شناسه خبر : 58591
سه شنبه 14 فروردين 1397 , 16:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خودرو بی امکانات به چه درد جانباز می خورد؟!

زهدی- اخیرا مدیر رفاهی بنیاد مصاحبه کرده و طبق آماری اعلام فرموده به هشتصد نفر از جانبازان ۵۰ درصد خودرو داخلی دادند و برای ۱۱۰۰ نفر هم بزودی مراحل واگذاری انجام خواهد شد .

متاسفانه در این مورد هم فقط آمار ارائه شده و قطعا مدیریت مربوطه بسیار ناکارآمد است و باب سوء استفاده باز است.
عقل یک آدم معمولی هم می‌رسد که یک جانباز با محدودیت جسمی و حرکتی نمی تواند از خودروهای فاقد امکانات بهره ببرد. و قطعا خودروی بی‌کیفیت ۴۰۵  دنده‌ای را مجبور است واگذار کند.

بنده جز هشتصد نفر اولی هستم که خودرو شامل حال من شده است و ضمن اینکه خود را موظف میدانم از عوامل مربوطه تشکر کنم باید اذعان کنم مواجه با فشل بودن مدیران و کارمندان بنیاد و عدم برنامه‌ریزی ایشان شدم.

بانک دی با تشکیل پرونده و گرفتن سفته و یک ضامن کارمند رسمی و گواهی کسر از حقوق و پرداخت سه ماه اقساط با تخصیص ۱۸/۵ میلیون وام شما را به انتظار برای پیامک از ایران خودرو دعوت می کند.

بعد از اینکه پیامک را دریافت کردید به نمایندگی مربوطه مراجعه و احرازهویت و محل سکونت می شوید، سپس شماره بدنه خودرو به شما اعلام میشود که هیچ حق انتخابی غیر از این ندارید چون یکجا بنیاد تصمیم گرفته برای همه خودرو از رده خارج ۴۰۵ که در هیچ جای دنیا غیر خراسان تولید نمی شود را غالب کند.

آخه یکی نیست بگه این مسولین مربوطه این توانایی را ندارند تا با خودرو ساز مذاکره کنند یا بهترین خودرو را برای گروه هدف که جانبازان عزیز هستند بگیرد یا به همان مبلغ تعیین شده شخص جانباز ازحق انتخاب خودرو و خرید از خودروساز برخوردار شود.

چه گرفتاری ها و هزینه‌ها برای گرفتن خودرو نداشتم که تاکنون هم فقط یک شماره بدنه دارم و قراره خودرو از مشهد بیاد.

آخه مسولین  عقلشان نمیرسد یک رسید بگیرن و تسهیلات را در اختیار خود جانباز قرار بدهند.

آخه عقلشان نمیرسد با شصت میلیارد تومان که به کارخانه ایران خودرو بابت دو هزار جانباز اهدا کردند می‌توانستند پول را مسدود کننده و هر ماه به چهل جانباز بدون بروکراسی درب منزل خودرو مناسب تحویل بدهند ‌.
سپاس - زهدی

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
والا چی بگیم
مسئولین که حد خدماتشون و عقلشون فقط برای آمار دادن و شعار دادنه!!
با سلام اینجانب از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ارتش هستم ،سال ۸۵با رای کمیسیون اعصاب و روان ،حالت اشتغال بازنشسته شدم .جانباز ۳۰ درصد هستم ،سال ۹۰ سی سال خدمتم تمام شده و تا ان زمان بیمه بازنشستگی از حقوقم کسر میگردید اما حق جانباز به من تعلق نگرفته است درصورتیکه به سایر جانبازان دومرحله تعلق گرفته است ،،از چه طریق پیگیری کنم لطفا من را راهنمایی کنید
دوست عزیز من 70 درصد هستم چطور میتونم از بانک دی خودرو بگیرم؟
باید به بنیاد مراجعه کنم؟؟
ممنون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi