شناسه خبر : 58616
شنبه 18 فروردين 1397 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فعلا" بیکار باشید!

می خواهند بعدا" عده ای راکه خودشون دوست دارند با پارتی سرکار بیاورند. با مراجعه به بنیادشهید به ما گفتند اولا" هنوز پول نداریم که حقوق یک سالتان را بپردازیم، حتی برای عید هم دستان ما جلو زن و فرزندخالی وشرمنده بود. دوما گفتند فعلا بیکارباشید تا ردیف برایتان بیاید تا استخدام بشوید.!

فرزندان شهید- من و اکثر فرزندان شاهد حدود یک سال به عنوان کارورز شغلی در سازمان های دولتی مشغول به کار بودیم و درحال حاضر کارورزی شغلی همه ما تمام شده و طبق برنامه توسعه ششم بایدتمام فرزندان شهدا که در هر وضعیتی شاغل هستند تبدیل وضعیت بشوند.

 اما حالا سازمان های دولتی که در آن مشغول هستیم از ما می خواهندکه پست هایی که داشتیم را ترک کنیم و بیکار مطلق بشویم (مثل سابق). اکثر ماحدود ۳۵الی۴۰سال سن داریم و متاهل و دارای چندفرزند هستیم. تمام دلخوشی مااین بودکه بعد از اتمام کارورزی شغلی، درهمان سازمان استخدام بشویم، اما نه سازمان ها حمایت می کنند و نه بنیادشهید.

 ما هم ازمحل پست خود بیرون نمیرویم، چون می خواهند بعدا" عده ای راکه خودشون دوست دارند باپارتی سرکار بیاورند. بامراجعه به بنیادشهید به ما گفتند اولا هنوز پول نداریم که حقوق یک سالتان را بپردازیم، حتی برای عید هم دستان ما جلو زن و فرزندخالی و شرمنده بود. دوما گفتند فعلا بیکارباشید تا ردیف برایتان بیاید تا استخدام بشوید.!

 من خودم چندبار گول حرفاشان رو خوردم و دیگه زیربارنمیروم. پست خودم را هم ترک نمی کنم. اگر با زور خواستند بیرونم کنند هر عواقبی بعدا که سرم آمد به عهده سازمان جهاد کشاورزی و بنیادشهید می باشد. چون من یک بار زندگیم را سر همین دروغ ها از دست دادم و بخاطر بیکاری، خانمم طلاق گرفت و رفت. الان هم دیگر آب از سرم گذشته، اگر خواستند مرا بندازند بیرون، فرزندان شهدا را جمع می کنم و با دردست داشتن پلاکارد اعتراض می کنیم که مردم بفهمند ما نه دنیا را خورده ایم و نه در رفاه زندگی می کنیم. نه کارمندیم ونه مایه دار، بلکه فرزندانی هستیم که ازکودکی که پدران مان بخاطر امنیت وناموس وخاک وطن همه چیزشان را و حتی ماها را گذاشتند ورفتند چه برسر ما آورده اند؟ ما بیکاران، فرزندان شهدای این کشوریم که بنیادشهیدبه ما پشت کرده و هربار یک برنامه برای مان میریزند که سرگرممان کنند.

خواهشا" ما را کمک کنید و این درد و عاجزی ما رابه اطلاع نایب برحق  امام زمان عج الله تعالی شریف حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای برسانید. چون ما از بنیادشهید دلسرد و ناامیدیم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
...
۱۲۰۰ میلیارد دلار ثروت را .

بخشیدند که لشکر درست کنند .

ولی یک ریال را به بچه های جبهه و جنگ ندادند ؟!

و حتی گرفتند .

و گفتند ۵% حقوق ندارد و فقیر بماند .

و رزمندگان را نابود کردند .

ما گفتیم مخالفین بچه های جبهه و جنگ :

براندازان ولایت فقیه و

نابودگران جمهوری اسلامیند .

ما گفتیم .

ولی باور نکردند و فقیر و بیچاره مان کردند .

و امروز شوریدند و قصد قیام دارند .

بیایید حقوق ماهیانه ۵ ملیون تومان رزمندگان و

جانبازان ۵% را بدهید .

و از گذشته عبرت بگیرید .

و کشور را بیمه کنید .

و فرهنگ ایثار و شهادت را زنده کنید .

هیچ وقت برای ترگ گناه دیر نیست .

هیچ وقت برای ادای بدهکاری دیر نیست .

به بچه های دفاع مقدس احترام بگذارید و حقوقشان

را بدهید .

تا مومن شوید .

انشاالله .
دوست عزیز
از محل خدمتت تکون نخور بزار بیایند با نیروی انتظامی از آنجا بیرونت کنند کسانی هستند در سازمانها که آنقدر وقیح وپررو شده اند که آشکار وبدون ترس خواهرزن وبرادر خود را مشغول به کار میکنند اول با قراردادهای مثل پاره وقت وشرکتی وغیره بعد کار را که دست گرفت میگویند سابقه کاردارد وچنین وچنان حتی مدیران حراست وبازرسان هم اطلاع دارند وکمک هم میکنند برای استخدام افزاد مورد نظرشان خلاصه شیرتوشیر عجیبی است . پس شما فرزند محترم شهید که بزرگترین سرمایه را دادی وحق است استخدام شوی چرا بیکار باشی حال که بعضی پرویی را از حد گذرانده اند باید جلوی ظلمشان ایستاد البته ممکن است از کانال حراست فشار رویت بیاورند اما نترس آنقدر نقطه ضعف دارند که کاری نمیتوانند بکنند .در پایان از خدمات ضعیف بنیاد انتقاد میکنم وبه خدا واگذارشان میکنم .
سلام به فرزندان عزیز شهدا
وزارت جهاد کشاورزی بیشترین استخدام از ایثارگران را دارد و من می دانم که مسئولین استخدام چقدر پیگیری می کنند تا بتواند چند مجوز بگیرند ، ولی مجوز در دست اموراداری واستخدامی زیرنظر ریاست چمهوری است و همه وزارتخانه ها از کمبود نیرو در رنج هستند .
خبر خوب اینکه امسال شیلات توانسته مجوز بگیره شما باید انجا ثبت نام کنید .
و مهمتر اینکه اگر ایثارگران در دوره کاروزی توانایی خودشان را نشان بدهند ، وزارتخانه با هر شکل ممکن انها را نگه می دارد و خوشبختانه برای فرزند شهید قانون مناسب تصویب شده هم هست .
انشااله در سال جدید خوشبخت باشید و موفق
بنده از جانبازان بالای 70درصد هستم پسر 25 ساله ام با کارشناسی ارشد مهندسی هنوز بیکار است ما دردمان را به کی بگوییم کد ج 1301005435

...

بالا دیگه چیه .

نردبون جدیده .

...

...

کارشناسای سازمان ملل در راه سوریه اند .

آمریکا صبر نکرد جواب شیمایی را بدهند .

مانند خدمات جامع رسانی رسانی به ایثارگران :

رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% را از بنیاد شهید

و امور ایثارگران بیرون انداختند و حقوقشان

را ندادند .

و آمریکا هم یاد گرفت که باید ظلم کند .

و ظلم از این بالاتر نمی شود ؟!

...

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi