شناسه خبر : 58613
پنجشنبه 16 فروردين 1397 , 12:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اسکان مسافران در اقامتگاه‌های نوروزی بنیاد شیراز

اسکان 6500 نفرشب در اقامتگاه‌های نوروزی بنیاد شیراز

اسکان 6500 نفرشب در اقامتگاه‌های نوروزی بنیاد شیراز

خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس از اسکان 6 هزار و 500 نفرشب در اقامتگاه های نوروزی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: امسال در ایام نوروز 6 مدرسه با ظرفیت 58 کلاس در شیراز برای اسکان و خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اختصاص یافت و از 28 اسفندماه سال 96 تا 8 فروردین امسال 6 هزار و 500 نفرشب مسافر نوروزی در این اقامتگاه ها اسکان یافتند.
رجبعلی راهی افزود: به منظور ارتقاء سطح خدمات رسانی به جامعه هدف، با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و اداره کل اموزش و پرورش استان، ستاد نوروزی در استان تشکیل و مکلف به خدمات رسانی هرچه بهتر به ایثارگران شد.
وی همچنین اظهار داشت: انتخاب مدارس با کیفیت و مناسب به عنوان اقامتگاه، ارائه تجهیزات و خدمات رفاهی به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و دسترسی آسان آنها به اماکن زیارتی و سیاحتی شهر شیراز از مهمترین ویژگی های خدمات رسانی امسال ستاد نوروزی بنیاد شهید و امورایثارگران فارس محسوب می شود

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi