شناسه خبر : 58531
دوشنبه 06 فروردين 1397 , 15:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدید از خانه موزه شهید بابایی

بیش از یکهزار نفراز خانه موزه شهید بابایی در قزوین دیدن کردند

قزوین-ایرنا- مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین گفت: بیش از یک هزار مسافرو گردشگر نوروزی در پنج روز اول ایام نوروز از خانه موزه سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی دیدن کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، آرش رشوند افزود: بیشتر بازدیدکنندگان در مدت یاد شده، از استان‌های قزوین، تهران، تبریز، زنجان، گیلان، اردبیل، اصفهان و آذربایجان شرقی و غربی بوده اند.
وی خاطر نشان کرد: در این خانه - موزه‌ آثار به جا مانده از شهید بابایی شامل عکس، لباس، وصیت‌نامه و هر آنچه که زندگی این شهید بزرگوار را روایت کند، به نمایش گذاشته ‌شده است.
رشوند اظهار کرد: مسافران و گردشگران می‌توانند تا پایان ایام نوروز، از ساعت 8:30 صبح تا 14 ظهر و 16 تا 21 شب از خانه موزه شهید بابایی بازدید کنند.
مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین با اشاره به اهمییت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: احیاء آرمان‌ها و اهداف شهید بابایی و شناساندن سیره و افکار این شهید به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان از مهمترین اهداف آماده‌سازی این خانه موزه برای بازدید علاقمندان می‌باشند.
سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی معاون عملیاتی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از 60 مأموریت جنگی موفق، همزمان با عید قربان در 15 مرداد سال 66 بعد از انجام عملیات شناسایی یکی از مناطق جنگی به فیض شهادت نایل آمد.
شهید بابایی که در سال 1329 در قزوین متولد شد، از افتخارات مردم شهیدپرور قزوین است و از شهدای برجسته دوران دفاع مقدس به شمار می‌آید.
6104/6012

انتهای پیام /*

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi