شناسه خبر : 58586
سه شنبه 14 فروردين 1397 , 16:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حتی برای رفتگری!

یحیی- بنده جانباز 57درصد شیمیای ریوی ارتش و مدت خدمت در  8سال جنگ و کردستان و شمال غرب 130 ماه دارم و تا الان هم برای بیکاری 4 فرزندم به زمین و زمان خواهش و نامه نگاری می کنم. کسی توجه به من ایثارگر نمی کند حتی برای رفتگری و کار خدماتی!

 با مدرک لیسانس برای شهرداری کرمانشاه چندین بار مراجهه کرده ام. متاسفانه پارتی ندارم یکی از 4 فرزند بیکارم را به عنوان کارگر شرکتی جذب و به کار نمی گیرند! مدت 5سال میباشد.

 الان خواهش می کنم توسط ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران کل یکی از فرزندانم را در بنیاد به عنوان کارمند ساده جذب کنند! تشکر می کنم. باور بفرمایید نه خودرو و نه صاحب یک متر زمین و خانه از خودم ندارم و مدت 11 سال جوانیم را در سنگرهای شمال غرب و غرب و جنوب کشور گذرانده ام.

 الان 55سال دارم. نسبت به تمام دوستانم از نظر مادی 50درصد عقب هستم وحتی جان شیرینم را تقدیم به ملت بزرگ ایران کرده ام. اینها را همه وظیفه خود میدانم اما یک توقع دارم از 4 فرزند بیکار در منزل یک نفر از آنها را جذب کار کنند.

 خواهش می کنم کمکم کنید.

با سپاس

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
شرم براین دولت تدبیروامید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi