شناسه خبر : 58628
شنبه 18 فروردين 1397 , 15:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تحولات سوریه؛

حملات خمپاره‌ای به دمشق؛ احتمال تسلیم‌شدن«جیش‌الاسلام» تا ۴۸ساعت

فاش نیوز- به گزارش خبرنگار اعزامی در دمشق، تروریست‌های باند جیش‌الاسلام از صبح  امروز مناطق مسکونی پایتخت را آماج حملات خود قرار داده‌اند که در نتیجه آن دست‌کم چهار غیرنظامی جان باختند و 30 نفر دیگر زخمی شدند.

تروریست‌ها میدان الامویین و اطراف آن و نیز منطقه المزه86 را هدف قرار دادند.

ارتش سوریه هم در پاسخ به این حملات، مواضع تروریست‌های جیش‌الاسلام در عمق شهر دوما را هدف قرار دادند، جنگنده‌های سوری دست‌کم 25 موضع این باند را بمباران کردند که منجر به عقب‌نشینی آنها از مزارع دوما و مخفی شدن آنها داخل تونل‌ها و ساختمان‌های مسکونی شد و نیروهای ارتش توانستند وارد مزارع و به‌طور کامل بر آنها مسلط و به آستانه شهر وارد شوند.

این در حالی است که خبرهایی از جدایی و دودستگی  در صفوف تروریست‌های دوما و قطع تماس‌ها میان آنها به‌ویژه پس از انهدام شبکه‌های ارتباطاتی آنها حکایت می‌کند.

یک منبع نظامی سوری به خبرنگار تسنیم گفته است احتمال می‌رود که باند جیش‌ الاسلام تا 48 ساعت آینده خود را تسلیم کند.

این در حالی است که ارتش سوریه همچنان بر ضرورت آزادی اسرا و افراد ربوده‌شده و تحویل پیکرهای شهدا از سوی باند تروریستی جیش‌الاسلام تأکید می‌کند.

تحولات سوریه|حملات خمپاره‌ای به دمشق؛ احتمال تسلیم شدن «جیش‌الاسلام» تا 48 ساعت آینده

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi