شناسه خبر : 58749
سه شنبه 28 فروردين 1397 , 08:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

می‌ترسیم آمریکا ما را با ایران تنها بگذارد


یک روزنامه صهیونیستی از وحشت سران این رژیم درباره تنها ماندن مقابل ایران خبر داد.
تایمزآو اسرائیل نوشت: اسرائیل می‌ترسد که آمریکا کار خود را درسوریه تمام شده ببیند و اسرائیل را با ایران تنها بگذارد.
این روزنامه صهیونیستی افزود: بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل قویا از حملات هوایی آمریکا به سوریه حمایت کرده است، مقامات امنیتی اسرائیل تصریح کردند که اسرائیل می‌ترسد که دولت ترامپ کار خود را در سوریه تمام شده ببیند، نیروهای خود را از سوریه خارج کند و اسرائیل را با گسترش نفوذ نظامی ایران در سوریه تنها بگذارد.
به نوشته تایمز آو اسرائیل، مقامات ارتش این رژیم همچنین نگران این هستند که شاید روسیه سیستم‌های پیشرفته پدافند موشکی را دراختیار بشار اسد رئیس‌جمهوری سوریه قرار دهد. این موضوع می‌تواند برتری هوایی این رژیم در آسمان سوریه و لبنان را بر هم بزند.
یک منبع امنیتی اسرائیل گفت: این حمله شاید موجب شود آمریکایی‌ها اعلام کنند «چیزی که نیاز بود انجام دادیم» و از سوریه عقب‌نشینی کنند. براساس این سناریو، اسرائیل تنها می‌ماند و با تهدید ایران که در حال ساخت پایگاه در مرز شمالی است، مواجه می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi