شناسه خبر : 58523
یکشنبه 05 فروردين 1397 , 14:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۷

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد.

 رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزات آموزش و پرورش گفت: ثبت نام از داوطلبان متقاضی آزمون استخدامی پیمانی سال 97 از نیمه اول فروردین سال 1397 از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org شروع می شود.
 
 اسفندیار چهاربند در خصوص جذب و استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی این سازمان از طریق آزمون در سال 1397 اظهار داشت: در آزمون استخدامی سال 1397 بر اساس نیاز مناطق آموزشی برای حدود 70 خوشه شغلی مربوط به مشاغل آموزشی، تعداد 17 هزار و 368 نفر ، با رعایت ماده 44 قانون مدیریت خدمت کشور و در نظر گرفتن سهمیه های قانونی، بعد از طی مراحل آزمون به شرط گذراندن پودمان اول دوره مهارت آموزی، از تاریخ اول مهر ماه 97 جذب آموزش و پرورش خواهند شد. 
 
وی افزود: پذیرفته شدگان نهایی مکلفند که بقیه دوره شایستگی معلمی را همزمان با اشتغال در مدارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی بگذرانند.
 
چهاربند ادامه داد: آزمون استخدامی در نیمه دوم اردیبهشت ماه 1397 برگزار و نتایج اولیه آزمون نیز، حداکثر تا اواخر خرداد 1397 از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
 
وی یادآور شد: پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی، معاینات پزشکی و بررسی صلاحیت های عمومی از میان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت، انتخاب و به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به منظور گذراندن دوره مهارت آموزی معرفی می شوند.
مرجع / ایرنا

 

اینستاگرام
سلام ، چنانچه ایثارگری دارای مدرک تحصیلی مورد نظر در آگهی و فراخوان برای استخدام نباشد آیا قانونی وجود دارد که ایثارگران با هر نوع مدرک بتوانند در پستهای عمومی ارگانها استخدام شوند و از سهمیه استخدام ایثارگران استفاده نماید؟
اولین شرط لازم برای استفاده از هرگونه سهمیه احراز ایثارگری میباشد لیکن انواع سهمیه ها مانند وام مسکن و خودرو و معافیت و استخدام و تحصیل دانشگاه و غیره برای ایثارگران وجود دارد اما اکثریت ایثارگران قادر به پاس کردن شرایط اختصاصی پیش بینی شده در سهمیه ها نیستند لذا لازمست ضمن رعایت عدالت شرایط استفاده از سهمیه قانونی برای تمامی ایثارگران فراهم یا شرایط با وضعیت ایثارگران مطابقت داده شود تا ایثارگران ضمن دارا بودن شرایط ایثارگری با کمال تعجب و تاسف از سهمیه قانونی ایثارگران محروم نشوند زیرا اینگونه تبعیض ها ظلم بزرگ و غیر قابل تحملی میباشد.
این روزها آگهی استخدام اکثریت ارگانها فقط با گرایشهای حقوق و حسابداری ، کامپیوتر و عمرانی یا مدارک پزشکی هستند لذا تعداد زیادی از ایثارگران واجد شرایط استفاده از سهمیه قانونی استخدام بدلیل عدم همخوانی مدرک تحصیلی با چند مدرک فوق الذکر همچنان بیکار ماندند که لازم است مسئولان مربوطه فکری برای سایر مدارک تحصیلی و انطباق با شرایط اختصاصی داشته باشند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi