شناسه خبر : 58690
یکشنبه 26 فروردين 1397 , 10:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکل ما را غریبه ها حل نمی کنند!

شده یک بار از مسئولین بنیاد سوال کنید شمااین اعتبارها را کجاها خرج کردید؟ تا حساب کار به دست مسئولین بنیاد بیاد و بدانند که شما جانبازان از کارهای پنهانی اینها باخبرید؟!

عیسی مرادبخش لمر جانباز۵۵% ضایعه نخاعی- واقعا" حق است که مسئولین بنیاد با حق و حقوق شماها، دست زن و بچه ها شونو بگیرند و دنبال خوش گذارنی باشند! اگر برخی به جای نامه نگاری برای رادیوبیگانه، هر کدام شما یک بار این کارمندهای بنیاد را گوش مالی می دادید، هرگز جرات نمی کردند حقوق شما را پایمال کنند!

 اگر شما یک کلمه از فرمایشات امام راحلمان را با دقت گوش می دادید و به آن عمل می نمودید، کسی از این مسئولین جرات نمی کردند دیناری از حقوق تان را ضایع کنند! در هرصورت هر سال بوجه ای برای رفاه اجتماعی من و شما به بنیاد اختصاص و تحویل این مسئولین بنیاد استان ها می گردد. شده یک بار از مسئولین بنیاد سوال کنید شمااین اعتبارها را کجاها خرج کردید؟ تا حساب کار به دست مسئولین بنیاد بیاد و بداند که شما جانبازان از کارهای پنهانی اینها باخبرید؟!

 مگر شماها نبودید هشت سال جلوی ۲۲ کشور بیگانه ایستادید و نگذاشتید یک وجب از خاکمان را تجاوز کنند؟! الآن چطور خاموش نشستید عده ای دربنیاد با فرمان نمایندگانی که شما آنها را فرستادید به مجلس، حق شما را بخورند؟ نباید زیرپای همدیگر راخالی کنید و پشت همدیگه شایعه پراکنی کنید.

 به خدای احد واحد اگر شما جانبازان مثل زمان جنگ اتحاد و وحدت و اطاعت امر از ولایت می کردید، به فرمایشات مقام معظم رهبری خوب گوش می دادید و به آن درست عمل می نمودید، من به جرات میتوانم قسم یاد کنم احدی از این مسوولین جرات نمی کردند یک ذره در کارشان خطا کنند. من و شما باعث شدیم هر کسی بیاید برسرقدرت بنشیند و به من و شماها زور بگوید. با حق من وشما بچه هاشون کیف کنند و به ریش ما بخندند و در فردای آینده بچه هاشونم به ریش بچه های ما می خندند و از اِلآنم دارند می خندند! واقعا متاسفم هم برای خودم و برای شما! اگرمن وشما اجازه نمی دادیم این افراد تازه به دوران رسیده هرگز جرات نداشتند پا راکج بگذارند!

 چرا یادتون رفت؟ مگرحضرت امام در اون زمان نفرمودندنگذاریداین انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد؟ حضرت امام(ره) این کلمه رابه من وشمافرموند. واقعانمیدونم:واقعیت اصلی، ماجرای عملکرد خودمان است. می خواهم بگم می ترسم سوء برداشت شود؛ به خدا عملکرد خود ما و بی تفاوتی ما باعث شده این همه ریخت و پاش در بنیادشهید صورت می گیرد!

 مسئولین بنیاد استان هریک، چند نفر از اقوام خود را در جاهای مختلف به سرکار بگمارند. بذار این جمله را واضح تر بگویم: ماها به جای اینکه دنبال احقاق حق برویم، حق را رها می کنیم می رویم راه فرعی؛ حق ماها درمان ماست. حق ما استخدام بچه هایمان است. ما به جای این که بیرویم از بنیاد سوال کنیم، از رئیس بنیاد یا از مدیرکل یا دیگر مسوولین که فلان حق و حقوقی که مجلس مصوب نموده، چه شد؟! میریم می نشینیم بغل رئیس بنیاد، از اون طرف رئیس اشاره میکنه به همکارش بیا یه از مابگیر. اون عکس از ما میگیره؛ و هیچ کاری هم برای ماانجام نشده! همان عکس را میبره جلوی استاندار، جلوی فرماندار میگذاره، میگه من امروز با ده تا جانباز ملاقات داشتم. چنین شدوچنان شد! استاندار یافرماندار عین گزارش کار کذب محضی که از طرف مسوولین بنیاد در اختیارش گذاشته را میفرسته برای رئیس جمهور محترم، برای رئیس مجلس، شاید هم بیت مقام معظم رهبری! خوب آنها هم فکر می کنند این زیرمجموعه ها دارن به این دست و پادادگان هشت دفاع مقدس می رسند!

 بزرگ ترین اشتباه ماها همین است. به جای اینکه درد خودمان را بنویسیم برای مسئولین کشور خود و درد دلمان را به گوش آنها برسانیم، بعضا نامه می نویسیم برای رادیوهای بیگانه! دیگه فکر نمی کنند آقا! تو با نوشتن این نامه برای رادیوبیگانه و اون منافق فراری؛ اول قبر خودتو داری میکنی بااین کارهات!

  درست فکر کن! مگر همه مسوولین بدند؟! دو تا مسوول بد می کنند. نباید که کل مسوولین را جمع ببندیم. ما مسئولینی داریم در این مملکت که یک لیوان آب را فوت می کنند و می خورند؛ اگر می خواهیم دردمان را به گوش مسئولین بالاتر مان برسانیم، با هم بشینیم دسته جمعی، چند جمله ای بنویسیم. سلسله مراتب را انجام بدهیم برود بالا به دست مسولین کشور خودمان برسد. هر موقع رسیدگی نشد، اون وقت به من بگویید آقای فلانی! دیدی داشتی اشتباه می کردی؟!

 بنده حقیر اگر در کارم کمی موفق می شوم، میرم با منطق با مسوولین خودم طبق سلسله مراتب صحبت می کنم، کارمو پیش میبرم. نه اینگه گرا به بیگانه بدهم عین ستون پنجم در جنگ! ازیه طرف با ما می نشستند می خوردیم، می خوابیدیم، از اون طرف عملیات ما لو می رفت! کی می کرد؟ ستون پنجم! ستون پنجم کیه؟ همینه که الآن داره نامه مینویسه برای رادیوبیگانه!

 بااین عمل خود زحمات هشت سال جنگ سی دوسال بعدازجنگ همه را داره ازبین می بره؛ بنده امیدوارم عزیزان جانباز یا خانواده آنها بهتره باهم هماهنگی داشته باشیم. اگر دردی را خواستیم به گوش مسوولین خودمون برسانیم، با هم همفکری کنیم و درد خودمان را به گوش مسوولین خود بر سانیم نه به گوش بیگانگان!

ارادتمند همه خانواده محترم شهدا و جانبازان و آزادگان

عیسی مرادبخش جانباز ۵۵% از استان گیلان رشت

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
مسئولین ازهمه چیزخبردارند!خودمون رو گول نزنیم.
متاسفانه مشکل ما را آشناهای شاغل و مدیر در ادارات، هم حل که نمی کنند؛ بماند؛؛
اصلا" توجهی هم به آن نمی کنند..
حالا شاید غریبه های خارجی و داخلی همه هم مشکلزا!! باشند. لااقل مشکل ما را مطرح که می کنند و می خوانند.
بجز سایت فاش نیوز که همراه ایثارگران فراموش شده است. و خداوند به فعالین در این سایت خیر دهد و چند کانال تلگرامی عدالت خواه دیگر که آنها نیز
انعکاسگر مشکلات ایثارگران و جامعه و سایر اقشار هستند و در عین سختگیری بعضی از مسئولان و دیگرانی که منافع دنیوی یشان و جایگاه غصبی اشان به خطر افتاده همچنان فعال هستند.
سلام بر همه ایثارگرانی که آلوده به این بدسرشتی های مدیران فعلی و نجومی فعلی نشده اند.

یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک..
موقعی که یه سازمان که قرار حمایت بکنه از ایثارگران دقیقن عکس عمل میکنه نتیجش میشه بنیاد شهید اول که کارکناش اصلن قوانینو بلد نیستن بری اونجا باید براشون قوانینو توضیح بدی این فاجعس طیق قانون وظیفه پیگیری اجرای قوانین در دستگاه ها به عهده کسای که خودشون قوانین و وظایفشونو رو نمیدونن
دوم برخورد بسیار بد کارکنانشه که انگار ما بدهکارشونیم
سوم اشتغال میکن بیاد وام بگیرید اگه وام خوبه چرا به اشناهاشون وام نمیدن چرا خواهرزاده یه اقایی اوردن تو بانک دی تا ورشکستگی بانکو جلو برد خودم به چشم دیدم بخش تاسیسات بنیاد یه نفر رفته بود به واسطه اینکه همسایه یکی از مدیرای بنیاد شهید کرمانشاه بود استخدام شده بود
اقای شهیدی عضو هییت دولته چرا پیگیری نمیکنه چرا دستگاه ها سهمیه استخدامی نمیدن ایشون موقعی که میرن داخل هییت دولت چرا از حق ما دفاع نمکنه ایشون از سال گذشته تا حالا قانون برنامه ششمو اجرا نکردن
ولله اگه در بنیاد شهید و ببندن به نفع ماست لااقل فحش نمیخوریم که امکانات برای ماست اش نخورده دهن سوخته
بنام خدا

نقل است که گفت: 
«به صحرا شدم، عشق باریده بود و زمین تر شده بود؛ چنانکه پای به برف فرو شود، به عشق فرو شدم. از نماز جز ایستادگی تن ندیدم و از روزه جز گرسنگی شکم. آنچه مراست از فضل اوست، نه از فعل من».

عطار - تذکره الاولیاء

@sabeghiiran

نماز و روزه باید با فهم توحید ، نبوت ، معاد ، عدالت و امامت اقامه شود.
و تعبد از روی عادت و عدم درک معارف سودی برای انسان ندارد.
فضل خداوند بی نیاز و غنی شامل حال بندگانش میباشد و نیز سایر خلایق...
اما فضل عظیم رحمت وسیع و سعادت همیشگی از آن آدمیانی است که می انددیشند و عبادتش را برای رشد خویش بجای می آورند.✨
سلام.دوست گرامی واضع مواردرانمیگند..من موافق بافرستادن مشکلات به غریبه نیستم ولی میدانم ازآنجاییکه این بیستررسانه های مشکلات جانبازان راسانسورمیکنندیاازکنارش ردمیشوندبرخی به همین دلیل به غریبه هارجوع میکنند.شماحساب فاش نیوزرابادیگران جداکن..بقیه تانام جامعه هدف ومشکلاتشان رامیشنوندچشم های خودرامی بندند.بعدش کدام مسوول؟کوگوش شنوا؟کجاست فریادرس جزخدا؟زخم هایمان کهنه وقدیمی شده واکثرماجانبازان دلشان فقط بخداخوش است وتوکل بخدا......
چرا حقوق رزمندگان ایثارگر افزایش نمیابد دفترچ بیمه هنوز صادر نکرده اند فقط شعار عدالت را سر میدهند مرگ بر مسولین رزمنده ایثارگر خسرو لطفی از کرمانشاه
توکل بر خدا
http://fashnews.ir/fa/news-details/38632/
لطفا این پست بسیار مهم را که در باره چرایی انحراف بعضی ایثارگر نماها میباشد را مطالعه بفرمائید.
بترسید از ستم
در حق کسانی که جز خدا
فریادرس دیگری ندارند ...!!

امام_حسین(ع)
♡♡♡♡♡♡♡
سلام بر عدالت
سلام من از امتياز يك مقطع بالاتر در اداره ي خودم بهره مند نميشم و كسي حتي در سازمانم پاسخگو نيست. ميشه بمن ج بدين ك بالاخره امتيازش بمن تعلق ميگيره يا ن
سلام

امتیاز بابت چه موضوعی؛
لطفا توضیح کامل بفرمائید:
☆♡☆بنام الله پاسدار عزت و حرمت خون مطهر شهیدان☆♡☆
♡☆وبنام او که تنها مدافع و محافظ ایثارگران و جانبازان است☆♡

♡♡فاالله خیر حافظ" و هو ارحم الراحمین♡♡

با سلام خدمت همه دوستان اندیشور و گرامی
...............♡♡♡...............

توجه کنیم:

اشتباهات انسان در ابتدا رهگذرند..

سپس مهمان می شوند و بعد صاحب خانه ..!!

(خانه..!! یعنی هویت
.............................

اشتباهات انسان ابتدا رهگذرند..

سپس مهمان می شوند..

و آنگاه برایتان دوستی خطاکار..!!!

و شما علاوه بر صاحب چند خانه شدن..؟؟

صاحب باغ و ویلا هم خواهید شد..

چند سفر عمره و کربلا هم حتما خواهید رفت....

و اشرافیت لیبرالیسمی، باعث خواهد شد که: نسبت به محرومین و مستضعفین جامعه با اکراه و تنفر خواهید نگریست..!!

و حتی نسبت به خویشاوندان نیازمند و گرفتار فامیل خود هم بی توجه خواهیم شد..و بی تفاوت..!؟؟
..؟؟

و بدانیم که همانا فرجام: بی تفاوتی نسبت به خطا هایمان.. و دنیاگرایی و اشرافیت و سکولاریسم؛ لیبرالیسم؛ و ماکیاولیسم.. بی تفاوتی محض، نسبت به رنج های تحمیل شده بر انسانها و انسانیت و فراموشی آلام و دردهای بندگان خداست.

و..(پناه.بر.خداوند).. بی تفاوتی به خود خدا هم هست...؟!

و...■■
و..............●■●■
.......................................و ..والله اعلم...

♧♧و هوالحکیم البصیر♧♧

○○○○○
متن ارسالی از جناب آقای محمدرضا سابقی
منبع:وبلاگ روستای طارق،؛، بخش دلنوشته ها
....
سلام ، میگویند زاغ خواست راه رفتن کبک را بیاموزد اما راه رفتن خودش را فراموش کرد مشکلات از جایی شروع شد که مسئولین بی تجربه از راه و روش مکتوب در کتابهای دانشگاهی غربیها برای اداره کشور و قانون نویسی تقلید کردند. به این ترتیب آنها توانستند اولین پروژه نفوذ را در قانون نویسی کلید بزنند.
وقتی این حرفها گفته شوند میگویند با مصالح نظام اسلامی تعارض دارند گرچه همگی به چشم خودمان شاهدیم تقلید از روش غربیها در نظام اسلامی باعث ایجاد تعارض و نابودی اقتصاد و نارضایتی مردم و فساد گسترده گردیده که بطور کلی مطابق با قوانین مصوب اما در تعارض با سنت پیامبران و معصومین (ع) هستند و هیچگونه امکان برخورد قضایی با جرایم و تخلفاتی که مطابق قوانین مصوب کشور برگرفته از روشهای غربی تصویب و اجرا شدند وجود نخواهد داشت و فقط تسلط بیگانگان را افزایش میدهد.
در حال حاضر هرگونه جرم و تخلف به مراجع قضایی یا دستگاههای نظارتی ارجاع شود مطابق قانون بررسی و تشخیص داده میشود. چطور شد که جرم و فساد قانونی شد؟
در بحث حقوقهای نجومی شاهد بودیم تقلید از روش تشکیل شرکتها در غرب باعث شد حقوقهای نجومی طبق قانون جرم و تخلف محسوب نشوند اما در قاموس نظام اسلامی فقدات عدالت جرم و تخلف است. در قانون تعاون نیز اینگونه قوانین باعث شده تا مسکن مهر که توسط شرکتهای تعاونی ساخته شدند دو برابر قیمت واحدی باشد که بصورت آزاد ساخته میشوند در حالیکه در طرح مسکن مهر زمین رایگان است و موجب ظلم کثیر به اعضای تعاونیها که اقشار کم درآمد هستند وارد گردد.
تقلید کور در انتخابات و استفاده از اینترنت نیز باعث شده افرادی در راس امور قرار گیرند که هیچگونه سنخیتی با نظام اسلامی ندارند و به این ترتیب پروژه دوم نفوذ یعنی مجریان قوانین غربگرا نیز توسط قوانین غربی بدست مردم مسلمان و شیعه انتخاب شوند.
بیایید باور کنیم راه را اشتباه رفتیم و بجای پیاده کردن روش پیامبران و معصومین (ع) متاسفانه راه غربیها را رفتیم و اجازه نفوذ قانونی به دشمنان نظام اسلامی را با دست خودمان مهیا کردیم که نمونه محرز آن نیز خطای بزرگ و فاحش برجام نافرجام است.
در قدم اول میبایست مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری که بعنوان تنها مسئول متصل به وحی الهی در نظام تا اکنون بارها در خصوص اهمیت ویژه پروژه نفوذ دشمنان و حذف علوم انسانی غربی از آموزشهای ابتدایی و عالی همچنین بازنگری قوانین مصوب کشور که با دستور تنقیح قوانین صادر شده و بسیاری از فرامین سرنوشت ساز که متاسفانه بدست غربگراهای نفوذی زمین مانده میبایست بعنوان آخرین علاج بطور جدی اقدام گردد و هیچ ترسی از مقابله غربیها و تنگ نظری سودجویان فاسد نداشته باشیم زیرا همواره خداوند متعال پشیبان و حامی حق طلبان و مصلح انسانهای درمند و مستضعفان جهان است. الهی آمین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi