شناسه خبر : 58720
یکشنبه 26 فروردين 1397 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سلفی حقارت تکمیل شد!

سلفی حقارت تکمیل شد/ پاسخ اروپا به نمایندگان اصلاح‌طلب +عکس

 
اتحادیه اروپا سلفی حقارت نمایندگان اصلاح طلب را تکمیل کرد و بار دیگر تحریم‌های خود علیه کشورمان را تا پایان آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی تمدید کرد.

در حاشیه مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم که در صحن مجلس برگزار شد، عده‌ای از نمایندگان فراکسیون امید با «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با ذوق و شوق عکس سلفی گرفتند. این موضوع مورد انتقاد شدید افکارعمومی قرار گرفت که در شان نمایندگان ملت ایران نیست که اینچنین با سیاستمدران غربی عکس بگیرند که حاکی از ذوق‌زدگی از دیدن آنهاست. 

برخی رسانه‌ها در این باره نوشتند: «برای برخی وکلای ملت مان در آستانه 40 سالگی انقلاب، غرب هنوز شهر فرنگ است و وقتی چشم آبی می بینند دست و پایشان را گم می کنند.» در همین رابطه، برخی از نمایندگانی که در این حرکت شرکت داشتند برای دفاع ازخود بیان کردند که این موضوع نشان دهنده روابط خوب ایران و اروپاست. 



«احمد مازنی»، نماینده روحانی اصلاح‌طلب که در این سلفی حضور داشت در دفاع از کار خود مطرح کرد: «خانم موگرینی نماینده اتحادیه اروپا در مراسم تحلیف بود، این تصویر علاقه نمایندگان ملت ایران به روابط عمیق و محترمانه با مردم قاره سبز را نشان می‌دهد.» 

اما اخیرا اتحادیه اروپا سلفی حقارت نمایندگان اصلاح طلب را تکمیل کرد و بار دیگر تحریم‌های خود علیه کشورمان را تا پایان آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی تمدید کرد.

این محدودیت ها شامل فریز کردن دارایی ۸۲ نفر ایرانی و یک نهاد و همچنین اعمال محدودیت سفر برای اشخاص قرار گرفته شده در فهرست تحریم می شود. البته نگاه خوش بینانه به غرب تنها در میان نمایندگان اصلاح طلب وجود ندارد بلکه رسانه‌های این کشور با تیتر هایی که حاکی از خوش خیالی صرف نسبت به اروپاست درباره همین روابط تیتر زده بودند؛ موگرینی: «هرچه تهران بگوید». 



به نقل از رجا نیوز

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi