شناسه خبر : 58751
سه شنبه 28 فروردين 1397 , 08:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت زندگی یک فرمانده زرهی

کتاب «شاپرک‌های عاشق نمی‌میرند...» روایتی داستانی است پیرامون زندگی محمدرضا تنگسیری، از فرماندهان پشتیبانی زرهی دوران دفاع مقدس، نوشته زهره یزدان پناه در 565 صفحه که توسط موسسه شهید حسن باقری، به چاپ رسیده است.

در پشت جلد کتاب آمده است «نیوبراندنبورگ شهر کوچکی است. با تانک، داخل شهر می‌روی و مثل ماشین، پشت چراغ‌ قرمز می‌ایستی. بعد از اینکه چراغ راهنمای سر چهارراه سبز می‌شود، حرکت می‌کنی و داخل زمین محوطه مخصوص می‌روی و در محوطه کنار کارخانه رانندگی می‌کنی و با تانک، با سرعت‌های مختلف، دورهای مختلف می‌زنی تا از بی‌عیب بودن تانک‌ها مطمئن شوی. همان‌جاست که یکی از کارشناس‌های آلمانی به تو می‌گوید:"شما در استفاده از تانک، خیلی مهارت دارید. با توجه به مهارت خیلی خوبی که در به‌کارگیری تانک دارید، اگر دوست داشته باشید، می‌توانید اینجا بمانید."
نگاهش می‌کنی، آرام و خونسرد.»

محمدرضا تنگسیری از فرماندهان پشتیبانی زرهی دوران دفاع مقدس بوده است ازجمله سمت‌های وی، فرماندهی مرکز پشتیبانی و تعمیرات زرهی جنوب و جانشینی مرکز پشتیبانی زرهی سپاه در تهران را می‌توان نام برد.جهت تهیه این کتاب می‌توانید با شماره 88003417 موسسه شهید حسن باقری تماس حاصل فرمایید.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi