شناسه خبر : 58555
پنجشنبه 09 فروردين 1397 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«محمدحسین» فردی ولایت‌پذیر بود

دوست صمیمی و هیاتی شهید مدافع وطن «محمدحسین حدادیان» گفت: محمدحسین علاقه‌ی خاصی به رهبر معظم انقلاب داشت و سعی می‌کرد فرامین ایشان را به درستی در زندگی‌اش اجرا کند.

«محمدحسین» فردی ولایت پذیر بود

داود سوهانی از دوستان صمیمی و هیاتی شهید مدافع وطن «محمدحسین حدادیان» در گفت‌وگو با  دفاع پرس، درباره این شهید والامقام اظهار داشت: محمدحسین از همه نظر بویژه در زمینه اخلاقی و اعتقادی فردی شایسته و کامل بود. او الگویی شده بود برای دیگران و با نوع رفتار و کردارش یک معلم اخلاق بشمار می‌رفت.

وی ادامه داد: نمازهایش بموقع و اول وقت بود و همیشه سعی می‌کرد زیارت عاشورایش ترک نشود. با هیات رایه‌العباس (ع) انس خاصی داشت.

سوهانی با بیان اینکه شهید حدادیان یک خادم گمنام در امام‌زاده علی اکبر (ع) چیذر بود، اضافه کرد: جوری در هیات و امام‌زاده خدمت می‌کرد که کسی کارهای او را نبیند و همیشه دوست داشت بیشتر کارها را او انجام دهد.

وی افزود: محمدحسین علاقه‌ی خاصی به رهبر معظم انقلاب داشت. او سعی می‌کرد فرامین ایشان را به درستی در زندگی‌اش اجرا کند و از مسئولینی که از کلام رهبری تبعیت نمی‌کردند، بسیار ناراحت و خشمگین می‌شد. باید با صراحت کامل بگویم که او فردی ولایت‌پذیر بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi