شناسه خبر : 58505
جمعه 03 فروردين 1397 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وزیر دفاع در دیدار ثاراللهی ها! /تصاویر

امیر حاتمی با حضور در مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله تهران، فرا رسیدن سال ۹۷ و بهار طبیعت و حلول ماه مبارک رجب را به جانبازان این مرکز تبریک گفت.

فاش نیوز- امیر حاتمی به همراه جمعی از سربازان وزارت دفاع با حضور در مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله تهران با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فرا رسیدن سال ۹۷ و بهار طبیعت و حلول ماه مبارک رجب را به جانبازان این مرکز تبریک و ضمن تقدیم شاخه‌ای گل به جانبازان با آنان به گفت‌وگو نشست.

وی در این دیدار با بیان اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران در طول انقلاب و دفاع مقدس کار بزرگی را به انجام رساندند گفت: امروز جانبازان و ایثارگران سربازان سرافراز و عزیز ملت ایران و  رهبر معظم انقلاب و از سرمایه‌های جمهوری اسلامی هستند.

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: آنان با ایستادگی و فداکاری خود موجب پیروزی و سربلندی کشور و انقلاب اسلامی شدند و استقلال و عظمت امروز مرهون فداکاری دلیر مردانی است که بی ادعا همه هستی خود را  برای حراست از این انقلاب و کشور فدا کردند.

امیر سرتیپ حاتمی ضمن گرامیداشت مقام شامخ جانبازان و ارج نهادن به ایثار و جانفشانی‌هایی که در طول سالیان دفاع مقدس متحمل شدند، جانبازان را یادگاران ارزشمند ۸ سال دفاع مقدس برشمرد و برحفظ روحیه ایثار و شهادت طلبی و انتقال ارزش‌های به جا مانده از سال‌های دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد.

وی حضور نزد جانبازان در اولین روزهای سال جدید که به نام «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است را سعادت و توفیق الهی  دانست و اظهار داشت:‌ جانفشانی این عزیزان کشور را حفظ کرد و امنیت و اقتدار کشورمان مدیون آنهاست و نسل جوان ما باید رشادت ها و از خود گذشتگی های این اسطوره های مردانگی و شجاعت هر چه بیشتر آشنا شوند.

امیر حاتمی افزود: با دیدن روحیه شاداب و انگیزه والای این عزیزان که بخشی از جسم خود را تقدیم اسلام کرده، انگیزه خدمت صادقانه برای مسئولان ‌بیشتر شده و ان‌شاءالله بتوانیم با دعای خیر این عزیزان در مسیر ولایت و آرمانی که برای آن به فیض‌ جانبازی نائل آمدند،‌ به نظام و انقلاب اسلامی  خدمت کرده  و شرمنده این عزیزان و شهدا نباشیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح حضور در جمع جانبازان را مایه مباهات دانست و تصریح کرد: دیدار جانبازان و شنیدن  سخنان  و خاطرات ارزشمندآنان و نیز مشاهده صبر و استقامتی که این عزیزان دارند مایه قوت قلب ونشانگر عزم  و اراده راسخ در ادامه مسیر نورانی انقلاب اسلامی است.

وی با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه جانبازان خطاب به آنان گفت: ما امروز برای اینکه بتوانیم  راه و آرمان های مقدس شهدا و شما جانبازان گرانقدر را ادامه دهیم و در مقابل جبهه کفر و استکبار و توطئه  های آنها ایستادگی کنیم، نیازمند دعای خیر شما عزیزان هستیم و از شما درخواست می کنیم خادمین خود در کشور، دولت خدمتگزار، نیروهای مسلح و در راس آن مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا را از دعای خیر فراموش نکنید.

در پایان وزیر دفاع مقرر کرد به تمامی جانبازان ۷۰ درصد به بالا کارت خرید از فروشگاه های اتکا واگذار شده تا این عزیزان بتوانند همچون سایر نیروهای مسلح از خدمات رفاهی این سازمان  بهره مند شوند.

همچنین مقرر شد با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران کارگروهی متشکل از سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، مدیریت امور ایثارگران وزارت دفاع و جمعی ازمسئولین این سازمان با حضور در آسایشگاه ثارالله مطالبات و درخواست های جانبازان را بررسی و مشکلات و موانع را مرتفع نمایند.

منبع: ایلنا، ایرنا، دفاع پرس
اینستاگرام
سلام امیرلایق.....شمابهترین انتخاب آقای رئیس جمهورهستید.
لطفا دکوراسیون جانباز درست نکنند عزیزی که میتواند در میادین ورزشی حضور یابد چرا روی تشک آنکارد شده تظاهر میکند انجمن نخاعی در این گونه مواقع کجاست تا خواستار قوانین مصوب و بیان مشکلات باشد سرباز با معلولیت باید کادر شود واز مزایای پرسنلی برخوردار باشد از هزینه نگهداری از هزینه درمان افراد صعب العلاج از تفریح و سفر از خودرو مناسب و....به کارت خرید اتکا اکتفا کردن یعنی چی حفظ ارزش ایثار و خود گذشتگی سر زدن به تک تک معلولین جنگ در خانه هاست حفظ کرامت کرامت کرامت
باسلام ودرود برشما دوستان فاش نیوز.وزیر دفاع بیاد قانونی که چن ساله تصویب شده خدمات رسانی به جانبازان اجرا کنه.باور بفرمایید اینها جانبازان رو فراموش کردن من فک میکنم تاریخ انقضاجانبازان به اتمام رسیده.جانباز هفتاد درصد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi