شناسه خبر : 58704
دوشنبه 03 ارديبهشت 1397 , 11:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ترغیب به جدایی در خانواده جانبازان با چه نیتی است

جانباز نخاعی گیلانی اقدام عجیب مسئولان بنیاد این استان در تشویق و ترغیب خانواده جانبازان به طلاق و جدایی را فاش کرد.

فاش نیوز -  بنیاد گیلان در اقدامی عجیب خانواده ایثارگران را به فروپاشی سوق می دهد و همسران جانبازان را تشویق به طلاق می کند!

متن زیر نامه دردمندانه یک جانباز نخاعی است که نسبت به این اقدام خانمان برانداز در بنیاد گیلان هشدار داده و خواستار پیگیری از مجاری قانونی شده است:

بنده یکی از جانبازان جنگ هستم، با ۷۰درصد از کار افتادگی از ناحیه نخاع. حضرت امام خمینی رحمة الله علیه وحضرت آقا، امام خامنه ای بارها از رشادت های شهدا و جانبازان و ایثارگران بیاناتی درخصوص جایگاه آنها چه نزد خداوند سبحان و ملت ایران دارند و جانبازان را شهید زنده قلمداد می نمایند.

اینکه این شهدای عزیز و جانبازان برای حفظ دین و مملکت و برای حفظ ناموس رفتند و جان خودشان را فدا کردند چطور یک سازمان بنام بنیاد شهید و ایثارگران شأن و منزلت این بزرگواران را با کارهای ناصواب زیر سوال می برند.

پدران و مادران شهدا که کاملا از یاد رفته اند، هرکدامشان در داغ عزیزانشان پیر شده اند و احتیاج به نگهداری دارند، بنیاد بی شرمانه از خانواده های آنان می خواهد که والدین خود را به آسایشگاه معلولین ببرند.

آیا این است سزای مادران و پدران شهدا که جوانانی آسمانی تربیت کردند تا در راه دفاع از ناموس و دین شهید شوند و به همسران جانباز که نقص عضو دارند، نخاعی و دست و پاها قطع شده ها را تشویق به طلاق و از هم پاشیدن خانواده ها می کنند و به همسران جانباز پیشنهاد می دهند که: «همسرتان را رها بکنید بروند آسایشگاه و خودتان بروید ازدواج بکنید و از زندگی لذت ببرید»!

درکجای دین ما یا در ادیان دیگر آمده که اینگونه پیشنهادهای بی شرمانه را به این خانوادها بدهند؟! ما برای حفظ ناموس خودمان رفتیم و جان دادیم؛ الان این آقایان بی غیرت باچه جرأتی و باکدام قانون ناموس ما را از دست ما می گیرند؟! ای تف به غیرت اینها. نان تشکیلات ما را می خورند به ما خیانت هم می کنند.

واقعاً این بنیاد شهید مخصوصاً بنیاد گیلان با این مدیر نالایقش..... چطور آبروی نظام را ملعبه خودشان قرار داده و وصیت امام راحلمان را زیر سوال می برند. آیا در این استان کسی نیست به این مدیر نالایق بنیاد شهید گیلان گوشمالی بدهد و از صحنه مدیریتی حذف کند؟ حتی در قسمت مددکاری بنیاد گیلان چه آدم هایی کار می کنند که اوامر این مدیر را اجرا می کنند؟

حال از همه کسانی که این درد را شنیدند اعم از کارگزاران استان و نهادهای امنیتی، آقای استاندار و نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و مردم غیرتمند استان خواهشمندم به هر صورت ممکن این مدیر متخلف و بی کفایت را از کار برکنار کنند. باتشکر

ناصر سهراب زاده، جانباز نخاعی از شهر رشت

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام.بادرودوتشکرازفاش نیوزکه این مطالب راانتشارداده وهمبشه ثابت کرده ویارویاورجامعه هدف بوده وهست..بلی وقتی مدیرانی رابا سفارش وباندبازی وتوسعه برسرقدرت می نشاننداینجاست که دیگربرایشان سفارش رهبرعزیزانقلاب وامام بزرگوارمان ره تاثیرنداشته.اعتقادبه ایثار وشهادت ضعیف میشودواهداف ضدارزش وایثارسرلوحه کارهای برخی مدیران. داستان این جانبازگرانقدریکی ازدههاموردی است که گیلان مشهوداست وبه هردلیلی پیگیری نشدزیراکه آقایان خاص وخلاصه هاوسفارش داده هستند.مدتی است که بنیادگیلان شده محل تاخت وتازبرخی مدیران واقوام وفامیل هایشان وکسی هم به کسی نیست چراکه دوران دفاع ازناموس وانقلاب ونظام وازجان گذشتن همین جانبازان وخانواده های معظم شهداءیادشان رفته وعده ای فراموش کردند.!روزهای سخت ودفاع مقدس.آقایان بدانندکه فردای قیامتی هم هست واین دنیاآخرکارنیست..باتشکرازفاش نیوزوتمام کسانیکه درراه دفاع ازایثاروشهادت زحمت میکشند.
شما رفته اید جنگ برایه دفاع از ناموس هموطنانتان الان برای خودتان از دیگران کمک میخواهید؟پس شما هنوز مفهووم آتش به اختیار رهبرمان را درک نکرده اید وزمانی که شخصی چشم به ناموس کسی دارد شک نکنید که خونش مباح است حالا میخواهد یک آدم عادی باشد یا یک مدیر یا .......چون چیزی با ارزش تر از شرف وحفظ ناموس نیست
صدام دشمن ایران و ایرانی بود .
دوستان صدام از امریکا گرفته تا کوچکترین کشور اروپایی و کشور های حاشیه خلیج فارس از هرگونه کمک به او دریغ نکردند .
پس دوستان صدام دوست دشمن ما بودند . ودر هر حالت وزمانی آنها دوست دشمن ما هستند .
صدام از هیچ کوششی برای نابودی بچه های رزمنده دریغ نکرد و چه بسیار ناجوانمردانه دست به کشتار جمعی همرزمانم میزد .
چنانچه شخص حقیقی و یا حقوقی در کشور در صدد نابودی نام و راه و مرام ایثارگران باشد ، در صف دشمنان ما قرار خواهد گرفت .

بعد همسران جانباز نزدند تو دهن اون کسی که اونا رو داره ترغیب می کنه ؟
ترغیب می کنه یعنی چی ؟
اگه یه مورد خاصه خب هیچ اما اگه تعداد و آمار زیاده پس چرا همسران جانباز وفادار کاری نکردند ؟ اعتراضی نکردند ؟ این اعتراض هم قانونیه هم شرعی و هم اثرات خوبی داره ...
و اتفاقا شرط ارتش هم برای برقراری کمک معیشت جانباز طرح معسرین، جدایی از همسران شاغل است !
در حالیکه به وابستگان برخی از ایثارگران به دلیل نفوذ در مراکز قانون گذاری حداقل سه حقوق تعلق می گیرد .
هدف همه تصمیم گیران چرا تحکیم خانواده نیست ؟
اگر همسر جانباز معسر هم کار نمی کرد که الان خیلی از رزمنده ها و زیر25% های فاقد شغل بی حقوق، کارتن خواب و یا گور خواب شده بودند .
احسنت
کاش می توانستم در دفاع از حق ایثارگران طرح معسرین که به ناحق و بصورت غیر قانونی حقوقشان فقط بخاطر اشتغال همسر، از طرف ساتا قطع شده برای این کامنت 1000تا مثبت می زدم .
کاش ارتش بجای قطع حقوق جانبازان ، می امد و از این همسران شیر زن که این همه سال تنهایی بدون کمترین حمایت ،نان اور خانه بوده اند و کانون خانه ها را گرم نگه داشته اند تجلیل می کرد!
ایا این همسران شایسته قدردانی نیستند ؟
اگه واقعاً درسته (که ظاهراًدرسته)فقط باید بگیم برای همه کسانی که چوب لای چرخ خانواده های ایثارگران می زارن متأسفیم ./. چون دیگه کسی برای این خانواده ها دل نمی سوزونه که بخواهد کاری برای قوام این خانواده ها بکنه./.
ترغیب به جدایی ؟ خب که چی ؟ کی چوب گذاشته ؟ زن جانباز بی وفا شده و با هر بادی به یه سو بره تقصیره کیه؟ طرف برادر روانیشو برده خواستگاری یه مظلومه ، بعد که جواب نه شنیده میگه من از شما انتظار نداشتم شما که ادعاتون میشه دین داری ... بعد شده یه وحشی به تمام عیار ... آن وقت من گفتم آدم متعفن اگه زندگی کردن با روانی ها تو بخت و اقبال دخترهای متدینه خوب چرا نذاشتید با جانبازان زندگیشونو سر کنن رفتید از هر چی بدتراز خودتونه به اسم آیت الله و مومن دیندار وووو نامه آوردید که از حقشون بگذرن تا شما در عالم متعفن خودتون دست و پا بزنید میگه هان پدرشون نذاشته به ما چه . می گم پ این پدر می ذاره با روانی های زنجیری سر کنن که شما رفتید نامه آوردید ولی برای اون خوبا نمی ذاره . اون آیت الله که ادعاش میشه چشم برزخی داره ندید تو دفترش چه جنایتی داره میشه در حق دختر مومنه که جلوشو بگیره . دیدید ما حتی با استقامتمون ... جمع کنید بابا هر کی رسید عین گوشت قربانی یه تیکه از آرزوهای ما کند و برد .. زن باید وفادار باشه . ببین زنت وفاداره.
از چی ناراحتید ؟ ارسال این مطالب به سایت یعنی چی ؟
خودتونم از این شیوه ها استفاده می کنید ؟ نگفتید برو بمیر بذار بقیه خوش بگذرانند بعد اون دنیا خدا اجرتو می ده ؟ خدا می دونه به چند نفر از این حرفا گفتید . نگفتم پشت پرده ارزشها متعفنه چی بهم گفتید ؟
ای ای ای ... یادتونه اون سالای اول گفتم یه درپیتی بهم گفت جلوتر از این نرو از دین درمیای ؟ تو به دست ادمایی که فکر می کنی مثل خودتن ولی نیستند از پا درمیای . من ان وقتها نمی فهمیدم . حالا فهمیدم .
عظمت های با موهای زر طلایی پریشون در باد خواب و خیالمو پریشان کرده ...
عظمتهای بزک کرده میان کس و ناکس مگه عظمته هنوز ؟
چیتون قابل احترامه ؟ طلبکار شدید از همه ؟اگه رعایت ارزشها نباشه و هی هلتون بدن مگه رزمندگان کشورهای دیگه هم مثل شما نجنگیدند ؟ ارتش سری یادتونه ؟ گروهای پارتیزانی در جنگ اول و دوم جهانی یادتونه ؟ همه جا برای نجات کشورشان می جنگندند . اما ما برای چی جنگیدیم ؟ اف به اونا که یادشون رفت برای چی جنگیدند .
چقدر سر اون رندگی سربازان غربی که با بچه ها درست کردیم من باهاشون دعوا کردم . این روزا رو ندیده بودم . اونا که ترغیب به بریدن و جدایی و حسرت دادن می کنند از جنس خودتونن مثل خودتونن ... من که دیگه بریدم از جفای شماها ... دارم قبول می کنم برم بسوزم و بسازم تا مرگ بیاد ... اگه زنان جانباز وفادار باشن به این حرفها توجه نمی کنتد نباشم بی خود جلز و ولز نکن . مرگ یه بار شیون یه بار ... بذار برن دنبال خوشی خودشون و لذت بردن خودشون
خداییش یه بار تو آینه به خودتون نگاه کردید ؟ کجا رسیدید ؟
دلیلی برای آزرده شدن از من وجود نداره . من بی دلیل چیزی رو نمی نویسم . با امثال من منطقی برخورد کنید .‌خودمم از چنین برخوردهایی با شما ناراحتم . اما از اول گفتم باید خودمان یاد بگیریم چطور برخورد کنیم . مخصوصا خانمها . آدمهای بی وجدان فکر می کنند چون ما خانم هستیم هر کاری می توانند به سر ما دربیاورند . اما اشتباه می کنند . به خداوندی خدا به روح شهدا به روح مطهر مولودین شعبان قسم من چند وقت پیش سر یه پیچ تصادف کردم . مقصر یه آقا بود فکر می کرد با ژست مردانه اش من می ترسم اما روزگار کاری کرد که مقتدر باشم شاید حدود شصت هفتاد ماشین ایستاده بودند بدون آنکه بوق بزنند داد بزنند به نحوه حرف زدن من نگاه می کردند . کاری کردم آن آقا با خجالت سرشو انداخت پایین رفت . تازه خیلی از راننده ها از ماشبن آماده بودند بیرون بهتر بشنون من چی می گم . ناموس شیعه باید بلد باشه در مقابل چنین مردان وقیحی چکار کند . چرا ناراحت می شید از من ؟ بنویسید . اگه درست باشه عذرخواهی می کنم .
دختر وفادار
خودتون متوجه شدی چی نوشتی؟
بدبختی از جایی شروع میشه تا اسم یه ایثارگر و جانباز میاد که به دلیلی رفته جنگ
اولین چیزی که تو چشم مردم میاد و سریع انگ میزنن روی این چنین افرادی موجی و روانیه
بدون اینکه بدونن و بفهمند ؟
هیچکس حاضر نیست در مواجه با این افراد نوک یه سوزنو برا یه لحظه داخل دستش فرو کنه بعد به حرف این موجی وروانی گوش بده
قضاوت سخته ؟
درد مداوم که مثه یه بختک افتاده رو یه جانباز مثل خوره ذره ذره داره نیروی بدنی روحی وروانی جانبازو تحلیل میبره !! مسئولین همه میدونن ولی دوس ندارن کاری کنن ،نمیخوان کاری کنن ، اتفاقا خوشحالن !! دوس دارن هرچه زودتر بساط این جماعت و جمع کنن
اهمال کاری مسئولین سبب خیلی مشکلات برا ایثارگران و جانبازان شده،
امروزه روز شده روزه دروغ بزرگ
جانباز کیلویی چند؟
باید زندگی حقیقی جانباز با یه سریال ارتش سری اروپا مقایسه بشه !! اما شنیدن کی بود مانند دیدن
اگه دوس داری قضاوت کنی واهل قضاوت هستی وقتی مواجه با این حضرات ایثارگر و جانبازمیشی و میخوای باهاشون صحبت کنی اول نوک یه سوزنو فرو کن تو انگشتد البته هنوز برابرنشدی،ولی همین هم کفایت میکنه بعد میتونی انگ موجی وروانی بزنی !!

اقازاده های کاکل زری که روی رانت بابا هاشون با ماشین های اخرین مدل اروپا الحمدولله توجامعه زیاده
جانباز کیلویی چند !!

حالا اگه من ندونم چی نوشتم اشکال نداره ...
شما چی ؟ می دونید دارید چکار می کنید ؟ این چه وضعشه ؟ منو می پیچونید ؟ پیچوندن خوبه اما به قول معروف نه شما که خودتون جاده چالوسید ... ما هم دست فرمونمون بد نیست . بریم ببینیم آخرش چی می شه ؟
ماهیگیر خوبی هم هستیم . مردم تو دریا نمی تونن ماهی بگیرن ما قلاب می ندازیم تو هوا ببین چی شکار می کنیم . شاه ماهی ..... خدایا شکرت .
یک سوال صادقانه ازدختروفادار.احیانادخترمدیران که نیستید؟چون این متن خدایی سروته ندارد!!
درست متنو بخون ببین چی نوشتم . من گفتم زندگی جانباز مقدس ما با سرباز غربی ارتش سری مقایسه بشه ؟؟ یا نوشتم جانباز ما باید فرقشو با سرباز زخمی غربی هیچ وقت فراموش نکنه . دختر حاجی بهم می گفت مگه تو می تونی برای همه جانبازان دلسوزی کنی ؟ خب پس این حرفو میشه به جور دیگه هم گفت من نظرم نسبت به جانبازان منعکس کننده رفتار جانبازانی است که در زندگی باهاشون برخورد داشتم . آنها چیز دیگری به من یاد دادند تا ابهت جانبازی فراموشم نشه .
کسی که یه متن ساده رو درست نخونه حتما تحلیل کردنشم آبکیه .
نمی خواد رنج یه جانباز رو برای ما تشریح کنی . ببین اون دوستت چی نوشته ؟ نخیر من دختر مدیر نیستم ؟ دنبال چی می گردید ؟ چرا به زخم ادم نمک می زنید ؟ من دختر یه جانبازم که هیچ کس دنبال کارشو نگرفت . اتفاقا بابام کسیه که تو روزنامه ها نوشتن از درد فقر جانباز شد . حالا این بی شرمانه تر است یا موضوعی که شما گفتید ؟ این دردش بیشتر است یا مطلب نوشته شده بالا ؟ بعد کی این جملات رو تو روزنامه آورد هم ازم بپرسید ؟ کیا بی خیال ازش رد شدن هم ازم بپرسید ؟
من گفتم باید بانوان ما یاد بگیرند که در موقعیت بی شرمانه ای که آدمهای وقیح قرارشون می دن چطور برخورد کنند . فقط گفتم یه اشکال در کار ماهم هست که شاهد رفتارهای بی شرمانه در حال گسترش هستیم حالا ببین شما چطور مطلبو صقیل می کنید ؟
امروز ه روز مد شده حتی مدیران نالایق وبی تدبیر برا پوشش وضعف ناتوانی خودشون سریع انگ میزنند
انگ موجی و روانی زدن به یه جانباز مد شده هیچ کاریش هم نمیشه کرد
برا فرار رو به جلو انگ بزنید
وقتی راه حلی ندارین انگ بزنید اتفاقا جامعه نسوان هم مدافعتونه
نمی خواین قبول کنید انگ بزنید
طرف موجی طرف روانی خسته شدم بخدا
سالهاست حسرت یه سفر به دلم مونده
شبانه روز شده یه نواختی بدقلقه !خوبی بهش نمیاد ، همه چی یه نواخت شده ،هرروز یه مشکل
اینا همشون یه جورن
این زاویه دید بعضی از نسوانه
خسته شدن
بهترین راه انگ موجی و روانی زدنه
حمایت بچه ها رو هم بدست میارن
دلشون خوشه حالا هم حمایت بچه هارو دارن هم حمایت جامعه رو
هیچ کاریش نمیشه کرد
جالبه حمایت مددکاری و بنیاد رو هم دارن
همون بنیادی که بالای سی سال یه مدیریت جهادی وصحیح نداشته تا بتونه مشکلات حداقلی و معیشیتی اولیه جانبازان رو حل کنه
حالا مسکن و ماشین و رفاهیات دیگه رو بی خیالش
مدیران وابسته جناحی بنیاد عرضه ی بهبود وضعیت درمان رو نداشتن
نمونش بیمه دی جالبه بالای سی سال درمان حل نشده معیشیت حداقلی حل نشده فلان حل نشده بهمان حل نشده
بابا ولشون کنید طلاق بهترین راهه
خودتونه خلاص کنید خلاص طرف دست نداره پا نداره اندام واحشام داخلی هم که خراب
میدونی برا فرار از درداش روزی چند تا قرص میخوره سی تا چهل تا بابا موجی روانیه
همش گیحه خواب منگه وقتی بیداره هم بدقلقه اقا موجی روانیه نمیذاره یه اب خوش از گلومون پایین بره با این اخلاقش
امو موجیه روانیه
طلاقتو بگیر خودتو خلاص کن بچه هاشو هم بنداز رو دستش تا بفهمه
مهریه تو بگیری ها بدون مهریه یعنی هیچ اینکه موجی روانیه نمیفهمه زندگی یعنی چی ؟
دختر خانم وفادار
قضاوت سخته
مگه میشه مگه داریم
دختر وفادار سلام
با تمام احترامی که برا شما قائل هستم
ولی شما دخترم ،متن خودتو بخون هم گنگ نوشتی هم بیشتر شبیه یه جبهه گیری میمونه
شما با پدر بزرگوار خودتون که فرمودید جانبازه یه مرور خاطرات داشته باش،
ببین تا چه حدی دلش میخواد برا شما هیچ چیزی کم نباشه؟
مگه یه ایثارگر یا یه جانباز بغیر از همسر وفرزندش تواین دنیا میتونه دلبستگی دیگری هم داشته باشه ؟
ولی متاسفانه مشکلاتی که از روی جبر براش پیش اوردند همراه با شب بیداری های دائم ومستمر بادرد حتی رمق لبخند زدن رو از اینها گرفته !!
در هر صورت اگر فکر میکنی اشتباه برداشت کردم از دخترم عذارخواهی میکنم
ولی واقعا این حقیقت تلخیست که برا جانبازان بوجود اورده اند .
دختر وفادار ویژگی نیست که با حرف بدست آمده باشد . عمرمان آرزوهایمان حقمان را فدا کردیم برای این صفت . خب شما دوست دارید من چه بگم ؟ بیش از این سفره دل باز کردن حیف کردن آن خصلت خوبمان است . جبهه گیری علیه که کردیم ؟ ما که از یه خانواده ایم . من به عنوان فرزند نامهربانی هایی دیدم فراتر از عوارض جانبازی ... در بعصی جاها بوی خدانشناسی بلند است . خدافراموشی طغیان هوای نفس ... اینه که معترضم به آلوله شدن فضای ایثار ... مدام می گم ما باید برگردیم به آن دوران پاکی که داشتیم . تا حرمت ما برگردد سرجاش . ببینید جانباز عسکری هم مثل ما سکوت کرده در جایی که نباید سکوت می کرد ؟ شما فکر کنید روز قیامت امام بیاید جلوی شما رو بگیرد و بگوید مرا به من نگفتید چه انحرافاتی در حال رخ دادن است تا همان نوقع یه فکری برایش می کردم . تازه آلوده شدن فضا را باعثش ما بدانند چه خواهد شد ؟
منم سکوت نا به جا کردم . اما الان دیگه سکوت نمی کنم . کوتاه هم نمی یام . برادری مقایسه زندگی ها کرد . وفاداری در شرایط خوب که حسن نیست اگه در سختی ها بازم وفادار ماندی خوب است . بهر حال ایشان نکته خوبی گفتند اگه هر دو طرف دلشان نورانی باشد تاثیر خوبی در زندگی خواهیم دید ولی به امید آنکه می سازمش یا می رم با شرایط می سازم این می شه که یکی بی گناه مثل ما به اشتباه دیگران می سوزد .
خدایاتوبرس به فریادما...توناظرشاهدباش براعمال کسانیکه آشکارادروغ میگندوهیج اطلاعاتی ازایثارگران ونظرتشان ندارند.تومیدانی فقط برماجانبازان چی گذشت وچه میگذرد..بزخدایاازتودرخواست داریم قضاوت بفرماء..فاش نیوزماراهم درپناه ولطفت قراربده وریشه دشمنان ایثاروشهادت رابخشکان..آمین.
ای خدا در این روز خیلی خیلی خیلی عزیز فقط به تو شکایت می کنم از وضعی که بر سر خانواده بزرگ جانبازان آمده است . چرا هر کی می گه وضع من بدتره و انتظار دارن عین کمباین بیان از روی سرت رد بشن و تو هم آخ نگی . هر کی آشکارا حق دیگری رو نادیده می گیره و دروغ می گه . عده ای هم دوست دارن دروغ را باور کنند . چرا ؟ من نمی دانم . آن وقت در این شرایط چه پیش میاد ؟
معلومه که فرصت طلبان از جدایی بین ما بهترین استفاده را می برد . اهانت می کنه و ما در حالی که از هم جدا هستیم قادر به یاری هم در مقابل کسانی که بی شرمانه قصد نابود کردن ارزشها را دارند ، نیستیم . خدا پراکندگی و جدایی را از بین قلبهای ما به وحدت سوق بده
برادر بزرگوار ج هفتاد درصد
این موضوع که شما بیان داشتید انحصارا مربوط به استان گیلان نمیباشد
تقریبا به هر استانی در کشور مراجعه کنید وسری به واحد معاضات قضایی ،خانواده یا مددکاری بزنید مشکلات تار عنکبوتی و پیچیده ای که برای جانبازان بوجود امده و بجای حل کردن کارشناسی اون مشکل
به همین منوال که فرمودید حل میشود
این بیت متوجه مسئولین میباشد
گوش اگر گوش شما ناله اگر ناله ما انچه به جایی نرسد فریاد است
کشتن افرادی باعث اینجور کار ها می شود واجب است
سلام.ازفاش نیوزمحترم درخواست داریم.امکان مثبت ومنفی هارابه یک بارکنترل کنندتانتوانندچندبازازمثبت ومنفی هااستفاده کنند.برخی درکامنتهابرای خودشان منفی ومثبت میزنندومحدودیت ندارداگربه یکبارتغییرکندمیتوان نطرهارافهمید..تشکرازجناب دکترساقی مدیریت فاش نیوز.
(●_●) ا ....پس اینجوریاس که 1000 تا منفی می دید . چه کم طاقت ؟
راست می گی به فاش بگو کامنتها رو چاپ کنه مهندس ؟آره عزیز حالا ببین برای بش دانه منفی چه یقه می درانید !
سلام ، بارها عرض کردیم در هر دادگاهی به هر دلیلی مراجعه کردیم پس از افشای مشکل موج گرفتگی یکباره تمام عوامل دادگاهها بر علیه جانباز قیام کردند و هرگونه حق و حقوق قانونی علیرغم وجود مدارک مستدل و قطعی جانباز را به طرف مقابل دادند.
همسر جانباز اگر قبل از ازدواج میدانسته که هیچگونه حق اعتراض ندارد اما چنانچه قبل از ازدواج از وضعیت موج گرفتگی جانباز مطلع نبوده و کتمان شده بطور قطعی حق با خانم است اما چنین چیزی محال است.
سالها پزشکان برای درمان موج گرفتگی از داروهای افسردگی شدید استفاده کردند که موجب بدتر شدن وضعیت اعصاب و روان جانبازان شد اما از چند سال قبل مشکل موج گرفتگی را اختلال استرس تشخیص دادند که درمانها بسیار موثر شده است.
بنده درمان اختلال استرس کردم و در حال حاضر با مصرف مرتب و منظم داروها بخوبی قادر به کار و دارای زندگی عادی و طبیعی شدم اما داروهای خارجی مورد نیاز است که بنیاد تقبل نمیکند زیرا داروهای تولید داخل تاثیر ندارند.
به این ترتیب همسرانی که سالها مشکلات جدی داشتند میتوانند با خیال راحت در کنار جانبازی متدین و بسیار با تقوا که آرزوی هر همسری میباشد بخوبی و خوشی زندگی کنند.
اویل جنگ رسم زیبایی در بین خواهران مومنه وجود داشت
این خواهرا درک بالایی داشتن شاید بشه گفت حداقل پنجاه سال از بقیه خانم های جامعه در زمینه ایثار جلوتر بودند
دسته دسته به محل های نقاهتگاهای جانبازان مراجعه میکردن و خودشون پیشقدم در خواستگاری از جانبازان و مجروحین بودند
با تمام مشکلاتی که در خانواده وجامعه براشون بوجود می اوردند بصورت محکمی به اصول وعقاید خودشون پایبند بودند
رنگ لعاب دنیا توجهشون رو جلب نمیکرد روحیه بالای ایشان زبان زد دوست اشنا فامیل و جامعه ی اطرافشون بود
درک بالا مدیریت قوی و ایستادگی در برابر مشکلات،
زندگی
زیبایی از ایثار واز خودگذشتگی رقم زده شده بود
تمام مهریه پیشتهادی ایشان یه جلد کلام ا... مجید بود چون فقط به اصول همین کتاب اعتقاد داشتند
ثمره اینچنین ازدواج هایی امروز دختران وپسران بسیار موفق وبا اراده قوی در جامعه ایثار شکل گرفت
زنهایی که بصورت یک اسطور کامل ایرانی در کنار همسران جانباز و ایثارگر خود شگفتی افریدند
توانستند ما میتوانیم را به رخ بکشند
هنوز هم کاملا مقاوم واستوار با همان روحیه در کنار همسران جانباز خود ادامه میدهند

اما متاسفانه یک روی دیگر هم در این جامعه بزرگ جانباز وجود دارد که تاسف بر انگیز میباشد
متاسفانه بنیاد هم در این مهم نقش کاملا منفی ایجاد کرده ، و چنین سرنوشت تلخی برای یک جانباز هفتاد درصد رقم خورده است
یکطرفه قاضی رفتن مشکله 2000تانخاعی بیشتره ازجنگ در مقابل هشتاد ملیون نفوس رها کردن این خانواده ها در هرحال کاری ناپسندست تنها حقوق ومسایل مادی مشکل اینها نبود مدیریت بیشتر لازمه
تکلیف رابه آقابسپارید*******حرف آخر.....والسلام.
به غارتگران بیت المال


یک عمر خورده ای از خوان انقلاب
اما نبرده ای فرمان انقلاب

پنجاه و هفت را بردی ز خاطرت
تنها گزیده ای عنوان انقلاب

با انقلاب شد دنیا از آن تو
جز لطمه ات چه شد از آن انقلاب؟

ما را به حال خود بگذار پنج روز
شش دانگ مال تو دکان انقلاب

با این مدیریت یک قرن لازم است
تا نسخه ها کنند درمان انقلاب

صدها هزار مرد با بذل جسم و جان
دادند جای تو تاوان انقلاب

دیگر به چشم تو میلیارد هم کم است
انداختی ز کار میزان انقلاب

تا هفت پشت تو دارند پست و مال
خواهی دگر چه چیز از جان انقلاب؟

بینند عابران آزادی از کجا؟
وقتی به دست توست میدان انقلاب

ما هر دو خورده ایم این سال ها ولی
من چوب انقلاب، تو نان انقلاب!


افشین علا، اردیبهشت۹۷
سلام لازم می دانم عرضه بدارم اگر مطالب فوق در خصوص جدا سازی همسران وفرزندان جانبازان توسط بنیاد استان گیلان درست باشد یک امر غلط از سوی رئیس و متسدیان آن استان بوده وان مدیر ودیگر مسئولین این نقشه شوم را باید در دادگاه خانداده مورد باز خواست قراردا وبه طور کلی از هر گونه کار در دوایر اجتماعی مثل کمیته امام خمینی ره ..و سازمان بهزیستی منع بشوند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi