شناسه خبر : 58594
جمعه 17 فروردين 1397 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دست از رانت خواری؛ باندبازی؛ رشوه خواری و... بردارید

چرا با استفاده از امکانات کشور، برای ادامه تحصیل فرزندان خود در خارج از کشور تاحد پروفسوری پیش میروند اما به فرزندان شهدا و جانبازان که می رسند یه طوری وانمود می کنند که ملت فکر کنند همه امکانات کشور و تمام اموال و دارایی مملکت دست فرزندان شهدا و جانبازان است؟

عیسی مرادبخش - آنچه را که انتظارداشتیم از امام بزرگوار آموختیم. به ما ارج نهادند و به ما ارزش دادند و با بصیرت خود فرمودند (شماجانبازان ثابت کردید و سند دارید از اینکه متعهد به اسلام و قرآن هستید، شما رهبران این نهضت هستید و ما ازغافله عقب ماندیم) حضرت امام که فرمان و موتور محرک دست ایشان بود همیشه خودشان را خدمت گذار ملت می دانستند و ما هم به آن فیوضات معنوی و عنایات معظم له پشت گرم بودیم و دیگر انتظار چنین روزها و چنین دولت مردانی را نداشتیم که مقام معظم رهبری هر روز تاکید کنند (مسئولین باید پاسخگوی ملت باشند).

این ملت بود که این کشور را درهمه حال ازدست دشمنان نجات دادند که شما دولت مردان با پشتیبانی خداوند و این ملت سرتان را بالا گرفتید. متاسفانه، کو گوش شنوا؟

سوال بنده این است: چرا دولت مردان ما دور زدنِ قانون را برای خود یک قانون استثناء می دانند؟ مگر حضرت امام نفرمودند: نگذارید این پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ خم زندگی خود به فراموشی سپرده شوند).

چرا جایی که کارشان گیر می افتد فورا" فرمایشان حضرت را پیش می کشند، اما درخدمت و عمل هیچ کدام از فرمایشات را به یاد نمی آورند؟

چرا سهمیه ۲۵% ایثارگران را در استخدام ها اجرا نمی کنند؟ چرا ماده ۴۸ را اجرا نمی کنند؟ چرا بااستفاده از امکانات کشور، برای ادامه تحصیل فرزندان خود در خارج از کشور تاحد پروفسوری پیش می روند اما به فرزندان شهدا و جانبازان که می رسند، یه طوری وانمود می کنند که ملت فکر کنند همه امکانات کشور و تمام اموال و دارایی مملکت دست فرزندان شهدا و جانبازان است؟

 این جمله راکه خود نمایندگان ملت درپشت تریبون مجلس می گویند، ازعراق با تریلی میلیون ها تن مشروبات الکلی و فلان وفلان وارد کشور می شود، وزیر اطلاعات میگه من خبر ندارم! وزیر دفاع میگه من خبر ندارم!

آیا این شرم آور نیست؟

چرا بناحق عده ای می خواهند این کشوری که رزمندگانش هشت سال جنگ را تحمل کردند و نگذاشتندحتی یک وجب ازخاک مابه تصرف دشمن دربیاید، الآن یک عده می خواهند در کشور آشوب راه بیندازند. این چه وضعی است؟

چرا مسئولین به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب گوش نمی دهند؟ مگه بارها نفرمودند این آمریکا و اسراییل و انگلیس قابل اعتماد نیستند؟

عده ای داد میزنند ما برجام را آفریدیم... ما فلان کردیم و همه تحریم ها لغو می شود!

ما داریم به عینه می بینیم چه شده وچه می کنند. امیدواریم مسئولین ماسرعقل بیایند و فرمایشات مقام معظم رهبری رابه درستی گوش کنند و درست عمل نمایند. (به قول حضرت امام راحل: نگذاریداین انقلاب بدست نااهلان و نا محرمان بیفتد.

 برای حفظ این کشور عزیز خونها ریخته شده، پس خواهشا دست از رانت خواری؛ باندبازی؛ رشوه خواری و... بردارید. آنچه در سر بعضی از مسئولین می گذرد، به خدا اشتباه محض است. ملت به شما رای داد و اعتمادکرد. شما هم برای آبادنی کشور وخدمت به ملت تلاش کنید.

والسلام عیکم ورحمت الله.

عیسی مرادبخش جانباز ۵۵%ضایع نخاعی از رشت

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
ماهیگیری پس از صید ماهی به خانه بازگشت تا آنرا بپزد
اما دید نه روغن دارد
نه آرد
نه گاز ‌
نه نمک…و نه ادویه
برگشت ماهی را به آب انداخت
ماهی سرش را از آب بیرون آورد و فریاد زد:

روحانی مچکریم...

مش عیسی چه کسی باید حرفای شمارو گوش بده ..... نگرد نیست !!!
سلام علیکم وضعیت حقوقی جانبازان ماده 38 که از طریق سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح به صورت اختلاف زمانی فیش حقوقی صادر گردیده هنوز وضعیت تاریخ دقیق اجرای آن مشخص نگردیده جدول حقوقی این افراد تا چه زمانی مشخص میگرددو آیا مدارک تحصیلی تاثیرگذار خواهد شد یا خیر باتشکر و من الله التوفیق
سلام ، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عنایت ویژه به رفع تبعیض و اجرای عدالت اجتماعی متاسفانه عده ای دانسته یا نادانسته تلاش میکنند مردم را به سوی تفکر غرب و انحصار سرمایه داری در حاکمیت سوق دهند لیکن این روش اقدامی غلط و از روی بی بصیرتی و گاهی خیانت به مردم و انقلاب اسلامی است.
از حرفهای سبکی که اینگونه افراد برای غربگرایی میگویند مشخص میشود که آنها هیچگونه اعتنایی به پیشینه تاریخی ایرانیان ندارند لذا میبایست ابتدا نحوه ورود اسلام به ایران را بررسی کنند تا بیشترین گسترش و رشد اسلام را در جهان فقط در ایران مشاهده نمایند زیرا مردم ایران با هر قومیت و دین و مذهبی دارای معرفتی اصیل و عرفانی توحیدی هستند که به این وسیله اسلام در بستر عرفان در ایران رشد زیادی داشته بنابراین تنها راه برقراری عدالت و اتحاد بین اقوام و ادیان مختلف در ایران پهناور فقط گسترش و حفظ عرفان توحیدی یا مذهب تشیع میباشد که قادر است کلیه اقوام و ادیان را در عدالتی گسترده و اتحادی الهی نگهداری کند.
به این ترتیب غربگرایی بدلیل فقدان هر گونه سنخیت با عرفان توحیدی باعث گسیختگی عدالت و تفرقه بین مردم است که دشمنان ملت ایران تمام سعی و تلاش خود را برای نابودی بستر اسلام یعنی عرفانی که جامع تمام ادیان است را دنبال میکنند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هر موقع از انقلابی گری دور شدیم متضرر بودیم لذا این فرمایش نتیجه صدها سال مطالعه تاریخ و رفتار ایرانیان بوده که در بستر مشترک عرفانی با هر قومیت و دینی توانستند ملتی متحد و خواهان عدالت باشند فلذا نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل به آرزوی تمام ملتهای خواهان عدالت و اتحاد فطری در جهان گردیده است.
خوشبختانه پس از انقلاب ضمن تبعیت از رهبری واحد از گردنه های دشوار تاریخی با موفقیت عبور کردیم تا این تجارب عالیقدر و قدردانی از همت شهیدان چشمان شناخت دشمنان را در هر لباس و هر نوع فریب باز کردند از اینرو رهبر معظم انقلاب با قاطعیت آینده نظام اسلامی را بسیار موفق و پیشرو ارزیابی مینمایند.
سلام.دوست گرامی راندخواران ورشوه بگیران واختلاس گران کیاهستند؟بدنیست بازکنیدبگیدوازدردهای جانبازان وخانواده شهداءوآزادگان بگید.برخی آنقدرغرق درفسادوباندبازی شدندکه باحرفهای من وشمادرست بشونیستند.کوگوش شنوا..اگرکمی واضع صحبت کنیدبیشتراستقبال میشود..ممنون وتشکرازهمه وفاش نیوز
متاسفانه خیلی از افرادی که اول انقلاب ، انقلابی و ساده زیست بودند و به همین دلیل رهبران انقلاب به انها اعتماد کردند و مسئولیت سپردند ، الان شده اند برج ساز و کاخ نشین و خارج برو ، رانت خوار و....... و کلا یادشان رفت هدف انقلاب رفع تبعیض و بی عدالتی بود .
یادشان رفت اگر همین دلاور مردان نبودند دیگر خاکی نمی ماند تا در ان برج بسازند و تجارت کنند و خوش باشند و با خرافه پراکنی هر نوع خوشی را برای دیگران حرام کنند !

افسوس رزمنده آن ایام با دهها اسیب و سالیان سال حضور در جبهه حتی شامل یک وام مسکن هم نیست !
برنامه ریزان و سیاست گذاران برای این حال و روز رزمندگان باید خجالت بکشند .
آقایان مسولین اجرایی کشورباشماهاهستم چرا طوری وانمودکردیدکه دراین مملکت هیچ کس وهیچ مسوولی گوش شنوا ندارد،این چه اجرای عدالت است چرامسوولین دلسوزانقلاب رابدنام میکنیدشماقانون رادرست اجراع نمیکنیدچراگردن دیگران میندازیدشماهاازقدرت خودسواستفاده میکنیددیگران رامتهم میکنید؛فکرمیکنیدتاکی وتا چه زمان دراین قدرت باقی خواهیدماندچرادراین مملکت اسلامی ماکه باخون میلیونها جوان آبیاری شده جنگ اعصاب راه انداختید واقعاچرامرگ رافراموش میکنید؛مگرحکومت ظالمانه۲۵۰۰ساله شاهنشاهی آخرکجارفت خلاصه آخرماکجاست جزهفت مترکفن چه باخودمان خواهیم بردچرادل رهبرعزیزمارا بدرد میاریدچراملت راناامیدمیکنیدچراگناه خودرابه گردن کسی دیگرمیندازیداین خانواده های شهداوجانبازان به چه جرمی مرتکب شده اندوتاوان کدام گناهان ناکرده خودرامیدهندآیابدکردیم ناموس شرف ایران درگرو۲۲کشوربودآزاد کردیم؛حالاکه قدرت بدست گرفتیدداریدبه این دست پادادگان هشت دفاع مقدس اذیت آذار میرسانیدبقول مقام معظم رهبری متمعن باشیدما داریم راه مان رامیرویم واین راه رو ادامه خواهیم دادحالاتوراه چندسنگ کلوخ بپای آدم میخوره این که نمیشه آدم بخوادهر چندراهی درست بره که هیچی به پای آدم نخوره ولی هدف مااین که ماداریم این راه میرویم وان شاالله به نتیجه مطلوبی خواهیم رسید؛حالاخواهیم دیداون آقایانی که قدرت بدست گرفتند؛وبه فقراومظلومین ظلم‌میکنندانتهای راه شان تاکجاوبه کجاختم میشود پناه برخداامیدواریم مسولین مافراموش نکرده باشندکه کشورسوریه؛ مصر، فلسطین ؛لیبی؛افغانستان؛ به چه دامی افتادندآیامیخواهیددرکشورماهم ناآرامی باشد؛خدای ناکرده اگرروزی این امنیت ماازدست برودچه خواهدشدهیچ فکرکردید؛بله عده ایی ثروت اندوزی کردند؛به این فکرند؛اگرچیزی بشودفرارمیکنند؛جهت یادآوری؛اگرخدای ناکرده قرارباشه چیزی بشه اولین ضربه به آنهایی میرسدکه درقدرتندبا ضعیف وفقیرکه کاری ندارندپس بیایم؛ازخدابترسیم کارخداپسندانه انجام بدهیم وراهی که شهداوامام شهداوبزرگان دین رفته ورهبرعزیزمامیروندوبه ماهم آموختندبرویم کاری نکنیم دشمن مان شادشودچون دودش بچشم همه ما میرود؛هرملتی دولت خوبی داشته باشدوهر دولتی ملت خوبی را داشته باشدموفق است بحمدالله ماملت خوبی داریم وملت ما هم کشورخودوهم رهبردوست دارندواطاعت ازامر رهبر خودهستند؛درخاتمه عرایضم بگویم امیدواریم نگذاریداین انقلاب بدست نااهلان ونامحرمان بیفتدوخون پاک جوانان ما پایمال گرددتعامل توافق رافراموش نکنیم وحق هرکسی به اوپرداخت شودثروت ایران به مساوی تقسیم شود،خون جوانان مارا گرامی بداریم نه به شعاربلکه به عمل ثابت کنیم ان شاالله وسلام علیکم ورحمت الله عیسی مرادبخش لمرجانباز۵۵%دفاع مقدس؛خدایاچنان‌کن سرانجام کار:که توخوشنودباشی ومارستگار:
یه جملاتی رافراموش کردبنویسم مگرقرارنبوداگرآزمون استخدامی باشدفرزندان جانباز ان نیزدربین خودشان رقابت کننددرجذب ۲۵%خودهرکه نمره بالاترآوردتاظرفیت ۲۵% پرکنندجذب میشوند؟چطورسه ماه پیش دربهداشت درمان آزمون بودچندنفرفرزندجانباز درگیلان بدون آزمون دربنیاداستان معرفی شده اندبرای بیمارستان تازه تاسیس تالش این چه تبعیضی است چرادراجرای ماده ۴۸کوتاهی شدخواهشمندم پارتی بازی هاراکنار بگذارید:مسولین بنیاداستان گیلان فکرمیکنندماتبعیض وپارتی بازیهای آنهارانمی بینیم بنده اگرحرفی نزدم به حرمت جانبازان بودتادیگران سواستفاده نکنندوالامیخواستم پای مدیران بنیاداستان رابه دادسراانقلاب بکشانم خواهشن طوری وانمودنکنیدماازکارپنهانی تان بیخبریم اگرمعرفی نامه ویژه درکاراست بنده بالاترین اولویت رادارم امیدوارم ازاین پارتی بازی دست برداریدصدای بنده رادرنیاوریدنباشه مثل اداره برق سال۹۱پسربنده را معرفی ننمودندپسرم درآزمون شرکت کردسرآخربعدازچهارسال‌‌‌‌ درگیری آنهم بارای دیوان فرستادم سرکارچهارسال حق پسرم ضایع شداماعده ایی بدون آزمون معرفی شدندودر همان سال جذب شدندواستخدام رسمی شدنداماپسرم یکسال سه ماه است هنوزقرار دادی هستندباتوجه به اینکه بایدازابتدااستخدام رسمی میشدندازمدیرکل محترم بنیاد شهیداستان گیلان تقاضادارم پیگیری فرمایند:وسلام عیسی مرادبخش جانباز۵۵%ضایع نخاعی ازرشت

آقا دهانت را آب بکش رشوه ،باند،پارتی مگه میشه مگه داریم
باسلام ادب میخواستم این جمله رابگم که خاک سرمامردم؛ببین کی داره برای ماتصمیم میگیره؛ نوبخت که اصلاسروته اون معلوم نیست؛فقط سواستفاده کرده تادلت بخواد برای خودش ثروت کرده؛خونه آنچنانی درخیابان فرشته تهران کارخونه های بزرگ دراستانهای دیگه که کسی ازکارش خبردارنباشه که چه کارهادارهمیکنه ماجانبازان وفرهنگیان باگدایی داریم زندگی میکنیم موقع انتخابات؛خودمان رابه کشتن میدهیم که فعلانی رای بیاره ببین ماچه جماعت بدبختی هستیم خدابدادمابرسه
باسلا جناب آقای سالاری استاندارمحترم گیلان سلام علیکم:روزچهارم شعبان روزتولد قمربنی هاشم حضرت اباالفضل العباس(ع)توسط بنیانگذارنظام جمهوری اسلامی ایران (حضرت امام راحل) بعنوان روزجانبازنامگذاری شده بودوبعدازظهرآن روزرادرسالن نیروی انتظامی میدان انتظام توسط اداره کل بنیادشهیدوامورابثارگران جشن برگذارشد چرااحدی وزمسولین عای رتبه استان در جشن این عزیزان شرکت ننمودند؛آیادرجمع این عزیزان بودن به شآن ومنزلت آقایان خدشه واردمیشد؛ویااین دست پادادگان رالایق ندانستندتادرجمع این عزیزان باشیدیادتان باشدکه بزرگ جانبازاین کشوراسلامی شخص اول کشور(مقام معظم رهبریست )امیدوارم هرشخص وهرمسول هرچه داردوهرامنیتی رااحساس میکنندیقین بدانیداز زحمات این عزیزان است نه تنهاحضرتعالی بلکه کلیه آقایانی که درراس امورقراردارندبه برکت خون پاک همین شهداوجانبازان است که نهال انقلاب بارورگردیدوآقایان نیز درسایه چطراین عزیزان سرشان رابالاگرفته اندوثانیآیقین حاصل فرماییددربین جانبازان اساتیدبزرگی درتعلیم وتربیت کشورقراردارندکه شایددر داخل دولت مردان همچون فردباسوادی نباشد،جناب آقای سالاری بنده تاقبل ازچهارم شعبان خیلی ازشخص حضرتعالی دفاع میکردم وهمیشه شعاربنده حقیراین بودکه شما بادیگرمسولین استان دوره های قبل فرق داریدحتی یکی ازدوستان روزجشن درکنارم نشسته بودیکی ازجملاتشان همین بودکه آقای مرادبخش شماکه این همه سپرآقای مهندس سالاری رابه سینه خودمیزدیدچه شدچراآقای استاندارویایکی معاونانش ویافرماندارشان دراین جشن ماهاحضورندارند واقعابنده جوابی نداشتم زبانم بنداومدمگرغیرازاین است که ازبرکت خون پاک شهداوجانبازان نهال انقلاب بارورگردیدومسولین بادلگرمی وآرامش به انجام وظیفه مشغولندانتظارماازشما بیشترازاین بودکه اصلافکرشونمیکردیم شخص حضرتعالی درجمع ماحضورنداشته باشیدواقعادر پیش خانوادهایمان سربزیرشدیم که سوال شان این بودچراازمسولین عالی رتبه یک نفر درجمع حاضرنیستندآیااین است اجراء بی کم وکاست وصایای امام(ره)خداعاقبت همه مسولین مملکت راختم بخیرکند چون این بی اعتنایی ها دودغلیظی رادرپیش روداردبی ریاعرض میکنم ومیدانیم عاقب این کارهاحال خوشی نخواهدداشت چون همه مسولین مدیون خون پاک شهداوجانبازان وآزادگان هستندواقعادرکشورهای اروپایی هنوزبرای باز ماندگان جنگ جهانی دوم هر ساله مراسم بزرگی میگرندوازآنان بعنوان قهرمان ملی یاد میکنندخدابیامرزدحضرت امام راکه همیشه جملاتی خوبی رامیفرمودندامااگرامروزبگویم افسوس شایدبعضی هافکر کنندازقدمهایی که برداشته ایم پشیمانیم ولی نمیگویم چون نگفتنم بهترازگفتن است وقتی که جانبازویلیچرنشین مابه مجلس راه پیداکردراه خودرا ازاصل نظام جداکرداز دیگرانتظاری بیش ازاین نبایدداشته باشیم امیدواریم موفق وپیروزباشیدوسلام علیکم ورحمت الله ۵/۲/۹۷
آقای شهیدی ماجانبازان درمورددارودرمان بامشکلات عدیده روبروهستیم چراازدرمان دریغ میکنیدآقای شهیدی ماجانبازان یک زمانی درشرف عزت این مملکت دفاع کردیم‌ ما جانبازان بودیم بانثارسلامتی خودبرای این مردم این کشورعزیزمااقدارآفریدیم،وحال ماهاهستیم که بافقرو بدبختی زندگی میکنیم‌ماهابودیم بدون ادعاازهمه چیزخوددست کشیدیم درحین غرورجوانی‌ازتمام امورزندگی دست برداشتیم تاکشورماتانظام مقدس جمهوری اسلامی پایداربماندچراهنوزربع قرن ازجنگ نگذشته براحتی بفراموشی سپرده شدیم واقعاامام بزرگوارمامیدانستندکه روزی ماهابفراموشی سپرده میشویم که فرمودند (نگذاریداین پیش کسوتان جهاد شهادت خون درپیچ خم زندگی بفرامشی سپره) شوند امااکثرازمردم کشور مافکرمیکنندتمام امکانات کشورمتعلق جانبازان است، آیابنظر نمیرسداین استنباط کذب دربین مردم که دولت مردان درذهن ملت ملت جاری شده یک بی انصافی سیت:
که مردم مااین کذب محض رادرذهن خودجای دادندکه همه چیزوهمه امکانات متعلق در اختیارماست درصورتی بیشترماهاازافرادهای تحت حمایت کمیته امدادامام ازنظر زندگی ضعیف ترهستیم بایدازنزدیک به بهرزندگی ماهاورودکنندتابدانندماهاازآن کسانی نیستیم که درتصورات ملت جای گرفته بلکه بیشرماهاهمانندیک مردم عادی زندگی میکنیم جانباز مادرداخل میسوزدامادربیرون‌دیگران فکرمیکنندحق ملت راماهامی خوریم امیدواریم دولت مردان مااین ذهنیت هارادرذهن مردم بکاهندتامردم به واقعیت دست پیداکنندنه به شعارهای کذب محض وسلام الهم لکل ولیکلفجرج
باسلام ببیدماجانبازان شاغل دارات به چه روزی افتادیم بنده جانبازضایع نخاعی وبر داشتن کل مهرهای کمرم وکارگذاشتن مهره مصنوعی؛کرشدن بطوکامل ازگوش وخون ریزی گوش راستم دستگاه سمعک شده پنج میلیون پروتوزمصنوعی درلگن دارم الآن نیاز به تعویض داردچندین میلیون پول میخواداماازاول آبان تمام بیمه ماراازبنیادشهیدقطع کردندفیزیوتراپی میرفتم پنج جلسه رفتم دروسط کاربیمه ماقطع شده کارفیزیوتراپی من نصف کاره مونده آیااین بوداجرای بی کم وکاست وصایای امام راحل به چه کسی درمان رابگیم کسی گوش شنوانداردبه هردرمیزنیم فقط میگوینددرست میشه وقتی امروزدارم میمیرم به دردبدنم بگویم صبرتابیمه درست بشه ابن چه عدالتی آیااین عداوت نیست باشدمیسپاریم بخدااوبهترین قاضی است
باسلام بنده عیسی مرادبخش جانباز۵۵%جنگ تحمیلی ضایع نخاعی براثرموج انفجار پرده گوشم پاره شده چندروزبودخون ریزی میکردباکیاه درمانی مقداری جلوی خونریزی گرفته شدبیمه تکمیلی من ازاول آبان تاامروز۲۲آبان هنوزقطع شده موج انفجارباعث شده سر دردوسرگیجه شدیددارم امروزبه استانداری گیلان وزارت آموزش پرورش دفتر ریس جمهوری بنیادشهیدمرکزسازمان بازرسی استان گیلان ومرگزتهران تماس گرفتم از هیچکدام اینهانتیجه برایم حاصل نشدهمه اینهافقط شنونده بودندفقط میگفتندحق باشماست آیاحق باماست علاج درماشداین چه عدالتی است مادرهشت سالجنگ اینجور ازشما وکشورونظام دفاع کردیم یعنی کاربه جایی کشیده کسی دراین مملکت مانیست جواب مارابدهنددردمابشودواقعابفراموشی سپرده شده ایم جانبازازناموس وشرف این مملکت دفاع نموده فکرنمیکنم جرمی رامرتکب شده باشندبچه های بامدرک لیسانس وفوق لیسانس کباب فروشی میکننداونوقت آقایان پول مملکت مارامیفرستندبه خارج ازکشوربرای عیش نوش فرزندان خود؛امامن وامثال من جانبازپول درمان که نداریم هیچ بیمه ماراهم قطع کردنداین همه ثروت کشورهردولتی آمدبه تاراج بردندسیرنشدنداین چه عداوتی است آیااین کارهای ناپسندپاسخ نداردواقعااگرنداردپس آیه قرآن کریم که کلام الهی چیست وخداوندچه میگویدآیااین هیجده هزارعالم راکسی میچرخاند خود بخودنمی چرخدامیدواریم بتوانندپاسخگوباشندماهم میسپاریم بخداوندان شاءالله خدا قضاوت میکندومسولین بتوانندپاسخگوباشندآن خدایی که من میشناسم ویقین دارم که هرگزنخواهدبخشیدچون ظلم هیچگاه پایدارنیست یک شبه که بیمه جانبازراقطع نمیکنند وسلام علیکم ورحمت الله
باسلام ادب ازقوه محترم قضایه خواهشمندیم ازدولت مردان بخصوص آقای جهانگیری که یک شبه بیمه جانبازانی که کارمندادارات دولتی هستند راازبنیاد شهید قطع نمودند چرادر ادارات مربوطه بیمه نکردند بنده جانباز ۵۵٪ ضایع نخاعی واعصاب روان هستم تمام مهرهای کمرم پروتز مصنوعی هستند که غیرقابل تعویض است سمت چپ کل اندام بنده فلج نسبی قراردارد اماهرماه حداقل چهاربارباید به پزشک مراجعه کنم نزدیگ به دو مااست بنده بیمه ندارم بابت هزینه درمانم پول قرض میکنم به دکترمراجعه میکنم تااین که قطع نخاع نشوم امابعدازاین دیگه توان قرض گرفتن نیزندارم چون حقوقی دیگه برام باقی نمی ماند تابتوانم بدهی های خود پرداخت نمایم خواهشمندیم به دردمارسیدگی فرمایید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi