شناسه خبر : 58676
پنجشنبه 23 فروردين 1397 , 12:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها

همرزم شهید مدافع حرم حجت‌الله نوچمنی:

«حجت‌الله» عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها بود/ راه شهیدان را با «مرگ بر اسرائیل» ادامه می‌دهیم

خبرگزاری فارس: «حجت‌الله» عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها بود/ راه شهیدان را با «مرگ بر اسرائیل» ادامه می‌دهیم

 یکی از همرزمان شهید مدافع حرم حجت‌الله نوچمنی گفت: «حجت‌الله» عا همرزم شهید مدافع حرم حجت‌الله نوچمنی مبارزه با صهیونیست‌ها بود و خیلی دوست داشت صهیونیست‌های جنایتکار را بکشد و یا توسط آنها در راه اسلام و ولایت شهید شود.

حجت‌الاسلام محمد زائری یکی از همرزمان شهید مدافع حرم «حجت‌الله نوچمنی» صبح امروز در حاشیه آئین تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید مدافع حرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: «حجت‌الله» عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها بود و خیلی دوست داشت صهیونیست‌های جنایتکار را بکشد و یا توسط آنها در راه اسلام و ولایت شهید شود.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم حق زیادی به گردن همه ما دارند از قدرشناسی مردم دارالمومنین گرگان در آئین باشکوه وداع و تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم حجت‌الله نوچمنی تصریح کرد: اگر این شهدا نبودند یقین بدانید داعش جنایتکار امروز در ایران به جنایت و نسل‌کشی مسلمانان می‌پرداخت.

این همرزم شهید مدافع حرم همچنانکه اشک چشمانش به پهنای صورت سرازیر شده بود، افزود: من در معراج‌الشهدا پیشانی شهیدی را بوسیدم که بدنش سوخته و تاول زده بود، دو دست‌اش از بازو قطع شده و شهید دیگری آوردند که سر در بدن نداشت، شهادت برای ما افتخار است، ما راه سیدالشهدا را ادامه خواهیم داد و این همان عاقبت‌بخیری است.

زائری با بیان اینکه اقدام جنایتکارانه صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند، متذکر شد: راه شهیدان را با مرگ بر اسرائیل ادامه می‌دهیم و تا محو این غده سرطانی از صحنه روزگار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی فداکاری و جانفشانی شهدا را تدام حرکت سیدالشهدا (ع) عنوان کرد و افزود: یقین دارم مادر شهدا و این شهید مدافع حرم چنین فرزندی را با اشک بر امام حسین (ع) شیر داده است، این شهید مدافع حرم بچه هیئتی بوده و سالها برای عزاداری سیدالشهدا سینه‎زنی کرده است و آخرالامر مدال پرافتخار شهادت را برگزید و آسمانی شد.

این همرزم شهید مدافع حرم با همان حالت حزن‌آلود و با چشمانی اشکبار ادامه داد: حجت جان خیالت راحت باشد اینجا بعد از تو کسی به بچه‌هایت سیلی نمی‌زند، اگر در کربلا به کودک سه ساله سیلی زدند اینجا دختربچه 90 روزه و  پسر 6 ساله‌ات را در آغوش می‎گیرند، حجت جان خیالت راحت باشد اینجا دور بدن تو کسی به خانواده‌ات نمی‌خندد، اینجا زنان مومنه و مردان باغیرت برای تشییع تو آمدند.

زائری با بیان اینکه همه باید به آرمان شهیدان پایبند باشیم، مطرح کرد: هر کسی به این آرمان‌ها و ارزش‌های دینی بی‌تفاوت باشد در حقیقت خون شهیدان را پایمال کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi