شناسه خبر : 58507
دوشنبه 06 فروردين 1397 , 13:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور از حضور گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر در مناطق زلزله زده کرمانشاه

ایثارگران بوشهری برای کرمانشاهی ها! / تصاویر

باور داشتیم وقتی قرار است دستی را به یاری بگیریم، دست دیگرمان در دست خداست، و در ابتدا هم گمان نمی بردیم این کمک‌های اندک بتوانند تا این اندازه امید و خوشحالی بی حدو حصر را در میان هموطنان مرزنشین به ویژه کودکان معصوم آن دیار ایجاد نماید!

فاش نیوز- حضور گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر در مناطق زلزله زده کرمانشاه در آستانه نوروز 97 با طی مسافتی حدود چهار هزارو پانصد کیلومتر برای توزیع محبت میان هم وطنان نجیب استان کرمانشاه!

 در راستای عمل به آموزه های دینی و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تقویت حرکت های جهادی و ادامه مسیر شهدای والامقام در آستانه بهار طبیعت و نوروز ۹۷ بر آن شدیم تا لبخندی ولو اندک را بر لبان کودکان زنان و مردان هم وطن زلزله زده کرمانشاه بنشانیم.

 به همین منظور در قالب گروهی تحت عنوان گروه جهادی ایثارگران بدون مرز مطالبه کمک از همنوعان خود نموده و باور داشتیم وقتی قرار است دستی را به یاری بگیریم، دست دیگرمان در دست خداست، و در ابتدا هم گمان نمی بردیم این کمک‌های اندک بتوانند تا این اندازه امید و خوشحالی بی حدو حصر را در میان هموطنان مرزنشین به ویژه کودکان معصوم آن دیار ایجاد نماید!

 مرزدارانی پهلوان پرور و شهید پرور که مقاومت زنان و مردان وجوانان برومند آن خطه در دوران دفاع مقدس در ارتفاعات بازی دراز و عملیات مرصاد، دشمن و ایادی آنان را ذلیل و ایران اسلامی را سربلند و سرافراز نمود.

 به همین منظور پس از جمع آوری کمک های خیرین در تاریخ 13 اسفند ماه برای شناسایی و کمک هدفمند به اتفاق دو نفر از اعضای گروه که از یادگاران شهدا و جانبازان می باشند، راهی استان کرمانشاه شده و پس از شناسایی و تهیه آمار روستاهای هدف شامل گزنه، تپه کبود، شیخ صله، زیلو بسطام و زرینجو به بوشهر مراجعت نمودیم و کمک های جمع آوری شده را در بسته های مختلف ساماندهی و در مورخ 23/12/96 به اتفاق سه دستگاه خودرو از بوشهر و یک دستگاه خودرو از شهر اصفهان عازم کرمانشاه شده  و با حضور در روستاهای مذکور اقلام جمع آوری شده را در میان مردم زلزله‌زده توزیع نمودیم که این حضور موجی از خوشحالی را در میان اهالی این روستاها ایجاد نمود.

 ضمنا" در حاشیه این حضور سبز که در واقع نقطه عطفی در این سفر نیز محسوب می شد، از خانواده معظم پنج شهید و ایثارگر در روستای زرین جو و یک شهید در روستای زیلوه بسطام تجلیل و همچنین با تقدیم هدایایی به معلمان روستای تپه کبود و گزنه از آنان نیز تقدیر به عمل آمد.

 لازم به توضیح می باشد، ارزش تقریبی کمک های جمع آوری شده اعم از نقدی و غیر نقدی حدود بیست میلیون تومان برآورد شد که در قالب بیش از بیست قلم کالا اعم از خوراکی و پوشاک و اسباب بازی و شیرینی شب عید در میان اهالی این روستاها توزیع گردید،.در اختتامیه این حرکت جهادی نیز گروه با حضور در یادمان فاتحان دلها و شهدای فتح المبین با آنان تجدید پیمان کرده که همچنان در راه آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی قدم برداشته و با عضو گیری اعضا جدید از تمامی استان ها این حرکت های جهادی را با حضور در مناطق محروم و دور افتاده تقویت نماییم.
 
 در پایان جا دارد از بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع)، هیات تنیس روی میز و هیات کوهنوردی بوشهر و خیرین و مردم خونگرم استان بوشهر که نقش ارزنده ای در جمع آوری کمک و این حرکت خداپسندانه و جهادی ایفاء نموده اند، تقدیر و تشکر گردد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام اردوهای جهادی یعنی گذشتن از زندگی روزمره وهیاهوی شهر وورود به خدمتگزاری صادقانه به مردم نیازمند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi