شناسه خبر : 58741
دوشنبه 27 فروردين 1397 , 15:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عدالتی که نیست!

علیرضا - ما که از چیزی خبر نداشتیم و ای کاش بی خبر می ماندیم. پس از 27 سال دوستان سپاه فرستادند دنبال ما. گفتیم شاید برای شهردار شدن در قرارگاهای مدافعین حرم یا به جای سنگر می خواهند.

دیدیم نه موضوع ماده 38 است! جالب اینکه عزیزان مجری هم نمی دانستند اصل قضیه چیست. بالاخره تا مرحله کمیسیون استان رفتیم. ان شاءالله که خیر است.

 البته با 59سال سن خیلی مهم نیست که نتیجه کمیسیونی که اکثر آن عزیزان دفاع مقدس را در فیلم ها یا روایت فتح دیده اند. بعضی از دوستان گلایه کردند بچه های آزاده که سرباز ارتش بودند، از همان ابتدء حقوق مستمری برایشان جاری و تا اکنون هم خدا را شکر دریافت می کنند و نه از دید تکلیف بلکه از دید عدالت محوری دقیقآ برعکس است!

 فردی که براساس وظیفه ملی (سربازی)جبهه بوده، حقوق می گیرد ولی مدافع داوطلب نگرفته است. البته اگر دزدان- اختلاسگران-فرصت طلبان و بعضی از وکلاء و وزراء بگذارند همه مشکلات بویژه مالی این کشور حل می شود ولی صد افسوس...

 خداوند ما را شرمنده امام شهداء و سید علی نکند. برای باقیمانده عمر ما که چند تا نان بربری مصرف خواهیم کرد، الله کریم تضمین داده است.

 خدایا به عزت ائمه معصومین و لحظه های اضطراب حضرت زینب در عصر عاشورا ایثارگران ما را عاقبت بخیر فرما.

برچسب های به ما چسبیده:  بسیجی تا هم اکنون- جهادی- برادر شهید- آزاده 8سال 27 روز و جانباز 40درصد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
در ارتش هم عدالت نیست به همه ازادگان فارغ از اینکه در جای دولتی شاغل هستند و یا خیر، حقوق داده میشه و همزمان دو حقوق و دو مزایا و دو حق عائله مندی و دو حق اولاد و ......ولی به جانباز بی حقوق و بی شغل حتی حداقل حقوق هم داده نمی شود . ایا این عدالت است؟
که رزمنده ای که اصلا مجروح نشده حقوق ایثار بگیرد ولی جانباز واقعی بی پارتی ، بی حقوق و معیشت باشد ؟
اجرای عدالت بسیار اسان تر از تبعیض و بیعدالتی است و وقتی اجرا خواهد شد که :
- بنیاد شهید تبدیل به یک وزارتخانه شود
-طرح همسان سازی قوانین بنیاد و ارتش و سپاه و... اجرا شود .
- طرح امتیاز بندی ایثارگران اجرا شود و هر ایثارگران متناسب با امتیاز ایثار، شامل تسهیلات قرار داده شود .
- حقوق ناشی از شغل با حقوق ناشی از ایثار، تفکیک شود و به همه ایثارگران متناسب با ایثارشان ، حقوق یا امتیاز خاص داده شود .
اجرای عدالت اسان است به همین سادگی
باور کنید بار مالی هم ندارد و از محل صرفه جویی و فروش ساختماهای اضافی بنیاد و کاهش تخلفات ، تامین می شود
البته با این نوشته بی سر وته کسی نمداند چه گفتی یا چه خواست .....بگذریم شما که مدعی هستید داوطلب بودید وبرای خدا کار کردید چرا به زمین وزمان شاکی شدی که حق شما را خورده اند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi