شناسه خبر : 58536
سه شنبه 07 فروردين 1397 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد پاسخگو باشد؛

قطع حق پرستاری والدین شهدا و عواقب آن

حق پرستاری یا به عبارتی حق نگهداری والدین صعب العلاج شهدا به دلیل لغو قرارداد با بیمه ایران ازبرج ۶سال ۹۶ تا کنون قطع شده است.

علی مهربان - همانطورکه درجریان هستید ازبرج 6سال 96 تا کنون حق پرستاری یا به عبارتی حق نگهداری والدین صعب العلاج شهدا قطع شده است. به دلیل لغو قرارداد با بیمه ایران قرارشد ازبرج 6به بعد طبق قانون بنیاد این هزینه ها را پرداخت کند که دراین زمینه کمسیون پزشکی دایر و تاییدشد. قول دادند به خانواده ها تاشب عید با معوقه چندماه واریز شود ولی این کار نشد و حالا سال جدیدآمده است.

این امر سبب گردیده تابسیاری ازخانواده های شهداء دچار مشکلات زیادی شوند و دراین مدت عده زیادی از والدین شهدا فوت شدند و تکلیف کسی معلوم نشد. بی تدبیری و بی توجهی مسوولین بنیاد و کوتاهی ها از سوی اینها باعث ذهنیت ها و موارد زیادی مشکلات شد...

این یک ظلم آشکار درحق کسانی شده که بهترین عزیزان خود را تقدیم انقلاب و نظام کردند ولی متاسفانه امروز در کنج منزل افتاده اند و به علت کهولت سن و سال به بیماری ها و مشکلات حاصل از آن دچارگردیده و به فراموشی سپرده شده اند.

به عنوان یک تکلیف شرعی و با توجه به اینکه قبلا" هم اطلاع داده ایم و قول مساعدداده بودید که اطلاع رسانی و پیگیری می کنید مجددا" یادآوری کرده ام ولی تاحال درخصوص والدین شهداء اقدامی صورت نگرفته ... مراتب جهت اطلاع شمابزرگوار...

ضمنا" برخود واجب دیدم تا این موارد که ظلم بزرگی درحق بخشی ازجامعه هدف می باشد را برایتان ارسال کنم و یک سووال در ذهن من و همچنین در ذهن خیلی از خانواده ها ایجاد شده  که چطور چنین برخورد زشتی نسبت به حتی صعب العلاج ها دارند و این نهایت بی انصافی و ناحقی نسبت به کسانی که شهیدداده اند می باشد. با چه جراتی چنین می کنند و پاسخگو هم نیستند!؟ من به نوبت خودم به والله قسم می گویم شهدا شرمنده ایم؛ هم پیش شما و هم پیش خانوادهایتان!

اینستاگرام
با احترام به مقام شامخ شهدا و خانواده معظم بدر ومادران شهدا ایا خود بدر و مادران شهدا مگر حقوق از بنیاد نمیگیرن که این مسله برای خانوادههای انها مشکل ساز شده تا انجاییکه من میدانم خود این بزرگواران حقوق دارن غاز قبل هم دریافت میکردن
سلام.بزرگواراینجادرموردوالدین شهیدصعب العلاج شدنه حقوق بگیران والدین.حق پرستاری طبق قانون پرداخت شده ومدتی است قطع میباشد.این حق پرستاری والدین شهداءتصویب قانون است که بنیاددراین امرکوتاهی کرده است وپرداخت نشده.به هردلیلی.جهت اطلاع شمابرادربزرگوار...
درخوست.فیش
حقوقی
سلام.خداراشکرکه بعدازمدتهااین موردهاهم باهمکاری فاش نیوزانتشاریافت..ممنونیم ازشمابزرگواران ودکترساقی..مسوولان بنیادازحال وروزوالدین وهزینه های سرسام آورخبردارند..میدانندتاحال طبق گفته همین بزرگواران درظرف این چندماه چندین والدین شهیدفوت شدندوحقشان پایمال؟!واقعامدیران بنیادازاین مواردباخبرند؟چرامیگیدبودجه نیست.باپرداخت نشدن به موقع آیامیدانیدچه مشکلاتی ایجادکردید..آقای دکترساقی خودتان قضاوت کنیدواقعااینکارتوجیع دارد؟باقضاوت باشماخوانندگان گرامی.
متاسفانه،،به خود وجود مطهر و مبارک شهدای والامقام و آرمانهای آنها بی توجهی محض میشود... و نیز به ایثارگران دردمند
باسلام وخسته نباشی از اینکه به فگر خانواده شهدا هستی.ولی چرا در مورده جانبازان وحتا ان نفر های که در طول دفاع مقدس ازبهترین زمان عمرشان یعنی جوانی.خود گذشتند وبیشتر وقت خود را در منطقه بودند.ولی حال هیچ کسی نیست که بگوییند شما همه هستید.امیدوارم که به مانند حق نگهداری خانواده ای شهدای عریز به فکر این نفرت هم باشید.وسلام
من قصدتبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را دارم نه تشویش اذهان عمومی ولی خواستم بقیه هم ازجریان پیام گذاشتن من به شماره تلفن دفترارتباط مردمی وزیردفاع باشدمن درتاریخ ۱۲اسفندیک پیغام تلفنی برای وزیرگذاشتم و خواستم درمورد شایعه قطع کمک معیشت ایثارگران معسر درسال ۹۷ توضیح دهندواینکه چرا قراربوده سال ۹۷ مبلغ یک میلیون و پنجاه هزارتومن پرداخت شود این پرداخت انجام نشده و همان مبلغ ۶۰۰هزارتومان پرداخت شد‌واینکه عیدی چرا پرداخت نشد شایدتعدادی بگویتد توقع زیادی دارم .که اینطورنیست چون اگرمصوبه و قانونی نباشد توقعی هم نیست چطورکه ما ازبنیاد هیچ تقاضایی نداریم .چون هیچ مسئولیتی درقبال پرداخت حقوق ندارد.من چندسال پیش هم مطلبی برای سرداردهقان که وزیردفاع بودند.نوشتم که ایشان شاید درمورددرخواستی که نوعی مطالبه تمام ایثارگران کمک معیشت بگیربود هیچ کاری انجام نشد ولی حداقل ایشان به مشاورخود دستورداده بودند مستقیم پیگیری کنند .ولی مثل اینکه جناب امیرحاتمی وزیرمحترم دفاع واقعا از وضعیت معیشتی این گروه جانباز و رزمندگان معسر اطلاعی ندارند که حق هم دارند‌با حقوق چندمیلیونی منزل سازمانی و دهها مورد دیگر امکان ندارد تصورهم کنند چه سختی می کشیم .شاید بگویند وضعیت مالی کشورخراب است آیا واقعا عقل سلیم حکم میکند این را باور کنیم چطور این همه بریز و بپاش است نه دهها بلکه صدها میلیارد تومان خرج اتینا می کنند‌.ولی به ما که میرسد کیسه بیت المال خالی میشود.بهرحال دیگر صحبت از توطعه خارجی و موساد و سیا نیست این یک هجمه داخلی برای ازبین بردن باقی ماندگان دوران دفاع مقدس است.من که دیگرحرفهایی مانند اینکه صبر کنیم اجرش را در ان دنیا خواهیم گرفت به گوشم نمیرود چرا باید ما صبرکنیم ولی آقایان و آقا زادگان هرچه را بخواهند بگیرند و بخورند.نه فقر واقعا دین و ایمان را ازبین میبرد فقط دریک صورت این نخواهد شد زمانی که واقعا عدالت اجتماعی برقرارباشد.و با چشمان خود ببینیم که مبارزه ای جدی وجود دارد نه گزینشی.اگر بهشت را وعده میدهید پیش کش .فقط و فقط این یک کار را بکنید ایران بهشت میشود و مبارزه با فساد و حکومت واقعی عدل علی نه شعاری .
چگونه باید اعتماد به ادارات ودولت را حفظ کرد، چگونه باید اعتماد به نهادهای نظارتی را حفظ کرد، چگونه باید اعتماد به قانون برای همه را حفظ کرد، چگونه باید اعتماد به نیروهای ارزشی را حفظ کرد، چگونه بایداعتماد به عدالت در نظام اسلامی را حفظ کرد، چگونه باید نسبت به احقاق حق و ادای حق الناس را حفظ کرد، چگونه باید اعتماد به صداقت و امانت داری را حفظ کرد، چگونه باید اعتماد به دینداری واز کجا آورده اید را حفظ کرد، چگونه باید ایمان به آخرت وقیامت وعذاب الهی را حفظ کرد، اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا #شرکت تعاونی مسکن بنیاد شهید وامور ایثارگران یزد #چهارده نفر عضو بدون آورده و پروژه هزارواحدی بدون قرارداد #یک نفر بدون آورده و بدون مناقصه و نداشتن شرایط لازم #نزدیک به هزار نفر سرمایه گذار بدون حق نظر ورای #سکوت و یکجانبه نگری بیش از پنج سال با حق الناس #شرکت هرمی بدون سود برای سرمایه گذاران واقعی #سکوت و عدم همراهی مسؤلان با مظلومین و شاکیان بی چاره #برره: پول زور وَده اول ۵۰ یا ۶۰ سه ساله،بعد۷۰ یا ۸۰»»»۹۰ یا۱۰۰ حالا ۱۷۵ بدون احتساب سودوام وتعلق دیرکردبه علت اهمال وفشار بر اعضاوسرمایه گذاران اصلی وکندن درب های آپارتمان ها»»» همچنان ادامه دارد..... #واینکه همینه میخوای بخواه نمیخوای برو اسمش هست مسکن مهر
با سلام و عرض ادب.
و تبریک سال جدید.

اخیرا مدیر رفاهی بنیاد مصاحبه کرده و طبق آماری اعلام فرموده به هشتصد نفر از جانبازان ۵۰ درصد خودرو داخلی دادند وبرای ۱۱۰۰ نفر هم بزودی مراحل واگذاری انجام خواهد شد .

متاسفانه در این مورد هم فقط آمار ارائه شده و قطعا مدیریت مربوطه بسیار ناکارآمد است و باب سواستفاده باز است.
عقل یک آدم معمولی هم می‌رسد که یک جانباز با محدودیت جسمی و حرکتی نمی تواند از خودروهای فاقد امکانات بهره ببرد. و قطعا خودروی بی‌کیفیت ۴۰۵ دنده‌ای را مجبور است واگذار کند.

بنده جز هشتصد نفر اولی هستم که خودرو شامل حال من شده است و ضمن اینکه خود را موظف میدانم از عوامل مربوطه تشکر کنم باید اذعان کنم مواجه با فشل بودن مدیران و کارمندان بنیاد و عدم برنامه‌ریزی ایشان شدم.

بانک دی با تشکیل پرونده و گرفتن سفته ویک ضامن کارمند رسمی و گواهی کسر از حقوق و پرداخت سه ماه اقساط با تخصیص ۱۸/۵ میلیون وام شمارا به انتظار برای پیامک از ایران خودرو دعوت میکند.

بعد از اینکه پیامک را دریافت کردید به نمایندگی مربوطه مراجعه و احرازهویت و محل سکونت میشوید سپس شماره بدنه خودرو به شما اعلام میشود که هیچ حق انتخابی غیر از این ندارید چون یکجا بنیاد تصمیم گرفته برای همه خودرو از رده خارج ۴۰۵ که در هیچ جای دنیا غیر خراسان تولید نمیشود را غالب کند.

آخه یکی نیست بگه این مسولین مربوطه این توانایی را ندارند تا با خودرو ساز مذاکره کنند یا بهترین خودرو را برای گروه هدف که جانبازان عزیز هستند بگیرد یا به همان مبلغ تعیین شده شخص جانباز ازحق انتخاب خودرو و خرید از خودروساز برخوردار شود.

چه گرفتاری ها و هزینه‌ها برای گرفتن خودرو نداشتم که تاکنون هم فقط یک شماره بدنه دارم و قراره خودرو از مشهد بیاد.

آخه مسولین عقلشان نمیرسد یک رسید بگیرن و تسهیلات را در اختیار خود جانباز قرار بدهند.

آخه عقلشان نمیرسد با شصت میلیارد تومان که به کارخانه ایران خودرو بابت دو هزار جانباز اهدا کردند می‌توانستند پول را مسدود کننده و هر ماه به چهل جانباز بدون بروکراسی درب منزل خودرو مناسب تحویل بدهند ‌.
سپاس - زهدی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi