شناسه خبر : 58753
سه شنبه 28 فروردين 1397 , 09:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۳۰هزار نفر از این ارتفاعات بالا می‌روند

سرهنگ مجتبی بیاتی در جلسه هماهنگی گرامیداشت سالروز عملیات بازی دراز بیان کرد: بازی دراز تتها یک عملیات ساده نبود بلکه عملیاتی بود که بعد از یک رکود در جبهه ها حاکم شد به همین لحاظ از اهمیت خاصی برخوردار است. سالروز این عملیات به عنوان افتتاح راهیان نور کشور رقم خورد و هر سال همزمان با سالگرد عملیات بازی دراز راهیان نور کشور آغاز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برای سالروز این عملیات مشخص شده است که در این روزها برنامه‌های اجرا خواهد شد. برنامه نخست بعدازظهر روز ۶ اردیبهشت توسط ارتش در یادمان شهید شیرودی برگزار خواهد شد. در روز ۷ اردیبهشت ماه نیز حدود ۳۰ هزار تن به طرف این یادمان صعود خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه یادآور شد: برای این برنامه از روایت گران برجسته کشوری بهره خواهیم برد. تا کنون ۱۲ هزار نفر از کاروان‌های خارج از استان اعلام کردند که در سالروز عملیات حضور خواهند داشت و ۱۸ هزار نفر هم پیش‌بینی شده که از استان کرمانشاه در این روز حضور داشته باشند.

بیاتی خاطرنشان کرد: از این ۳۰ هزار نفر که در سالروز عملیات حضور خواهند داشت حدود ۲۰ هزار نفر نیاز به اسکان دارند. امسال به دلیل اینکه زیرساخت‌ها در شهر سرپل‌ذهاب مانند سنوات قبل نیست، ظرفیت اسکان به سمت شهرستان‌های اطراف از جمله دالاهو، قصرشیرین و اسلام آبادغرب سوق داده خواهد شد. اورژانس فوریت‌های پزشکی، هلال احمر، بالگردهای ارتش جهت گلباران یادمان‌ها، پلیس راهور، صدا و سیما جهت راه اندازی رادیو بازی دراز. در این روز آمادگ‌ های لازم را انجام خواهند داد.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi