شناسه خبر : 58754
سه شنبه 28 فروردين 1397 , 09:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ادای احترام گردشگران آلمانی به شهدا

بهمن پاپی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون نفر از زائرین راهیان نور در ایام نوروز از یادمان شهدای گمنام اندیمشک بازدید کرده‌اند توضیح داد: هفت هزار نفر از مهمانان نوروزی و زائران راهیان نور با استفاده از چادرهای شخصی در محوطه یادمان شهدای گمنام اندیمشک اسکان داشتند. بیش از ۱۶ هزار نفر از هموطنان اهل سنت، دانشجویان آفریقایی و اروپایی، اقلیت‌های دینی و مهمانان خارجی در یادمان شهدای گمنام اندیمشک حاضر شده و به راهیان سرزمین نور پیوستند.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ نفر گردشگر آلمانی پس از حضور در شهرستان اندیمشک در یادمان شهدای گمنام اندیمشک حضور یافته و به مقام شامخ شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند. یادمان شهدای گمنام اندیمشک در تمام ایام سال آماده پذیرایی از مهمانان، مسافران، شهروندان خوزستان و همه ارادتمندان به شهدای دوران دفاع مقدس است.

پاپی گفت: حسینیه یادمان شهدای گمنام اندیمشک آمادگی اسکان روزانه بیش از ۵۰۰ نفر در ایام زیارت اربعین حسین و دوره برگزاری اردوهای راهیان نور را دارا است.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi