شناسه خبر : 58719
یکشنبه 26 فروردين 1397 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«سهم من از عاشقی» منتشر شد

کتاب «سهم من از عاشقی» شامل خاطرات دوران رزم و جانبازی و ایثارگری جانباز رمضانعلی کاووسی منتشر شد.

کتاب «سهم من از عاشقی» شامل خاطرات دوران رزم و جانبازی و ایثارگری جانباز رمضانعلی کاووسی منتشر شد.


کتاب «سهم من از عاشقی» شامل خاطرات دوران رزم و جانبازی و ایثارگری جانباز 70 درصد قطع نخاعی، رمضانعلی کاووسی منتشر شد.

او در مقدمه این کتاب می نویسد " من خاطراتم را نگاشتم تا دانش مردم کشورم درباره جانبازان به برخورداری از سهمیه دانشگاه و شاید نام یک کوچه یا خیابان خلاصه نشود. می نویسم تا آیندگان بدانند برای بعضی از رزمندگان این آب و خاک جنگ در سال 1368 تمام نشد و هنوز ادامه دارد..."

گفتنی است پیش از این کتاب های راز نهان، تنفس طلایی و تیغ های گل رز از جانباز رمضانعلی کاووسی نیز منتشر شده است.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
به به ... آفرین دادای عزیز خودم . قلمت پرتوان دلاور . اخه وقتی جنگ برای ما تمام نشد برای شما تمام می شه ؟ بگذریم . علی الحساب لطفا سهم ما رو بفرستید . لطفا با امضای نویسنده باشه . با تشکر
سلام بر دوستان عزیزم در فاش نیوز
به خاطر این اطلاع رسانی از شما سپاسگزارم.
کتاب سهم من از عاشقی اسفند 96 توسط انتشارات سوره مهر به زیور چاپ آراسته شد.
سهم من از عاشقی به خاطرات خودنوشت جانباز قطع نخاع گردنی می پردازد. این کتاب شامل خاطرات دوران نوجوانی، تحصیل، حضور در جبهه، شب عملیات و روزهای جانبازی حقیر است که با نثری ساده نگاشته شده است. از خصوصیات منحصر به فرد این کتاب این است که تمام کلمات آن با انگشت سبابهٔ دست چپ من تایپ شده است. تدوین این کتاب بیشتر از سه سال زمان برده است.
مطمئنم دوستان جانباز به خصوص عزیزان قطع نخاع با مطالعه این کتاب به آن سالهای پر از خاطره برمی گردند و به نوعی خاطرات شب عملیات و مجروح شدن خودشان نیز برایشان تداعی می شود.
برای تهیه ی کتاب کافی است عبارت (کتاب سهم من از عاشقی) را در گوگل جستجو کنید. انتشارات سوره مهر کتاب را با پست به آدرسی که می نویسید ارسال خواهد کرد.
شاد باشید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi