02 ارديبهشت 1397/ ۰۶ شعبان ۱۴۳۹
شناسه خبر : 58704
1397,یکشنبه 26 فروردين09:19
اشتراک گذاری در:
عکس روز
در بنیاد گیلان چه خبر است؟!

ترغیب به جدایی در خانواده جانبازان با چه نیتی صورت می گیرد


جانباز نخاعی گیلانی اقدام عجیب مسئولان بنیاد این استان در تشویق و ترغیب خانواده جانبازان به طلاق و جدایی را فاش کرد.

ترغیب به جدایی در خانواده جانبازان با چه نیتی صورت می گیرد

فاش نیوز -  بنیاد گیلان در اقدامی عجیب خانواده ایثارگران را به فروپاشی سوق می دهد و همسران جانبازان را تشویق به طلاق می کند!

متن زیر نامه دردمندانه یک جانباز نخاعی است که نسبت به این اقدام خانمان برانداز در بنیاد گیلان هشدار داده و خواستار پیگیری از مجاری قانونی شده است:

بنده یکی از جانبازان جنگ هستم، با ۷۰درصد از کار افتادگی از ناحیه نخاع. حضرت امام خمینی رحمة الله علیه وحضرت آقا، امام خامنه ای بارها از رشادت های شهدا و جانبازان و ایثارگران بیاناتی درخصوص جایگاه آنها چه نزد خداوند سبحان و ملت ایران دارند و جانبازان را شهید زنده قلمداد می نمایند.

اینکه این شهدای عزیز و جانبازان برای حفظ دین و مملکت و برای حفظ ناموس رفتند و جان خودشان را فدا کردند چطور یک سازمان بنام بنیاد شهید و ایثارگران شأن و منزلت این بزرگواران را با کارهای ناصواب زیر سوال می برند.

پدران و مادران شهدا که کاملا از یاد رفته اند، هرکدامشان در داغ عزیزانشان پیر شده اند و احتیاج به نگهداری دارند، بنیاد بی شرمانه از خانواده های آنان می خواهد که والدین خود را به آسایشگاه معلولین ببرند.

آیا این است سزای مادران و پدران شهدا که جوانانی آسمانی تربیت کردند تا در راه دفاع از ناموس و دین شهید شوند و به همسران جانباز که نقص عضو دارند، نخاعی و دست و پاها قطع شده ها را تشویق به طلاق و از هم پاشیدن خانواده ها می کنند و به همسران جانباز پیشنهاد می دهند که: «همسرتان را رها بکنید بروند آسایشگاه و خودتان بروید ازدواج بکنید و از زندگی لذت ببرید»!

درکجای دین ما یا در ادیان دیگر آمده که اینگونه پیشنهادهای بی شرمانه را به این خانوادها بدهند؟! ما برای حفظ ناموس خودمان رفتیم و جان دادیم؛ الان این آقایان بی غیرت باچه جرأتی و باکدام قانون ناموس ما را از دست ما می گیرند؟! ای تف به غیرت اینها. نان تشکیلات ما را می خورند به ما خیانت هم می کنند.

واقعاً این بنیاد شهید مخصوصاً بنیاد گیلان با این مدیر نالایقش..... چطور آبروی نظام را ملعبه خودشان قرار داده و وصیت امام راحلمان را زیر سوال می برند. آیا در این استان کسی نیست به این مدیر نالایق بنیاد شهید گیلان گوشمالی بدهد و از صحنه مدیریتی حذف کند؟ حتی در قسمت مددکاری بنیاد گیلان چه آدم هایی کار می کنند که اوامر این مدیر را اجرا می کنند؟

حال از همه کسانی که این درد را شنیدند اعم از کارگزاران استان و نهادهای امنیتی، آقای استاندار و نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و مردم غیرتمند استان خواهشمندم به هر صورت ممکن این مدیر متخلف و بی کفایت را از کار برکنار کنند. باتشکر

ناصر سهراب زاده، جانباز نخاعی از شهر رشت


کد خبرنگار : 23


بنیاد شهید     جانبازان     بنیاد گیلان                                
Reply
no
0
yes
22
جانبازبسیجی
1397/01/26 - 15:12
سلام.بادرودوتشکرازفاش نیوزکه این مطالب راانتشارداده وهمبشه ثابت کرده ویارویاورجامعه هدف بوده وهست..بلی وقتی مدیرانی رابا سفارش وباندبازی وتوسعه برسرقدرت می نشاننداینجاست که دیگربرایشان سفارش رهبرعزیزانقلاب وامام بزرگوارمان ره تاثیرنداشته.اعتقادبه ایثار وشهادت ضعیف میشودواهداف ضدارزش وایثارسرلوحه کارهای برخی مدیران. داستان این جانبازگرانقدریکی ازدههاموردی است که گیلان مشهوداست وبه هردلیلی پیگیری نشدزیراکه آقایان خاص وخلاصه هاوسفارش داده هستند.مدتی است که بنیادگیلان شده محل تاخت وتازبرخی مدیران واقوام وفامیل هایشان وکسی هم به کسی نیست چراکه دوران دفاع ازناموس وانقلاب ونظام وازجان گذشتن همین جانبازان وخانواده های معظم شهداءیادشان رفته وعده ای فراموش کردند.!روزهای سخت ودفاع مقدس.آقایان بدانندکه فردای قیامتی هم هست واین دنیاآخرکارنیست..باتشکرازفاش نیوزوتمام کسانیکه درراه دفاع ازایثاروشهادت زحمت میکشند.

Reply
no
4
yes
3
یک بازنشسته
1397/01/27 - 00:42
شما رفته اید جنگ برایه دفاع از ناموس هموطنانتان الان برای خودتان از دیگران کمک میخواهید؟پس شما هنوز مفهووم آتش به اختیار رهبرمان را درک نکرده اید وزمانی که شخصی چشم به ناموس کسی دارد شک نکنید که خونش مباح است حالا میخواهد یک آدم عادی باشد یا یک مدیر یا .......چون چیزی با ارزش تر از شرف وحفظ ناموس نیست

Reply
no
0
yes
5
1397/01/27 - 02:14
صدام دشمن ایران و ایرانی بود .
دوستان صدام از امریکا گرفته تا کوچکترین کشور اروپایی و کشور های حاشیه خلیج فارس از هرگونه کمک به او دریغ نکردند .
پس دوستان صدام دوست دشمن ما بودند . ودر هر حالت وزمانی آنها دوست دشمن ما هستند .
صدام از هیچ کوششی برای نابودی بچه های رزمنده دریغ نکرد و چه بسیار ناجوانمردانه دست به کشتار جمعی همرزمانم میزد .
چنانچه شخص حقیقی و یا حقوقی در کشور در صدد نابودی نام و راه و مرام ایثارگران باشد ، در صف دشمنان ما قرار خواهد گرفت .



Reply
no
0
yes
6
قنبر مبارز
1397/01/27 - 10:28
بعد همسران جانباز نزدند تو دهن اون کسی که اونا رو داره ترغیب می کنه ؟
ترغیب می کنه یعنی چی ؟
اگه یه مورد خاصه خب هیچ اما اگه تعداد و آمار زیاده پس چرا همسران جانباز وفادار کاری نکردند ؟ اعتراضی نکردند ؟ این اعتراض هم قانونیه هم شرعی و هم اثرات خوبی داره ...

Reply
no
0
yes
13
همسر جانباز زیر25%
1397/01/27 - 10:43
و اتفاقا شرط ارتش هم برای برقراری کمک معیشت جانباز طرح معسرین، جدایی از همسران شاغل است !
در حالیکه به وابستگان برخی از ایثارگران به دلیل نفوذ در مراکز قانون گذاری حداقل سه حقوق تعلق می گیرد .
هدف همه تصمیم گیران چرا تحکیم خانواده نیست ؟
اگر همسر جانباز معسر هم کار نمی کرد که الان خیلی از رزمنده ها و زیر25% های فاقد شغل بی حقوق، کارتن خواب و یا گور خواب شده بودند .

Reply
no
0
yes
0
عبدالله
1397/01/27 - 12:34
اگه واقعاً درسته (که ظاهراًدرسته)فقط باید بگیم برای همه کسانی که چوب لای چرخ خانواده های ایثارگران می زارن متأسفیم ./. چون دیگه کسی برای این خانواده ها دل نمی سوزونه که بخواهد کاری برای قوام این خانواده ها بکنه./.

Reply
no
15
yes
8
دختر وفادار
1397/01/29 - 08:28
ترغیب به جدایی ؟ خب که چی ؟ کی چوب گذاشته ؟ زن جانباز بی وفا شده و با هر بادی به یه سو بره تقصیره کیه؟ طرف برادر روانیشو برده خواستگاری یه مظلومه ، بعد که جواب نه شنیده میگه من از شما انتظار نداشتم شما که ادعاتون میشه دین داری ... بعد شده یه وحشی به تمام عیار ... آن وقت من گفتم آدم متعفن اگه زندگی کردن با روانی ها تو بخت و اقبال دخترهای متدینه خوب چرا نذاشتید با جانبازان زندگیشونو سر کنن رفتید از هر چی بدتراز خودتونه به اسم آیت الله و مومن دیندار وووو نامه آوردید که از حقشون بگذرن تا شما در عالم متعفن خودتون دست و پا بزنید میگه هان پدرشون نذاشته به ما چه . می گم پ این پدر می ذاره با روانی های زنجیری سر کنن که شما رفتید نامه آوردید ولی برای اون خوبا نمی ذاره . اون آیت الله که ادعاش میشه چشم برزخی داره ندید تو دفترش چه جنایتی داره میشه در حق دختر مومنه که جلوشو بگیره . دیدید ما حتی با استقامتمون ... جمع کنید بابا هر کی رسید عین گوشت قربانی یه تیکه از آرزوهای ما کند و برد .. زن باید وفادار باشه . ببین زنت وفاداره.
از چی ناراحتید ؟ ارسال این مطالب به سایت یعنی چی ؟
خودتونم از این شیوه ها استفاده می کنید ؟ نگفتید برو بمیر بذار بقیه خوش بگذرانند بعد اون دنیا خدا اجرتو می ده ؟ خدا می دونه به چند نفر از این حرفا گفتید . نگفتم پشت پرده ارزشها متعفنه چی بهم گفتید ؟
ای ای ای ... یادتونه اون سالای اول گفتم یه درپیتی بهم گفت جلوتر از این نرو از دین درمیای ؟ تو به دست ادمایی که فکر می کنی مثل خودتن ولی نیستند از پا درمیای . من ان وقتها نمی فهمیدم . حالا فهمیدم .
عظمت های با موهای زر طلایی پریشون در باد خواب و خیالمو پریشان کرده ...
عظمتهای بزک کرده میان کس و ناکس مگه عظمته هنوز ؟
چیتون قابل احترامه ؟ طلبکار شدید از همه ؟اگه رعایت ارزشها نباشه و هی هلتون بدن مگه رزمندگان کشورهای دیگه هم مثل شما نجنگیدند ؟ ارتش سری یادتونه ؟ گروهای پارتیزانی در جنگ اول و دوم جهانی یادتونه ؟ همه جا برای نجات کشورشان می جنگندند . اما ما برای چی جنگیدیم ؟ اف به اونا که یادشون رفت برای چی جنگیدند .
چقدر سر اون رندگی سربازان غربی که با بچه ها درست کردیم من باهاشون دعوا کردم . این روزا رو ندیده بودم . اونا که ترغیب به بریدن و جدایی و حسرت دادن می کنند از جنس خودتونن مثل خودتونن ... من که دیگه بریدم از جفای شماها ... دارم قبول می کنم برم بسوزم و بسازم تا مرگ بیاد ... اگه زنان جانباز وفادار باشن به این حرفها توجه نمی کنتد نباشم بی خود جلز و ولز نکن . مرگ یه بار شیون یه بار ... بذار برن دنبال خوشی خودشون و لذت بردن خودشون
خداییش یه بار تو آینه به خودتون نگاه کردید ؟ کجا رسیدید ؟

no
5
yes
4
1397/01/29 - 14:37
دلیلی برای آزرده شدن از من وجود نداره . من بی دلیل چیزی رو نمی نویسم . با امثال من منطقی برخورد کنید .‌خودمم از چنین برخوردهایی با شما ناراحتم . اما از اول گفتم باید خودمان یاد بگیریم چطور برخورد کنیم . مخصوصا خانمها . آدمهای بی وجدان فکر می کنند چون ما خانم هستیم هر کاری می توانند به سر ما دربیاورند . اما اشتباه می کنند . به خداوندی خدا به روح شهدا به روح مطهر مولودین شعبان قسم من چند وقت پیش سر یه پیچ تصادف کردم . مقصر یه آقا بود فکر می کرد با ژست مردانه اش من می ترسم اما روزگار کاری کرد که مقتدر باشم شاید حدود شصت هفتاد ماشین ایستاده بودند بدون آنکه بوق بزنند داد بزنند به نحوه حرف زدن من نگاه می کردند . کاری کردم آن آقا با خجالت سرشو انداخت پایین رفت . تازه خیلی از راننده ها از ماشبن آماده بودند بیرون بهتر بشنون من چی می گم . ناموس شیعه باید بلد باشه در مقابل چنین مردان وقیحی چکار کند . چرا ناراحت می شید از من ؟ بنویسید . اگه درست باشه عذرخواهی می کنم .


Reply
no
3
yes
10
جانباز
1397/01/30 - 01:02
خدایاتوبرس به فریادما...توناظرشاهدباش براعمال کسانیکه آشکارادروغ میگندوهیج اطلاعاتی ازایثارگران ونظرتشان ندارند.تومیدانی فقط برماجانبازان چی گذشت وچه میگذرد..بزخدایاازتودرخواست داریم قضاوت بفرماء..فاش نیوزماراهم درپناه ولطفت قراربده وریشه دشمنان ایثاروشهادت رابخشکان..آمین.

Reply
no
0
yes
2
1397/01/31 - 18:40
ای خدا در این روز خیلی خیلی خیلی عزیز فقط به تو شکایت می کنم از وضعی که بر سر خانواده بزرگ جانبازان آمده است . چرا هر کی می گه وضع من بدتره و انتظار دارن عین کمباین بیان از روی سرت رد بشن و تو هم آخ نگی . هر کی آشکارا حق دیگری رو نادیده می گیره و دروغ می گه . عده ای هم دوست دارن دروغ را باور کنند . چرا ؟ من نمی دانم . آن وقت در این شرایط چه پیش میاد ؟
معلومه که فرصت طلبان از جدایی بین ما بهترین استفاده را می برد . اهانت می کنه و ما در حالی که از هم جدا هستیم قادر به یاری هم در مقابل کسانی که بی شرمانه قصد نابود کردن ارزشها را دارند ، نیستیم . خدا پراکندگی و جدایی را از بین قلبهای ما به وحدت سوق بده





نظری بگذارید
chapta

آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.