شناسه خبر : 58652
چهارشنبه 22 فروردين 1397 , 09:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مهدی صیاد شیرازی عنوان کرد؛

پدرم تمرکز بالایی در مدیریت و فرماندهی داشت

مهدی صیاد شیرازی فرزند ارشد امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت این امیر سرافراز ارتش اسلام و گرامیداشت 110 شهید شاخص نیروهای مسلح که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزاری شد، اظهار داشت: دو ویژگی بارز و مهم را در شهدا می‌توان نام برد؛ اول ولایتمداری و اطاعت محض از ولی فقیه زمان است و دیگری جنبه‌های معنوی و عبادی شهداست که شهید صیاد شیرازی هم، مانند دیگر شهدا این از دو جنبه برخودار بود.

پاسداشت سالگشت شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی

این فرزند شهید با اشاره به ولایتمداری شهید صیاد شیرازی گفت: ایشان هم در زمان امام خمینی (ره) تابع محض، ولی فقیه بود و هم در دوران رهبریِ مقام معظم رهبری، در تبعیت از ولی فقیه زمان خود اهتمام داشت.

صیاد شیرازی با اشاره به تاثیر برگزاری اینگونه مراسم در احیای ارزش‌های اخلاقی و اسلامی بیان کرد: مسئولان مربوطه در برگزاری اینگونه برنامه‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند که خصوصیات برجسته شهدای شاخص احیا شده و سرلوحه کار همه افرادی که در مسیر اعتلای نظام و انقلاب گام برمی‌دارند، شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات بارز شهید صیاد شیرازی که شایسته است، بر روی آن تمرکز شود، بحث فرماندهی و مدیریت ایشان است که در این رابطه کلاس‌های ارزنده‌ای را در دانشگاه افسری برگزار و منش فرماندهی را تدریس کردند. سلسله مباحث مطرح شده از سوی ایشان توسط هیئت معارف جنگ به شکل کتاب درآمده است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi