شناسه خبر : 58554
پنجشنبه 09 فروردين 1397 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خصلت نیکوی شهید ملک‌محمدی

همسر شهید مدافع حرم «محمدجلال ملک‌محمدی» گفت: محمد خیلی مقید به نماز جماعت بود. همیشه سعی می‌کرد نمازش را به جماعت بخواند و دیگران را نیز به این کار تشویق می‌کرد.

به گزارش دفاع پرس، «درس اخلاق» بیان گوشه‌ای از خصلت‌های خوب شهدای مدافع حرم است که در هشتمین روز بهار سال 97 خصلت «تقید به نماز جماعت» شهید مدافع حرم «محمدجلال ملک‌محمدی» را به روایت همسرش «آمنه مظلوم‌زاده» بیان خواهیم کرد.

ویژه هشتمین روز عید////«تقید به نماز جماعتِ» شهید مدافع حرم «محمدجلال ملک‌محمدی» به روایت همسر

آمنه مظلوم‌زاده همسر شهید مدافع حرم گفت: محمد خیلی مقید به نماز جماعت بود. همیشه سعی می‌کرد نمازش را به جماعت بخواند و دیگران را نیز به این کار تشویق می‌کرد. یکی از دوستان شهید تعریف می‌کرد یک‌بار وی در مسجد ناگهان بین دو نماز برخاست و رو به نمازگزاران گفت: «من از اهالی روستای پشک دو گله دارم. گله اول من این است که شما در بین اهالی روستا آدم باسواد دارید اما نمازتان را به جماعت نمی‌خوانید. گله دوم اینکه چرا تسبیحات حضرت زهرا (س) را بین دو نماز نمی‌خوانید...».

بنا بر این گزارش، شهید «محمدجلال ملک‌محمدی» از جهادگران عرصه سازندگی در مناطق محروم بود که در سال 96 در جریان آزادسازی موصل مجروح شد و به خاطر آسیب‌های فراوان مجروحیت در بیمارستان بستری بود که نهایتا در 13 تیرماه سال گذشته به کاروان شهدای مدافع حرم ملحق شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi