شناسه خبر : 58511
شنبه 04 فروردين 1397 , 15:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بهره مندی۴۰ هزار ایثارگر از تسهیلات اشتغال زایی

شهرکرد- ایرنا- معاون تعاون و رفاه بنیاد شهید و امور ایثارگران، از پرداخت تسهیلات در قالب طرح های اشتغال زایی و کارآفرینی به بیش از 40 هزار نفر از ایثارگران در سال جاری خبر داد.

 

مهدی ایزدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در شهرکرد افزود: به طرح های خوداشتغالی بیش از 300 میلیون ریال و طرح های کارآفرینی با توجه به نوع طرح حداقل تا 2 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می شود.
وی اظهار کرد: طرح هایی هم که بیش از این میزان تسهیلات نیاز داشته باشند، با کمک صندوق توسعه ملی تسهیلات دریافت می کنند.
وی افزود: براساس سامانه اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران 67 هزار نفر فاقد شغل در این سامانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد هشت هزار نفر فرزند شهید و مابقی فرزندان ایثارگران هستند.
معاون تعاون و رفاه بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سال گذشته یکهزار و 180 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از طریق بانکهای عامل به ایثارگران پرداخت شد.
ایزدی با اشاره به شروع کار صندوق اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران از سال گذشته افزود: راه اندازی این صندوق گامی مهم برای رفع معضل بیکاری جامعه هدف است.
وی از پرداخت تسهیلات مسکن به جامعه هدف ایثارگران اشاره و پیش بینی کرد: امسال 47 هزار نفر از تسهیلات مسکن بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا، استان چهارمحال وبختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از 2 هزار و 400 شهید تقدیم نظام اسلامی ایران کرده است.

اینستاگرام
سلام...جناب ایزدی،شماازمصوبات شورای شهرتهران درموردطرح ترافیک جانبازان ایرادگرفتیدوبااشاره به قانون جامع ایثارگران،شورای شهررامحکوم کردید،،،که کاربجایی بود***حالاخودتون داریدقانون شکنی می کنید؟!پیشنهادمیکنم به همان قانون جامع یی که باآن شورای شهررامحکوم کردید،مراجعه کنیدکه سالیانه باید100هزارفقره وام مسکن به جامعه هدف پرداخت شود!!! نه47هزار !!!!! و...
بنده 3 سال است که در نوبت وام خرید مسکن ایثارگران منتظر هستم و هرگاه به بنیاد مراجعه میکنم میگویند هنوز اعتباری نیامده است --- ما در حال پیر شدن هستیم کی نوبت میرسد ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi