شناسه خبر : 58677
پنجشنبه 23 فروردين 1397 , 12:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع باشکوه پیکر شهید حمله رژیم صهیونیستی

مراسم تشییع و وداع با پیکر 7 شهید مدافع حرم نیروی هوافضای سپاه پاسداران که در جریان حمله موشکی رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی شهر حمص سوریه به شهادت رسیدند با حضور انبوه مردم قدرشناس در چند شهر کشور برگزار شد.

به گزارش فارس، پیکر شهید مدافع حرم ستوان یکم پاسدار «مرتضی بصیری‌پور» دیروز با حضور پر‌شور مردم بیرجند تشییع و در گلزار مطهر شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
به گزارش ایرنا، آیین تشییع پیکر این شهید مدافع حرم دیروز با حضور گسترده مردم، خانواده‌های شهدا، نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان جنوبی از محل هیئت ابوالفضلی بیرجند به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و پس از قرائت نماز، به خاک سپرده شد.
شهید بصیری پور از نیروهای سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و متولد 1365 در روستای اسلام آباد نهبندان بود.
تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم
در کاشان
پیکر مطهر شهید مدافع حرم سرهنگ پاسدار «مهدی دهقان‌یزدلی» نیز در کاشان تشییع شد.
به گزارش فارس، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «دهقان‌یزدلی» صبح دیروز با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار کاشان از ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان به طرف میدان کمال‌الملک برگزار شد و آیت‌الله عبدالنبی نمازی امام جمعه کاشان بر پیکر مطهر این شهید والامقام نماز اقامه کرد.
پیکر مطهر این شهید مدافع حرم که از یگان نیروی هوافضای سپاه کاشان بود، بعد از ظهر دیروز در روستای یزدل به خاک سپرده شد.
استقبال پرشور مردم
از نوزدهمین شهید مدافع حرم تبریز
پیکر مطهر شهید مدافع حرم، «اکبر زوار جنتی»، با استقبال پر شور مردم تبریز تشییع
شد.
پیکر مطهر سرگرد پاسدار شهید «زوار جنتی» با حضور گسترده و پرشور مردم تبریز از میدان شهدا تا میدان ساعت تشییع شد. پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهید مدافع حرم توسط حجت‌الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای محله شنب‌غازان تبریز به خاک سپرده شد.
تشییع پیکر شصت و هشتمین
شهید مدافع حرم خوزستان در اهواز
همچنین پیکر مطهر سروان پاسدار شهید مدافع حرم «سید عمار موسوی» صبح دیروز از مسجد امیرالمؤمنین (ع) کوی علوی اهواز بر روی دستان مردم شهیدپرور و ولایی این شهر با شکوه خاصی تشییع شد.
مردم همیشه در صحنه اهواز با حضور باشکوه در این مراسم در کنار خانواده‌های شهدا بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند شهدا، پیام وحدت و ولایتمداری را به جهان مخابره کردند.
پیکر مطهر این شهید والامقام که شصت و هشتمین شهید مدافع حرم خوزستان است، پس از تشییع و اقامه نماز توسط آیت‌الله جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، در حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی به خاک سپرده ‌شد.
وداع با پیکر ۲ شهید مدافع حرم
در ستاد هوافضای سپاه
مراسم تشییع و وداع با پیکر دو شهید مدافع حرم، «حامد رضایی» و «محمدمهدی لطفی نیاسر» نیز صبح دیروز در حسینیه امام رضا(ع) نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
این مراسم با حضور پر‌شور مردم تهران، محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح از جمله سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه و امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) برگزار شد.
پس از این مراسم پیکر شهید مدافع حرم سرگرد پاسدار«حامد رضایی» با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در خیابان 17 شهریور (شادآباد) به سمت گلزار شهدای یافت آباد تشییع و به خاک سپرده شد.پیکر شهید سرهنگ دوم پاسدار مهدی لطفی نیاسر نیز برای تشییع و خاکسپاری به قم منتقل شد. مراسم تشیع پیکر این شهید والامقام ساعت 9:30 صبح امروز از مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.
تشییع پیکر شهید مدافع حرم در پرند
دیروز همچنین پیکر مطهر پاسدار شهید «حجت‌اله نوچمنی» از شهدای مدافع حرم با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در شهر پرند تهران تشییع شد.
پیکر شهید نوچمنی که از ساکنان پرند بود بعد از تشییع برای تدفین به زادگاهش در گرگان منتقل شد. پیکر مطهر این شهید گرانقدر همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) ساعت 9 صبح امروز از بهداری سپاه گرگان تشییع می‌شود.
گفتنی است، این هفت شهید مدافع حرم که از نیروهای هوافضای سپاه پاسداران بودند و برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و ایستادگی در برابر تروریست‌های تکفیری و دفاع از امنیت ملی میهن به سوریه اعزام شده بودند، روز دوشنبه به همراه چند تن دیگر از رزمندگان جبهه مقاومت در جریان حمله هوایی جنگند‌ه‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی در حمص سوریه به شهادت رسیدند.
تشییع شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون
در شهرری
پیکر مطهر شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون «شهرام هوتکی» در شهرری تشییع شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پیکر مطهر شهید مدافع حرم «شهرام هوتکی» دیروز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی از میدان شهرری به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تشییع و سپس در قطعه ۵۰ گلزار شهدای تهران در کنار همرزمانش به خاک سپرده شد.
این شهید افغانستانی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به دست تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi