شناسه خبر : 58552
پنجشنبه 09 فروردين 1397 , 10:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ مدافع حرم به سوال یک مستندساز

سیدعلی فاطمی مستندساز مدافعان حرم به ذکر خاطره‌ای از یک رزمنده جبهه‌های مقاومت پرداخت که در بستر مجروحیت هم به فکر دفاع از حرم بود.

رزمنده‌ای که در بستر مجروحیت هم باز فکر دفاع از حرم بودبه گزارش دفاع پرس، سیدعلی فاطمی مستندساز مدافعان حرم با بیان خاطره‌ای از رزمندگان جبهه‌های مقاومت، اظهار داشت: یک روز برای مصاحبه به خانه یکی از رزمندگانی رفتیم که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در ایامی که زمان مراسم عروسی‌اش بود، مجروح شده بود.

وی ادامه داد: ساق پای آن رزمنده طی یک عملیات در جنوب حلب، تیر خورده بود. با جمعی از دوستان به خانه وی رفتیم و گفت‌وگویی با او داشتیم. از او سوال کردم وضعیت جسمانی‌ات چطور است؟ درد داری یا نه؟ جواب جالبی داد و گفت درد من این است که اینجا دراز کشیده‌ام و رفقای من در خط مبارزه می‌کنند. من درد دارم ولی درد من این است که اینجا افتاده‌ام و رفیقم دیشب به جای پست شبانه من، به شهادت رسید. من ننگم می‌آید که ایجا نشسته ام و نمی‌توانم در خط کنار بقیه رفقایم از حرم دفاع کنم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi