شناسه خبر : 58705
یکشنبه 26 فروردين 1397 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ادای احترام دبیر حزب دفاع از ایثارگران به مادر شهیدگیلانی

به منظور تکریم و قدردانی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی گیلان در شهرستان رشت با مادر شهید «رضا مهربان» دیدار کرد.

فاش نیوز - به منظور تکریم و قدردانی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی گیلان به همراه رئیس شورای سیاستگذاری و دبیر حزب در شهرستان رشت با مادر شهید «رضا مهربان» دیدار کرد.

در این دیدار صمیمانه، نقدی دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی گفت: وجود گرانقدر خانواده شهدا و جانبازان افتخار و برکت جامعه هستند و باید همیشه قدردان ایثار و تلاش آنان بود.

دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی استان گیلان افزود: حفظ حرمت خانواده های شهدا و جانبازان وظیفه تک تک افراد جامعه است.

گفتنی است این مادر بزرگوار شهید رضا مهربان چندین سال است که با بیماری و ناتوانی جسمی دست و پنجه نرم می کند به گونه ای که فرزند این مادر شهید که خود جانباز۲۵درصد است از ایشان پرستاری می کند.

جانباز علی مهربان بردار شهید نیز در این دیدار گفت: بسیاری از جانبازان عزیز که زخم های به یادگار مانده از جنگ تحمیلی را بر تن دارند، طی این سال ها با سختی و رنج و درد روزگار خود را گذرانده اند و برخی بی حرمتی ها شایسته آنها نیست.

شهید رضا مهربان در نهم مرداد ماه سال 1360 به دست منافقین کور دل به شهاد رسید.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
هههههههههههههههههه آخ خدا ... آخ خدا ...

چقدر خندیدم ..ههههههههههههه چقده عشق سمت دارن اینا خخخخخخت

والله بخدا چند سالی بود انقده نخندیده بودم . فاش دمت گرم . ههههههههععععه
برخی میگندچقدرخندیدیم!برای چی خندید.؟؟؟بخندهمیشه شادوخندان باشید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi