شناسه خبر : 58502
پنجشنبه 02 فروردين 1397 , 12:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار عیدانه استاندار خوزستان از ۷۰درصدی ها!

استاندار اهواز به همراه نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس و مدیرکل بنیاد شهید استان خوزستان از جانبازان ۷۰ درصد مرکز توانبخشی استان خوزستان دیدار کردند.

فاش نیوز- در اولین روز سال 1397، استاندار محترم اهواز جناب دکتر شریعتی به همراه همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان مهندس فرجیان از جانبازان 70 درصد مرکز توانبخشی استان خوزستان دیدار کردند.

دکتر شریعتی طی سخنانی سال نو را به جانبازان معزز تبریک گفت و بیان داشت: خدا را شاکریم که توفیق یافتیم اولین روز سال را با دیدار شما آغاز کنیم.

وی همچنین افزود: سعی می کنیم رضایت شما را به حول و قوه الهی که رضایتمندی خداوند متعال است تا حد توان و بضاعت برآورده سازیم. ما فکر می کنیم اگر سال را با دیدار شما آغاز کنیم خدا به کار ما برکت می دهد و دعای خیر شما پشت سر ما خواهد بود. این کار اعتقادی ماست. 

در انتهای مراسم استاندار خوزستان که برای برخوداری از معنویت وجود خانواده ایثارگران با شروع سال جدید به دیدار خانواده های شهید طیب و شهید مدافع حرم حسونی زاده رفته بود، شخصا به تک تک جانبازان معزز حاضر در مرکز توانبخشی شیرینی تعارف کرد و نماینده اهواز نیز به آنها گل هدیه نمود.  

در حاشیه این دیدار نوروزانه، توفیق آشنایی با چند جانباز نخاعی استان فراهم شد که این گفت و گوها مصداق سخنان مقام معظم رهبری در زنده نگه داشتن یاد و حماسه دلاور مردان عرصه ایثار و شهادت است. 

جانباز نخاعی علی طرفی، در سال 82 که سرباز نیروی انتظامی بوده، به خاطر درگیری با اشرار به مقام شامخ جانبازی نایل آمده است.

جانباز رضا تامرادی، از شهر باغملک در سن نوزده سالگی، در منطقه قصر شیرین مجروح شده و جانباز می گردد.

 جانباز نخاعی فاضل شایسته، فرزند دلاور و برومند آبادانی که در عملیات آزاد سازی خرمشهر به مقام جانبازی رسیده است، نیز در جمع جانبازان استان خوزستان حضور داشت. او از تهران آمده بود. جانبازان خوزستانی، بارها از همتش برای رفع مشکلات همرزمان مجروحش یاد کردند و از او خاطرات زیادی تعریف می کنند.  

جانباز طرفی حمادی نیز در سال 60 در مسیر اهواز خرمشهر بر اثر ترکش خمپاره جانباز شده است. او آن سالها متاهل و پدر چند فرزند هم بوده است. شغلش راننده کمپرسی بوده و در جاده سازی مناطق جنگی فعالیت داشته است. گاهی هم مهمات به جبهه می برده است. از دیگر زیبایی های اولین روز سال، دیدار و آشنایی با جانباز اسدالله قلی پور و همسر مهربانش بود. خانم عالیوند با بیانی شیوا و عاشقانه گفت: من معتقدم خدمت کردن به همسر جانبازم اطاعت از خداست. جانباز قلی پور برای ادامه تحصیل در رشته ارشد مکانیک به تهران رفته است. این دلاور خوزستانی جانباز شیمیایی هم هست که صبورانه عوارض این مجروحیت را تحمل می کند و گاهی که عوارض شدت می یابد، نیازمند به چادر اکسیژن می شود.

عکس و گزارش از جعفری

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام مگه مدیر سایت روی مطالب نظارت ندلرد ؟ مگه مطلب که به سایت ارسال میشه یه بار نمی خونید ؟ جانبازان هفتاد درصد یعنی چه ؟ شک ندارم منظور ارسال کننده این دیدار جانبازان نخاعی هفتاد درصد مرکز توانبخشی استان خوزستان بوده . خو درستش می کردید ... تازه اون علامت تعجب چیه دیگه ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi