شناسه خبر : 58684
پنجشنبه 23 فروردين 1397 , 15:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صیاد شیرازی، اولین نماد ماندگار شهر تهران

ثبت اولین نماد ماندگار شهر تهران به نام شهید صیاد شیرازی

شهیدخبر: مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: نامگذاری ساختمان‌های شهرداری به نام شهدا در راستای ترویج و گسترش فرهنگ غنی ایثار و شهادت انجام می‌شود.

در نوزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی اولین نماد ماندگار شهر تهران در ساختمان ستادی اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران به نام این شهید والامقام با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداران مناطق، فرزند برومند شهید صیاد شیرازی ثبت شد.

 در این مراسم که با حضور محمد جواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و کمیته نامگذاری و حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران، مفاخریان شهردار منطقه 9، حاجوی شهردار منطقه 7، مهدی صیاد شیرازی فرزند امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و دیگر مدعوین برگزار شد، رضا جلالی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران ضمن عرض خوش امدگویی به حاضرین و همچنین ابراز خشنودی از اجرای طرح نمادهای ماندگار در شهرداری تهران اظهار داشت: این طرح پس از استقبال از سوی شورای اسلامی شهر تهران با توجه به همجواری اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران با بزرگراه امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در سالروز شهادتش به نام این شهید بزرگوار از اداره کل امور ایثارگران شروع شد.

 جلالی با اشاره به اینکه شهدا ذخایر ارزشمند انقلاب هستند افزود: اجرای طرح نمادهای ماندگار در شهر تهران و نامگذاری ساختمان‌های ستادی شهرداری به نام شهدای بزرگوار از سوی اداره کل امور ایثارگران در راستای ترویج و گسترش فرهنگ غنی ایثار و شهادت انجام می‌شود.

 وی در ادامه سخنانش با اشاره به حضور تعداد زیادی ایثارگر در شورای شهر پنجم این موضوع را به فال نیک گرفت و افزود: امیدواریم با توجه به رایزنی‌های انجام شده، کمیته ایثارگران در شورای اسلامی شهر تهران ایجاد تا به نحو احسن دغدغه‌های ایثارگران مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

 مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران با اشاره به برگزاری تکریم شقایق‌ها در همایش ملی بزرگان بی‌جانشین در سالروز آزادسازی خرمشهر در مرکز همایش‌های برج میلاد گفت: یکی از اهداف ویژه اداره کل که باید در مناطق پیگیری شود توجه و خدمت به یادگارانی است که امروز به عنوان ایثارگر در جامعه شناخته می شوند و در طول سال‌های بعد از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس کمتر به این عزیزان خدمت شده است و ما تلاش داریم با برگزاری همایش بزرگان بی جانشین از مقام عالی این عزیزان تجلیل به عمل آوریم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi