شناسه خبر : 58513
شنبه 04 فروردين 1397 , 15:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نقش مهم خبرنگار در انتقال فرهنگ جهاد و شهادت

ما توانستیم ۳۸۱/ امیر موسوی در مرکز رسانه‌ای شهید رهبر:
فرمانده کل ارتش ضمن تقدیر از خبرنگاران راهیان نور گفت: خبرنگاران نقش موثری در ترویج راهیان نور و معرفی آن به مردم و جامعه دارند.

خبرنگاران نقش مهمی در ترویج راهیان نور دارند

 به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز از مرکز رسانه ای شهید رهبر در قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب بازدید کرد.

 وی ضمن گفت و گو با مسئولان و خبرنگاران این مرکز در سخنانی اظهار داشت: در جنگ تحمیلی کشورهای بسیاری به صورت مستقیم و غیرمستقیم از دشمن بعثی حمایت کردند و در برابر ملت تازه انقلاب کرده ایران اسلامی ایستادند.

 فرمانده کل ارتش افزود: دشمن بعثی با حمایت این کشورها، شهرهای خرمشهر، قصرشیرین، نفت شهر و سومار را اشغال کرد و تا نزدیکی شهر اهواز یعنی دب حردان هم پیشروی کرد اما ملت مقاوم و انقلابی ایران اسلامی با اعتماد به نفس و با توکل به خدا در برابر دشمن ایستادند و دشمن را به عقب راندند.

 سرلشکر موسوی در خصوص خبرنگاران راهیان نور نیز گفت: راویان و خبرنگاران نقش مهمی در انتقال رشادت ها و دلامردی های ایثارگران و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دارند. اصحاب رسانه همچنان نقش مهمی در ترویج حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور دارند و در این راه سختی هایی را نیز متحمل می شوند اما خداوند واقعا به کار آنان برکت می دهد و بنده در اینجا از زحمات و تلاش های خبرنگاران جهاد رسانه ای شهید رهبر و دیگر خبرنگارانی که در حوزه راهیان نور تلاش دارند، تقدیر و تشکر می کنم.

 وی در پایان در دفتر یادبود مرکز رسانه ای شهید رهبر نوشت: کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود... خداوند بزرگ را به خاطر داشتن جوانان معتقدی که معارف دفاع مقدس را به آیندگان تاریخ و همه پهنه جغرافیا منتقل می کنند، شکر می کنم.

امیر موسوی همچنین به پویش «ما توانستیم» که توسط این مرکز به راه افتاده است، پیوست

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi