شمال غرب حضور پیدا می کنند ، برایشان سوابق ایثارگری محاسبه می گردد. البته با حق و حقوق کامل نه مثل دوران ما!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام.وقتی مدت جبهه برای شاغلین سه چهارم محاسبه میشود که کمتراز12 ماه میشود چیزی تعلق نمیگیرد چرا کارت ایثار صادر میشود یک سال دوندگی کردم تا گفتن چیزی تعلق نمیگیرد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi