04 فروردين 1398/ ۱۸ رجب ۱۴۴۰
شناسه خبر : 58688
1397,پنجشنبه 23 فروردين16:09
اشتراک گذاری در:
عکس روز

ذخیره مرخصی، پر !


امید- بنده در ابتدای سال ۹۶ بازنشست شدم و تا تاریخ بازنشستگی میزان ذخیره مرخصی جانبازی اینجانب ۳۰۰ روز بوده.

الان که دستگاه می خواد پرداخت کنه، می گه ۳۰۰ روز با این حکم دیوان از بین میره و قابل پرداخت نیست! در صورتی که بنده قبل از رای دیوان بازنشست شدم.

لطفا" راهنمایی بفرمایید چه باید کرد!

متشکرم.


کد خبرنگار : 20


مرخصی جانبازی     حکم دیوان     بازنشستگی     فاش نیوز                            
Reply
no
0
yes
4
1397/01/24 - 00:16
به اجرای احکام دیوان مراجعه نماییدومشورت کنید

no
0
yes
0
جانباز
1397/01/26 - 14:23
همه می دانیم که هیچوقت قانون عطف به ماسبق نمی شود مگر آنکه درآن قانون به صراحت ذکر شده باشد.
مورد دیگر اینکه:
اگر برابر حکم دیوان عدالت اداری هم اقدام شود باید سالی 15 روز برای شما ذخیره وپرداخت گردد.
بخیر این:
تکلیف آن عزیزانی که قبلا" بازنشست شده و تمام مرخصی ذخیره خور درا دریافت نموده اند چی می شود؟؟؟!!!
پس باید به قانون برگشت وقبول کنیم که:
قانون عطف به ماسبق نمی شود.


Reply
no
2
yes
4
الف - ب
1397/01/24 - 08:03
هر مدیری می داند که رای دیوان و قانون به عقب برنمی گردد . برای حل این موضوع از مدیران بخواهید ابتدا یک استعلام از اداره کل امور اداری وزارتخانه خودتان بگیرد . اگر نتیجه نگرفتی به کمیسیون ماده 16 شکایت کنید .
ولی این خیلی بدیهی است ذخیره مرخصی شما تا قبل از رای پرداخت شود .

Reply
no
0
yes
4
صدیقه قنبری همسر شهید سردارعلی اکبرعابدی
1397/01/24 - 09:19
حقوق معوقه ام را بدهید

مسئولین محترم کشور حقوق معوقه ام را بدهید - با توجه به عدم پاسخگویی سپاه پاسداران و بنیاد شهید بدین وسیله:

احتراما به عرض میرساند:
شهید علی اکبرعابدی، فرزندغلامعلی که یکی از بنیانگذاران سپاه ایرانشهر بود، پس ازمدت ها مبارزه با منافقین و اشرار بلوچستان، سرانجام با ”بسیج”به”دفاع مقدس” پیوست و درمورخه ۱۳۶۱/۴/۲۴ طی عملیات رمضان درشب ۲۳ ماه مبارک رمضان در”شلمچه” مظلومانه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

بدینوسیله تقاضای بررسی سوابق شهید علی اکبر عابدی که از مفاخر و مشاهیردفاع مقدس است، و نیز بررسی پرونده حقوقی ام ازسال۶۱ تا-۱۳۹۴ و چرائی؟ عدم پرداخت مطالبات حقوق و نیز علی الخصوص عدم پرداخت معوقه ذخیره مرخصی شهید والامقام در حالی که به همه کادر بازنشسته سپاه و جانبازان سال ۱۳۶۱ معوقات و همه حقوقشان پرداخت شده است!! .. درحالی که شهید علی اکبر عابدی که ۳۵ سال از شهادتشان گذشته است تاکنون هیچ معوقات ذخیره مرخصی دریافت ننموده اند.
ش-پ۶۱۱۹۷۱۲ متمنی است با عنایت به مسئولیت و وظیفه شرعی خویش و اقتدا به امیرالمومنین(ع) (رسیدگی به حق الناس و سوال آنان از مهمترین اعمال عبادی- شرعی انسانی و اخلاقی است) عندالله اعاده حق بفرمایید.
کد پاسداری شهید: ۳۱۷۹۳۵۱۴
کد ایثارگری ۶۱۱۹۷۱۲
با احترام
صدیقه قنبری – همسر شهید علی اکبر عابدی

Reply
no
0
yes
1
سعید
1397/12/05 - 15:41
چرا مرخصهای ذخیره بازنشستگی شهدای سال نودوچهار با تاخیر سه سال هنوز واریز نشده سال نودوهفت تموم شد شهدای سنواتی ناجا به کدامین گناه نودمیلیون پول خانواده شهدارا با بازنشستگی سه سال تاخیر واریز نمیکنند لطفا پیگیری شود چرا کسی جوابگو نیست نه بنیاد ونه ناجا





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.