شناسه خبر : 58682
پنجشنبه 23 فروردين 1397 , 12:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تورنومنت یادواره شهدای مدافع حرم

رسانه ورزش، استقلال و پیشکسوتان بشیکتاش و بابلسر در تورنومنت یادواره شهدای مدافعخبرگزاری فارس: رسانه ورزش، استقلال و پیشکسوتان بشیکتاش و بابلسر در تورنمنت یادواره شهدای مدافع حرم

به گزارش نوداد (سکوی اجتماعی خبر)

و سایت رسمی تیم فوتبال رسانه ورزش، مسابقات فوتبال چهارجانبه عید مبعث و یادواره شهدای مدافع حرم روزهای جمعه و شنبه ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه جاری به میزبانی اداره ورزش و جوانان بابلسر در ورزشگاه شهید علیزاده این شهرستان برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات تیم های پیشکسوتان استقلال، پیشکسوتان بشکیتاش ترکیه، پیشکسوتان بابلسر و تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی (رسانه ورزش) حضور خواهند داشت.

تیم فوتبال رسانه ورزش که با حمایت شرکت آریا شیک قشم در تورنمنت و رویدادهای مختلف حضور پیدا می کند در نخستین دیدار خود ساعت ۳۰:۱۴ دقیقه روز جمعه به مصاف تیم پیشکسوتان باشگاه استقلال خواهد رفت. دیدار دوم نیز بین تیم های بشیکتاش و بابلسر برگزار خواهد شد.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری این تورنمنت، تیم های برنده روز شنبه دیدار فینال را برگزار خواهند کرد و بازنده ها نیز برای عناوین سوم و چهارم به مصاف هم خواهند رفت. ضمن اینکه قرار است مراسم جشن عید بزرگ مبعث نیز در ورزشگاه محل انجام مسابقات برگزار شود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi