شناسه خبر : 58756
سه شنبه 28 فروردين 1397 , 10:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ بنیاد شهید به مشکلات جانبازان در خصوص «بیمه دی»

دکتر عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید، در خصوص مشکلات جامعه هدف با «بیمه دی» به سوالات مطروحه، پاسخ داد.

به گزارش فاش نیوز، در پی مشکلاتی که توسط جانبازان از نحوه ارائه خدمات درمانی بیمه دی به خبرگزاری انعکاس داده شد، همه موارد را در قالب 10 سوال مطرح کردیم و از دکتر عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست کردیم پاسخگوی سوالاتمان باشد. لذا به دلیل مشغله فراوان دکتر عباسپور و بنا به خواست وی سوالات به دفتر ارسال شد و پاسخ ها نیز به صورت مکتوب در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت.

 

جانبازان و خانواده های ایثارگران اگر چنانچه نکته ای در مورد این مطلب دارند می‌توانند با گذاشتن نظرات خود در پایان آن را مطرح کنند. بدیهی است این خبرگزاری همچنان پیگیر مشکلات این عزیزان خواهد بود.

 

*خبرنگار: یکی از مشکلات عمده جانبازان عدم پرداخت صورت‌حساب‌هایشان از طرف بیمه دی است. افراد بسیاری از اینکه چند ماه درگیر رفت و آمد برای گرفتن صورت‌ حساب‌هایشان هستند شکایت دارند. آیا زمان و پروسه مشخصی برای پرداخت این مطالبات از ناحیه بیمه دی مشخص شده یا خیر؟ اگر مشخص شده نحوه پرداخت آن در چه مدت و به چه شکل است؟‌

 

*عباسپور: بیمه شده اسناد هزینه‌های درمانی را صرفاً یکبار با مراجعه به شعب بیمه دی و یا مناطق بنیاد در کل کشور ارائه می‌نماید و پس از کارشناسی اسناد،‌هزینه درمان به حساب بیمه شده اصلی واریز می‌گردد. بنابر این ایثارگران محترم در صورتی که اسناد هزینه‌های درمانی  آنان کامل باشد فقط یکبار به شرکت بیمه دی مراجعه دارند و حداکثر زمان پرداخت هزینه‌های درمانی 30 روز کاری می‌باشد.

*خبرنگار: عده دیگری از جانبازان معترض به بیمه دی می‌گویند این بیمه تمام هزینه نسخه را پرداخت نمی‌کنند بلکه بخشی از آن پرداخت می‌شود چند درصد هزینه‌های درمانی جانبازان بر عهده بیمه دی است؟

 

*عباسپور: طبق قرارداد فی مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت بیمه دی اسناد هزینه‌های درمانی طبق تعرفه مصوب هیأت وزیران برای بخش دولتی، خصوصی، نهاد عمومی غیردولتی محاسبه و به ایثارگران پرداخت می‌شود. لذا اگر بیمه‌شده به مراکزی که این تعرفه‌ها را رعایت نمی‌کنند مراجعه کنند در صورت ارائه مدارک به بیمه، طبق تعرفه مصوب ذکر شده پرداخت می‌گردد. لذا به همین جهت به ایثارگران توصیه می‌شود به مراکز طرف قرارداد مراجعه نمایند تا متحمل هزینه نشوند.

 

*خبرنگار: آیا بیمه دی مقابل جامعه هدف به این بزرگی شرکت ضعیفی محسوب نمی‌شود؟

 

*عباسپور: شرکت بیمه دی جهت ارائه خدمات به جامعه هدف از تمام ظرفیت‌ و امکانات خود و همچنین ادارات کل بنیاد شهید امور ایثارگران استفاده می‌نمایند لذا این شرکت در طی 6 ماه با همکاری ادارات بنیاد شهید بستر بسیار مناسب و مطلوبی جهت خدمت‌گذاری به ایثارگران داشته است.

 

*خبرنگار: در برخی از شهرهای بزرگ مثل قم این بیمه تنها یک دفتر برای مراجعه جانبازان دارد و این خود سبب مشکلاتی برای این عزیزان است. آیا تدبیری برای ایجاد دفاتر بیشتری اندیشیده شده یا بضاعت در همین اندازه است؟

 

*عباسپور: عمده خدمات شرکت بیمه دی بر مبنای خدمات الکترونیک و کد ملی می‌باشد و ایثارگران می‌توانند با ارائه کد ملی نسبت به دریافت خدمات اقدام نمایند و این خود نیاز به پرسنل را کاهش می‌دهد. مضاف به اینکه همه پرسنل ادارات کل بنیاد استان‌ها همکاری نزدیکی با بیمه دی دارند.

 

*خبرنگار: یکی دیگر از مشکلات جانبازان در رابطه با بیمه دی رفت و آمد زیاد برای تهیه داروست. برای مثال یکی از جانبازها می‌گوید: هر بار برای گرفتن دارو اینکه جانباز 50 درصد هستم را ثابت کنم و بعد فاکتور دارو را هم ببرم و این در صورتی است که باز هم همان موقع دارو تحویلم نمی‌شود. به طور کلی مراحل تحویل فاکتور با مشکلاتی برای جانبازان همراه است. در این خصوص توضیحاتی بفرمایید.

 

*عباسپور: در خصوص هزینه دارو شرکت بیمه دی با اکثر قریب به اتفاق داروخانه‌ها در سراسر کشور قرارداد دارد و در 95 درصد موارد تهیه داروهایی که در لیست فارماکوپه کشور می‌ّاشد مشکلی ندارند و به سهولت انجام می‌شود مگر در موارد خاص در مورد داروهای کمیاب و گرانقیمت که مستلزم روند طولانی‌تری می‌باشد.

 

*خبرنگار: یکی دیگر از مشکلات مطرح شده توسط جانبازان زمان مراجعه به داروخانه است برای مثال جانبازی می‌گوید: 24 ساعت برای تأیید اینترنتی وقت می‌برد و گاهی یک سوم یا نصف و بعضی از داروها را نمی‌دهند. دلیل اعمال نظر بر پزشک دکتر توسط داروخانه چیست؟

 

*عباسپور: طبق بررسی به عمل آمده تأیید اینترنتی در حداقل زمان ممکن صورت می‌پذیرد.

 

*خبرنگار: آیا بیمه دی در همه شهرها دفتر ارائه خدمات دارد یا خیر؟

 

*عباسپور: بیمه دی در همه مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ دفتر ارائه خدمات دارد و به شهرهایی هم که دفتر و یا شعبه ندارد از پتانسیل ادارات بنیاد شهید استفاده می‌نماید مضاف  به اینکه عمده خدمات به صورت الکترونیکی ارائه می‌گردد و از این  جهت مشکلی نیست.

*خبرنگار: یکی دیگر از مباحث مطرح شده توسط جانبازان مراکزی است که قبلا به جهت بیمه ایران به آنجا مراجعه می‌کردند، اما اکنون با توجه به تمام نشدن مراحل درمانشان و قرارداد نداشتن بیمه دی مجبور هستند مجدداً‌به همان پزشک مراجعه کنند و خود هزینه را پرداخت کنند. برای مثال می‌گویند:‌با تغییر بیمه مجبوریم حق ویزیت به همان بیمارستانی که قبلا با بیمه ایران قرارداد داشت بپردازیم و تا پرداخت این مبلغ از سوی بیمه دی خیلی زمان می‌برد و یا یک روز تعطیل اگر نیاز به دکتر داشته باشیم متأسفانه در شهرهای جدید مجاور اصفهان قرارداد با کلینیک یا بهداری یا بیمارستان‌های آنجا ندارد و خوب می‌دانید روز تعطیل مطب پزشکان همه بسته است که این باز خود مشکلات فراوان درست می‌کند. با توجه به سابقه نامناسب این بیمه در چند سال گذشته در رابطه با موضوع بازنشستگان و عدم انجام وظایف این بیمه چرا چنین پروژه عظیمی به آن سپرده شده است؟

 

*عباسپور: در حال حاضر بیمه دی با قریب به اتفاق مراجع درمانی که با بیمه ایران قرارداد داشته‌اند نیز عقد قرارداد نموده است و اگر مرکزی خدمات خاصی به ایثارگران ارائه می‌نماید با اعلام بنیاد شهید بیمه دی نسبت به عقد قرارداد اقدام می‌نماید.

 

*خبرنگار: یکی دیگر از مشکلات جانبازان طلب‌هایی است که از بیمه ایران دارند آنها می‌گویند وقتی به دفاتر این بیمه برای گرفتن طلب‌مان مراجعه می‌کنیم می‌گویند چون از بنیاد طلبکار هستیم بدهی‌مان را به شما نمی‌دهیم. در این خصوص نیز توضیحی بفرمایید.

 

*عباسپور: شرکت بیمه ایران همانگونه که قبلا خدمات‌رسانی به ایثارگران ارائه نموده در حال حاضر نیز خدماتی که در تعهد مربوط به آن شرکت بوده به نحو مناسب پاسخگو می‌باشد.

 

*خبرنگار: آیا مشکلات مالی به وجود آمده چه در خصوص بیمه ایران و چه بیمه دی متوجه سیستم اشتباه بیمه‌هاست و یا بنیاد نمی‌تواند درست تعامل داشته باشد؟

 

*عباسپور: تعامل بنیاد شهید با شرکت‌های بیمه‌گر خصوصا بیمه ایران و در حال حاضر بیمه دی همیشه مثبت و سازنده بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
ﺗﻨﺒﺎﮐﻮ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﯾﻪ ﻟﻮﺗﯽ ﺩﻭﺩﺕ ﮐﻨﻪ
ﺧﯿﻠﯽ ﺑﻬﺘﺮﻩ ﺗﺎ ﺷﻤﻊ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﻪ سوسول ﻓﻮﺗﺖﮐﻨﻪ ... !!!

عشقو فقط باید از جوراب زنونه یاد گرفت !!! تا یکیش سوراخ میشه لنگه دومش خودشو از شیر حموم دار میزنه !!!

برو مشتی این حرفا واسه افسانه هاست .... نکنه فکر کردی رو پیشونمیمون نوشته گل مراد .
گوش کن دکتر ....

زندگی میچرخه عین تاس ... یه روز حکم میکنی یه روزم حکمت میکنن ...

مواظب روزی که حکم میکنی باش !!!!!
به نام خدا
به صراحت بیان می کنم که اکثر ایثارگران از بیمه دی اصلا راضی نیستند که نیستند.
باز صد رحمت به بیمه ایران
رفته بودم بیمارستان شهید بهشتی قم که یک بیمارستان تمام عیار دولتی است و با کمال تعجب متوجه شدم این بیمارستان پر مراجعه با این شرکت درب داغون بیمه دی هیچ قرار دادی ندارد و مجبور شدم از کسی قرض بگیریم برای درمان خودم و بعدکه قبض ها رو بردم بیمه دی دو ماه از آن تاریخ گذشته و پرداختی صورت نگرفته آن هم پرداخت ناقص. به هر صورت همان طور که نوع جانبازان با اصل بنیادشهید مشکل دارند از بیمه این بنیاد نیز اصلا راضی نیتسند یکی از آن ها خود من. این طور رفتار ها توهین به جامعه ایثارگری است که هنوز نتوانستند سیستمی را راه اندازی کنند که به این قشر مظلوم خدمات متناسب ارائه کند. و مسئولین بنیاد فقط حرف زدن رو بلدن از عمل خبری نیست.
برادر چرا بی دلیل حرف می زنی . پرداخت هزینه ها باتاخیر انجام
شده درست .چرا بی دلیل میگی رفتم بیمارستان بهشتی قم‌ پذیرش نکردند.
ببمارستان بهشتی که با بیمه ایران بیخود قرارداد نداست وخدا پدر بیمه دی قم را بیامرزه رفتند قرارداد بستند. اگه انصاف نداری حداقل وجدان داشته باشیم.
مسلمون بخدا خیلی بی انصافید.
بازم گلی به گوشه جمال بیمه دی که رفت با بهشتی قم که بیمه ایران هنوز چندصد میلیون بهش بدهی داره باهاش قرارداد بست.
خدایی یه کم انصاف داشته باشیم بیمه دی از بیمه ایران که هنوز پولهای پرستاری را پرداخت نکرده خیلی بهتر کار کرده.
اگر مصاحبه چالشي مي شد دكتر نمي توانست پاسخ دهد و گند بيمه دي بالا مي آمد براي همين ترجيح داد سوالها ارسال شود. اگر به پاسخها دقت كنيد مي بينيد سركاري است و فرار از واقعيت است .
برادر عزیز
چرا بدون فکر حرف میزنی .من جانباز ۳۰درصد بنیاد قم هستم و بسیار هم از بیمه دی قم راضی هستم هم‌تعداد مراکز طرف قراردادشان بیشتره هم برخوردشان با جانبازان خیلی محترمه.لطفا بی دلیل نظر ندید. بیمه دی خیلی بهتر از بیمه ایران عمل کروه.
این پاسخ معاونت بهداشت درمان منطقی ودرست نیست!ماازبیمه دی وخدمات آن راضی نیستیم.
چرا تعارف دارید هیچ کدام ازپاسخ های آقا قانع کننده نبود.گفت بیمه ایران هنوزبایدبه تعهدات خودش عمل کند که میکند .این عین دورغه از اردیبهشت ماه سال ۹۶من ۴ماه حق پرستاری طلب دارم که لیست دربیمه ایران حتی تاییدهم شده .ولی ازپول خبری نیست شایدهم دچارهمان غیب شدن پول نفت و دکل نفتی اینها شده اونها که صاحبش کل ملت بودنداین طور غارت شد.ما که کسی رو نداریم اصلا عددی نیستیم زیادی هم حرف بزنیم اتهام اقدام علیه امنیت ملی را به ما وارد می کنند البته من که آب از سرم گذشته. واسه اونهایی میگم که هنوز اسیردنیا هستند.این شهیدی بره یک دیگه میاد بدترازاین این عباسپور نباشه ناشی تراز این میاد.ما هم که عمری نمانده شناسنامه ای شاید ۵۰یا ۶۰ساله باشیم ولی حتی ظاهری ۲۰سال پیرتردیده میشیم و جسمی فرسوده درحد اوراق
دقیقادرسته. هنوزحق پرستاری های مامربوط به چندماه آخرقراردادبابیمه ایران باتوجه به تاییدبنیادوبیمه مربوط به سال 96به ماپرداخت نشده!خودبیمه ایران به ماگفت مانگه داشتیم تابنیادبدهی خودش رابه بیمه ایران پرداخت کند!!آقای معاونت بهداشت درمان بدهی بنیادرامابایدتابانش رابدهیم؟؟؟لطفاهمین راازفاش نیوزتقاضاداریم ازبیمه ایران سوال کنندکه چراتابرج 6سال 96 راپرداخت نمیکنید..اینهاهمش ازبی توجه متولیان بنیادمیباشد.لطفاجناب عباس پورتوزیع بفرمایندتاهمه روشن شوند.باتشکرازفاش نیوز.
بیمه ایران به تعهدات خودعمل نکردوحق پرستاریهای مربوط به چندماه نیمه اول سال 96والدین شهداءراهم پرداخت نکرد.این مواردکاملادرست است.خودمعاونت بهداشت درمان بنیادمیدانندعلت عدم پرداخت چیست؟!توزیع بدیدجناب دکترعباس پور....
عرض کنم خدمت شما که 8 ماهه بنیاد حق پرستاری مادرم را که سکته زده و قادر به تکلم نیست را نداده وقتی موضوعی قانونی میشه باید ملزوماتش هم فراهم بشه اینطور نباشه که آمار رد کنند که فلان تعداد خانواده تحت پوشش فلان قانون قرار گرفتند و بخواهند در دهن مارو ببندند اوضاع بنیاد بنظرم از وقتی دزدی شد و از زمان زریبافان بدتر اندر بدتر شده
اگر خواستید پی گیری کنید اسم بنده هادی کوچکی برادر دو شهید هست یا حق
ایشان در پاسخ تمام سوالات فقط گفتند بیمه دی گل است بیمه دی بلبل است به جراَت میگویم ۸۰ درصد پلسخ های ایشان کذب محض و دروغین است و اکثر قریب به اتفاق جانبازان خیری از بیمه دی ندیدند و گویا سبیل بعضی از دوستان آنقدر چرب است که توان پاسخگویی صحیح و راست گویی را را از ایشان سلب نموده .
همه جوابت که دیپلماتیکه.مرد حسابی اینا که جواب نشد شایدم جوابی ندارید!
به نام خدا ، آقای دکتر خسته نباشید ، پدر آمرزیده مطالبات سال گذشته که طرف قرارداد بیمه ایران بود را پرداخت کنید !!! {{ خیلی زود دیرمی شود }} توقع این است که انقلابی کار شود ، ولیکن فقط بروکراسی در بنیاد حاکم است ./ فقط آگاه باشید که این میزها اگر ماندنی بود همان مدیران قبلی حاکم بودن امید است به خودمان بیاییم .
خود گویی و خود خندی! عجب مرد هنرمندی!
یک نظر سنجی بکنین براتون ثابت میشه که جامعه ایثارگری از بنیاد و رییس و مسئولش و عملکردش اصلا راضی نیستند.
همینطور برا خودت می بافی و فکر می کنی مخاطبینت ببو گلابی هستند.
جانبازان عزیز رو چی فرض کردی!!!!!!!!
همه حرفهای دکتر دروغ است و هیچ مشکلی از ایثارگران را حل منیکند .---- نشستند و گفتند و برخاستند !!!!!!!!
مگه جانبازان زیر۲۵%چه اشتباهی کردند ؟صدمات وارده اختیاری نبودافزایش خدمات درمانی میطلبددربقیه موارد هدف یکی بودامتیازات رایکسان کنیداین همه ظلم روانیست
با سلام خدمت جانبازان و ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و طلب حلالیت از محضر محترم دوستان .
واقعیت قضیه این است اختلاسها و سوء رفتارهای اداری کم بود حال مدیران کذابی و دروغگویی را هم در کشور آغشته بخون جوانان نهادینه کردند .
کذابان چه کسی این فرجه زمانی 30 روز کاری را در پرداخت هزینه های درمانی را استاندارد کرده ؟
درحالی که بیمه ایران نهایتا 10 تا 15 روزه هزینه ها را پرداخت می کرد حتی بنده در چند مورد که هزینه ها بیشتر بودند و جیبم را برای یک ماه هزینه زندگی خالی کرده بود مستقیم به شعبه بیمه ایران در تبریز مراجعه کرده بودم و مدارک را تحویل داده بودم و در همان روز بدون فوت وقت به حساب بانکی واریز گردیده بود حال شما کذابان مدیر نمای بنیاد شهید که شریک مساعدتهای بانک و بیمه برای منافع شخصی خودتان از قبیل وام با بهره کم و رفع افتضاحات مالی و اقتصادی بانک دی این قرار داد بسته شده زمان 30 روزه روزکاری اداری را برای پرداخت هزینه های درمانی را مقرر می کنید شماها دستتان در یک کاسه است و وجوه و اعتبارات دولتی را از خزانه با بهانه هزینه های درمانی خارج می کنید و این اعتبارات را به نفع بانک ورشکسته دی و بیمه دی و به قصد منافع شخصی در اخذ وامهای کم بهره از بانک را مدیریت می کنید و با این وضعیت بانک دی هم تا انتهای سال مالی 1395 به ازای هر سهم 210 تومان ضرر داده است . میتوان اینطور مسائل موجود را تفسیر نمود که سهام خانواده ایثارگران که به قیمت اسمی اولیه 100 تومان بوده و بایستی در این چندین سال لااقل تا میزان 100 تومان سود می داد که نداده که با احتساب آنها میشود 200 تومان و الان که 210 تومان ضرر به ازای هر سهم مشخص شده می توان گفت که 410 تومان از جیب سهامداران خورده اند و الان باز هم می خواهند این خوردن را باز هم از جیب ایثارگران ادامه دهند . نه عزیزم شما تشریف ببرید به امور درمان جانبازان برسید نه اینکه نمکی برزخم جانبازان بپاشید . بخدا خون شهدا و این جوانان یقه شما را در این دنیا و آخرت خواهند گرفت .
اقای دکتر عباسپور
با سلام باور کنید دندان یک عضو زینتی نیست .
همه فرزندان ایثارگران در سنین نوجوانی دندان عقل درمیاورند و بیشتر اوقات این دندان، جراحی نیاز دارد و هزینه ای تا حدود 300هزار تومان و اگر جراحی نشه عواقب فراوان دارد .
در سنین 6 سالگی اولین دندان اسیا ( معروف به دندان شماره 6 در می اید، که اگر همان موقع با مراجعه به دندان پزشکی پر شود، احتمال خرابی در نوچوانی کمتر می شود .
اگر دندان ها قبل از رسیدن به عصب ، به موقع پر بشوند هزینه اشان خیلی کمتر است
شاید کمتر دکتری بداند که ریشه بسیاری از بیماری ها از دندان شروع می شود .
چرک دندان باعث بیماری قلبی هم می شود .
بی دندانی باعث ایجاد صورت پیر و چروکیده هم می شود و روی زیبایی هم البته تاثیر دارد .
وقتی بنا برهر علت یک دندان کشیده می شود همه دندانها حرکت می کنند و مشکلات لثه بوجود می اید و گاهی خود بخود لق می شوند و می افتند ، عواقب بعدی ان می شود بیماری های معده و روده و...
خلاصه :
باور کنید پیشگیری همیشه هزینه اش کمتر از درمان است .
مفهوم اینکه ، اگر بیمه دی برای نگهداری دندان ایثارگران هزینه کنند، جای دوری نمی رود این هزینه در اینده باعث کاهش سایر بیماری های پر هزینه خواهد بود .
بنیاد هم که ماشااله کلی ساختمان و منابع دارد بجای ایجاد اتاق های مشاوره که معمولا کسی مراجعه نمی کند ، همان اتاق ها را تبدیل به درمانگاه کند و تجهیزات لازم را برای ایجاد درمانگاههای دندان پزشکی تخصصی ایثارگران تهیه کند .
این یک پیشنهاد بسیار کم هزینه است
ولی باعث افزایش رضاتمندی ایثارگران خواهد شد
تا دندان های زیبا داشته باشند .
و لبخند بزنند .
چرا قانون کسری خرید ومعافیت فرزندان ایثارگر اجرا نمیشود بعد دوسال که همه را حیران سرگردان کردید قانون های مجلس همه ضمانت اجرا ندارد فقط دلشان خوش که قانون تصویب کنند کدام قانون که بدرد ایثارگران بخورد اجرا شده همان قانون قبلی را از بین بردید
سلام بیمه دی یعنی هیچ و عدم پاسخگو بودن بنیاد
عجب صبری خدادارد...
آقای دکتر خودتم. میدونی حرفات شعاره از 1 اردیبهشت دکترا با بیمه دی پذیرش نمی کنند
سلام يک مشکل اساسي در شيراز اينه که بيمه دي رسيد پرداخت پول را قبول نميکند و مي گويد شما بايد مبلغ پرداختي را داخل دفترچه بنويسيد يعني براي يک سرماخوردگي بايد دوسري برگه هاي دفترچه کنده شود يکي بخاطر نوشتن نسخه و يکي هم براي نوشتن مبلغ پرداختي ....
ديگر اينکه دکتر ساعت 10 تا 12 در دفتر مرکزي بيمه دي خضور پيدا ميکنه (براي تائيد نسخه )اگر موفق نشدي در اين دوساعت دکتر را ببيني بايد فردا مراجعه کني . خود من سه روز مراجعه کردم تا دکتر را زيارت کردم
سوم اينکه تنها داروخانه اي که قرص ريلازون دارد هلال احمر است . براي گرفتن دارو وقتي مراجعه کردم گفتند حدود 10 روز طول مي کشد تا قراردادمان را با بيمه دي تمديد کنيم بعد بياييد تا دارويتان را بدهيم . يکي نيست بگويد نا مسلمون تو اين ده روز چکار کنم مريض بيماري خاص بايد درد بکشد تا اقايون بيمه را تمديد کنند ...
خدا بفريادمان برسد ...
با سلام،با این اوضاعی که پیش اومده،فقط باید گفت ان چه بجای نرسد فریاد است،حق پرستاری والدین شهدا را ندادن تا ،هفت ماه،تازه بعد از این مدت امسال سال 97اون روهم نصف کردن،وقانون وتبصره سر هم کردن،تا وجاهت قانونی بدن،واقعا بر چه مبنای وچه حسابی به این نتیجه رسیدن واقعا یک پرستار بااین مبلغ حاظر هست نگهداری پدر ومادر مارو برعهده بگیرد،بیمه دی که متعلق به بنیا دشهید می باشد،لطفا پیگی باشید،ممنون
در خبرتان اشاره شد که آقای دکتر عباسپور مشغله دارند ! خواستم بگویم ای ول دکتر !!! مگه شما میفهمید مشغله چیه ؟ مشکلات دارو و بیمارستان و بیمه دی جزو وظایف شما است -------- فاش نیوز محترم لطفا در مورد بیمه دی نظر سنجی بفرمایید تا دکتر عباسپور از خواب بیدار شوند ---- وقتی چنین مسئولانی باشند !!!!!!!
سلام
نمیدونم ایت پامم به دست مسول میرسه یا نه
من یک جانباز 16درصد هستم که بعد از اینه همه مدت دو سال هست که برای جانبازی اقدام کردم و این را گرفته ام بچه های من همگی دخترند و پسرم که از بیمه در امده به دلیل بیماری خودم و همسرم و دخترم مدام به آزمایشگاه و دکتر مراجعه میکنم و هر آزمایش دخترم 400هزار تومن میشه و هر دو ماه یک بار انجام بشه و خودم زخم گوارشی دارم و تا مدتها باید قرصی رو بخورم که آزلد هست و هر ماه 100هزار تومن باید بدم من کارمند دولت بودم و حالا بازنشسته شدم اما از کار افتاده هم شده ام و دخترانم باید مرا به دستشویی ببرن حالا با این وضعم و آزمایشات و قرص های گران باید چگونه زندگی کنم چون به در مانگاه رفتم و گفتند طبق فرموده جناب xکارمندان دولت از بیمه جانبازی خارج شده اند من ماندم و آزمایش دخترم که حتما در روزهای خاصی باید انجام شود و.......بگید من چیکار کنم
سلام. شهر میانه جزئ آذربایجان شرقی می باشد و نه نمایندگی بیمه دی دارد نه شعبع بانک دی 15 شهریور مدارک فاکتورهای پزشکی را به گفته بنیاد شهید میانه تحویل اداره پست داده ام و تاکنون مبلغی واریز نشده هر موقع جهت پیگیری میروم شماره ایرانسلی را میدهند و میگویند تماس بگیرم که پاسخی دریافت نمی کنم یا خط خاموش است یا اینکه می گویند تهران هنوز پول واریز نکرده. در حالی که قبلا بیمه ایران ظرف 15 روز کل مبلغ فاکتور را پرداخت می کرد. با توجه به اینکه یک میلیون و سیصد حقوق میگیرم چگونه هزینه هایم را برنامه ریزی کنم. شمارا بخدا جدا پیگیری فرمائید.
سلام من جانباز 40 درصد ازاستان گیلان شهرستان صومعه سرا مدت یک سال و اندی میشه که با هیچ مطب و داروخانه بیمه دی قرارداد ندارد .باید هزینه درمان را خودمان پرداخت کنیم انوقت فاکتور ها را به بنیاد شهید صومعه سرا ارائه دهیم که با هزار عیب وایراد از ما قبول میکنند وبعداز پنج شش ماه یه پولی به حساب بعنوان هزینه درمان واریز میکنند که از نصف هزینه ها هم کمتراست .که ازاین هزینه ها هزینه دندان فقط برای خود جانباز سالی 220 تومان و عینک هر پنج سال یک بار برای خود جانباز . مگر طبق مصوبه دولت هزینه درمان برای جانبازان وافراد تحت تکفل صددر صد نیست؛ پس این بازیها برای چیست .آقای شهیدی برسی کنید .
شاید اقای دکتر بیمه ی دیگری را می گویند ما که از بیمه دی چنین کراماتی ندیدیم بخدا بیمه ایران خیلی بهتر عمل می کرد یک هفته نشده پول مردم را می داد
سلام بر فاش نیوز این سوالهای شسته رفته و جوابهایی که شاید مربوط به شرایط اوایل بیمه دی باشد را برای چه در این تاریخ منتشر کرده اید اگر هنوز اصرار دارید که مربوط به این دوماهه است باید عرض کنم ایشان در واقعیت نیستند! مشغله ای هم که دارند بخاطر همین عدم رضایت و مراجعین ناراضی است که باید پاسخگو باشند
من یکی از مراکز طرف قرارداد به بیمه دی هستم که طبق قرارداد باید دوماهه بعد از دریافت مدارک و اسناد پرداخت کنند ولی مدعی هستند حق بیمه این عزیزان از اوایل سال ۹۷ پرداخت نشده به همین دلیل ما پولی برای تزریق به مراکز داروخانه و آزمایشگاه نداریم و هر چه داده ایم از پول سود خود بیمه دی است لذا جهت این بزرگوار بی اطلاع عرض کنم تمام داروخانه ها و آزمایشگاههای منطقه کاشان به دلیل بدهی های سنگین قادر به ادامه همکاری نیستند
فاش نیوز حقیت را از من بپرس
بنده مراجعه نمودم داروخانه شفق میدان بهاران داروهای ساده سرماخوردگی جمع نرخ داروها13500میشدولی توی فاکتور18300زده درافتی 9500درمقابل سوال بنده گفتن شامل بیمه نمی شوددرصورتی که بنده بیمه نامحدودبنیاد(دی)هستم یه جانباز
بیمه دی یک بیمه درپی تی بی عرضه بی مصرف هست وهرکسی هم از آن دفاع کند جیره خوار بیمه دی هست بنده از اول سال ۹۸ فاکتور تحویل دادم هنوز پرداخت نکردند اقای دکترسرتان را از زیر برف بیرون بیاورید تا واقعیات را ببینید
من جانباز 40 درصد هستم از استان گیلان شهرستان صومعه سرا در این شهربنیاد بجز یک آزمایشگاه با هیچ مطب و دارو خانه ای قرارداد ندارد. بیمه دی یک بیمه درپی تی بی عرضه بی مصرف هست وهرکسی هم از آن دفاع کند جیره خوار بیمه دی هست بنده از اول سال ۹۸ فاکتور تحویل دادم هنوز پرداخت نکردند اقای دکترسرتان را از زیر برف بیرون بیاورید تا واقعیات را ببینید. نفرین خدا به شما .
باسلام
آقای دکتر عباسپور به طرز عجیبی از سوالات خبرنگار طفره رفته اند.
ایکاش خبرنگار محترم سماجت بیشتری نشان می دادالبته برداشت بنده اینه که آقای دکتر حاضر به مصاحبه حضوری نشده اند و به خبرنگار گفتن سوالات رو بفرست پاسخ ها رو می فرستم که این شکل مصاحبه سم است.
جناب آقای دکتر عباسپور می فرمایند سی روز کاری درصورتی که بیش از شش ما ه است مدارک تایید شده ازطرف بیمه ی دی داد ه ام ده بار هم مراجعه کرده ام با عصبانیت می گوید بنیاد شهید بد هی دارد من هم گفتم تازه قرارداد بسته اید می گوید تحمیلی است در صورتیکه من هم می دانم دروغ است لطفا رسیدگی ومشکل حل کنید
باسلام بند ه بیش از شش ماه است مدارک تایید شده داد ه ام بیت بار هم حضوری رفته ام می گویندذبنیاد شهیید بدهکار است ادعای بالایی دارند مسول بیمه دی مشکین میذگوید تحمیلی دادذه اند به ما
سلام شاید این آقاکه به سوالها پاسخ داده درکشورهای اروپایی زندگی می کند همه چه رامدینه فاضله دیده الآن قریب به ۷ماهه من فاکتوردادم هنوز ازپرداخت توسط ببمه دی خبری نیست
اقای مسئول میفرماید به سمت داروخانه ها ودکتر طرف قراداد بروید وفتی مراجعه به ان مکانها میشود نمیگوید بیمه دی پرداخت نکرده بلکه میگویید سیستم بسته است راستگویی چه اشکال دارد اگر راست میگویید سهمی که از جانباز وافراد تحت پوشش دارد انهارا نقدی بپردازید ودکتر ودوا وغیره به عهده ایثار گر بگذارید
جناب آقای عباسپور سلام
بنده جانباز40 درصد از شهرگرگان
واقعا این حرفایی که زدی خودتم باورت شده؟ با این وضع اقتصادی30روز منتظرپرداخت باشیم!!! فکرکنم شما بیشتر به دکتر نیاز داری، به جرات به شما میگم99درصد پزشکان داخل مطب اعلامیه زدن، با بیمه جانبازان قرارداد نداریم،
اگر عرضه مدیریت ندارید، خوش اومدید، دارید این چه وضعیه درست کردین؟
وقتی که بیمارستان اداره اطلاعات در تهران بیمه ایثارگران را قبول ندارد چه انتظاری از بنیاد شهید باید داشت حتما بنیاد پیگیر نمیباشد اگر بنیاد به فکر ایثارگران بود ان مبلغی را که میخو است به جیب بیمه دی بریزد سرانه به هر خانواده ایثارگر میداد وکار با دکتر ودارو وغیره نداشت بیمه دی مربوط به چه کسانی است خداوند انهارا با کرونا نابود خواهد کرد
ای بر دروغگو لعنت ، خدا مردم ازار و حق مردم خور را لعنت کند، چرا وعده دروغ میدید؟
یکسال هست که ندادید هزینه هامون رو و چزی نمونده بیمه دی تبریز با چوب و مشت و لگد به جان ما هم بیافتن بخدا ، کلی فحش و بد و بیراه هم نثار مان کردن
سلام انشاءالله با آمدن دکتر عزیز ودلسوز و آزاده ۸ سال دفاع مقدس و زجردیده و لمس کل مشکلات کرده جناب آقای دکتر سعید اوحدی که خودش از خانواده شهدا و جامبازان و آزادها میباشد
از خدا می طلبیم که ایشان را کمک کند و بتواند به
خانواده شهدا جانبازان ایثارگران که این همه مشکل دارند بخصوص مشکل درمان و پرداخت نکردن هزینه و مشکل مسکن اشتغال حل کند
من همسر جانباز متوفی ۳۰درصد می باشم برای پول عینک همیشه میگند خداجویان تکلیف ما چی میشه یک فکری برای دندانپزشکی کنید ممنون میشم
الان چند ماه است که فاکتور هزینه ها را دادم ولی هیچ هزینه ای پرداخت نشده !! چرا میگید یک ماه طول میکشه ؟؟! بگید هروقت میلشون کشید پرداخت میکنن ! بازم قبلا که بیمه ایران بود خوب بود ولی از وقتی بیمه دی شد ، مشکلات و پرداخت هزینه و... هم شروع شد !! چرا برای همه چیز بودجه هست غیر هزینه درمان ایثارگران که اونم فقط داروهاشون را میخوان و هزینه درمان ، نه ماشین و ویلا و...! با این حقوقها و قیمت داروها به نظرتون کسی میتونه هزینه هاشو خودش پرداخت کنه و منتظر بمونه شاید سال دیگه بهش بدن ؟! ایثارگران دائم دارو و ... میخوان و فرد معمولی نیستند که طی سال شاید یا بیمار نشن یا یکی دوبار بیمار شن !! درد خودمون والا بستمونه ، دیگه درد و اعصاب خوردی برای کم آوردن هزینه ها را شما بهش اضافه نکنید و همین دوریال حقوق هم که همون اول ماه تموم میشه و شرمنده زن و بچه هستیم هم باید بدیم دارو!! خودتونا بگذارید جای جانبازان که آیا میتونید از پس هزینه ها بر بیاید؟ و یا پرداخت کنید و فاکتور بدید و منتظر بشید ببینید کی میلشون میکشه واریز کنن!!
دوساله است در کرج خیابان پونه اسناد پزشکی داده ام و هنوز خبری از پولش نیست ومحل خدمت رسانی را کلا تغییر داده اند حرف زدن راحته
شما رو به خون حسین من با داشتن سرطان هنوز محل جدید قبول اسناد پزشکی در کرج را پیدا نمی کنم یک آدرس دقیق و شماره تلفن درکرج معرفی فرمایید
سلام همسر جانبازم رفتم داروخانه برای تهیه دارو گفتن سیستم ارور میده چکار باید کرد
چرا بیمه دی جانبازان برای خانواده جانباز متوفی مثل همسر وفرزند جانباز هزینه دندانپزشکی وعینک رو نمیپردازه ؟لطفا این دو قلم رو در بیمه قرار بدید چون برای سرپرست خانوار هزینه زیادی هست
باسلام وعرض ادب احترام. ازتاریخ حدود 1398/8/15 اینجانب بامشگلات زیادی روبرو هستم قبلا من برای درمان اعصاب و روان به بیمارستان خاتم میرفتم نزد دکتر رضوانی به سفارش دکتر سمعیی به راحتی ویزیت می شدم وتمام دروخانه ها بادفترچه دروهایم را بدون مشگل دریافت میکردم وبه هربیمارستان مراجعه میکردم به راحتی خدمات میگرفتم وهمچنین همسر وفرزندانم که همیرم مشگا هادکلیه دارد وفرزند بزرگم مشگل اعصاب شدید دارد ولی متسفانه مدتی است هیچ درواخانه وهیچ بیمارستان دفترچه مارا قبول نمیکنند ماهی 36640000 ریال پول داروی خودم وفرزندم میباشد و مشگل کلیه همسرم گرفتارشدم سرماه نمیدانم چه کارکنم آیا حقوقیکه دریافت میکنم اجاره خانه بدهم ویا پول دارو وبیمارستان وبهمین خاطر کرایه ام عقب جلو میشود باصاحب خانه مشگل پیدا میکنم ازریاست محترم ومسولین محترم تقاضا دارم کاری کنند حداقل درد جسمی خودرا تجمل کنم نه پول دارو واجاره خانه باتشکر
سلام ازمسولین محترم تقاضا داریم به وظیفه خودشان عمل کنند ونه اینکه الکی شعاردهند خدا وکیلی این مشگلات باید ازطرف مسولین حل گردد شعاردیگربس است این حق مانیست نیست الکی وعده ندهید چندین بار برای من حقیرپیش آمده دارویم تمام شده وحالم خراب شده یه تعداد ازمردم یا داروخانه ها و بیمارستانها برگشتند وگفتند دولت جمهوری اسلامی فقط برای هاها کارمیکند ماها به دروع ویابهانه جوی میکنیم بنده دارو نداشتم پیدا نمیشد وتشنج میکردم به بنیاد مراجعه کردم ریس تعاون برگشت و گفت ماکه داروخانه نیستیم برو خودت پیدا کن
بخدا اگه وجدان داری من دو هفته بدون دارو بودم هر جا که رفتم دکتر ا که قرار داد داشتن جدید نبسته بودن داروی اعصاب ویزه دارم که باید روان پزشک بنویسه پول قرص کردم تازه از چند قلم یکی اصلا ندادن یکی از 109 عدد 40 عدد دادن با کلی منت همیشه همین مشکلو دارم نه خانهدارم همسمرم مریص وبچهایم از من بدتر بخدا مرگ بهتره الان ساعت 3 صبح 11 خرداد 1400 هست شبها خواب ندارم گناه ما اینه که سلامتیمان دادیم حالا به دروع بگید به هر چی اعتقاد داری به مرگم خدا شاهده راصیم خدا از تون نگدره جانباز بیچاره زیر 25 درصد
خدایا نطری کن که میمهان دوستان شهیدم شوم واز خجالت زن وفرزند که در اتش من سوختند و جانباز حقیقیند واز شر کسانی که به میز ریاست تکیه زدند ودروع می گویند رهایی یابم ساعت 3 صبح خرداد 1400از طرفجانباز اعصاب وروان زیر 25 درصد
اینجانب جانباز ۳۰ درصد جنگ تحمیلی تحت پوشش بنیاد شهید لاهیجان هستم امروز دوشنبه مورخ۱۴۰۰/۶/۸ نسخه جهت گرفتن دارو به داروخانه شبانه روزی سیاهکل بردم نسخه رو ازم گرفت گفت باید بابامه دی استعلام کنیم ساعت ۴ بعداظهر بیا ۴ رفتم گفتن جواب بنیاد نیومده ۷ غروب بیا ۷ غروب رفتم بازم گفتن بیمه جواب نداده شماره تلفن دادن گفتن افراد قبل ازاینکه بیای تماس بگیر میخوام بدونم اکثر دارو مال جانبازان برای جانباز حیاتی میباشد چرا بیمه دی در پاسخ اینقدر تعلل میکنه
بگو کذاب دروغگو خجالت بکش از این همه دروغ
برای حفظ سمت وصندلی دست به هرکاری میزنید
از استخوانهای ما برای خودتان نردبان ترقی درست کردید
معلوم نیست پشت پرده با بیمارستانهای خصوصی چه قراردادی بستید
اسمش هزینه درمان ایثارگران رایگان
در عمل پدر همه رو در آوردید
خدا شمارو خودش جزا بده
سلام، من تاریخ 14فروردین فاکتور را به بیمه دی تحویل داده ام امروز 8مرداد پرداخت نشده، من جانباز آموزش وپرورش هستم، آقا شما را بخدا مهرم حلال جانم آزاد بزار با اداره خودم قرار داد ببندم،
من فروردین ماه فاکتورهای پزشکیمو تحویل دادم حالا که شهریورماه است هیچ واریزی بحسابم نیومده به بیمه دی مراجعه کردم میگن بنیاد بما بودجه بده تا ماهم بشما بدیم اینم جوابی که بمن دادن.لطفا بفرمایید کجا ظرف یکماه پرداخت میکنن تا ما هم بیایم
باسلام
نمیدونم کی گفته که طی 1 ماه هزینه پرداخت میشه؟
من جانباز 30درصد هستم و از سال قبل زمستان تابحال چندین فاکتور دادم به دفتر پیشخوان شهرمون ولی دریغ از پرداخت 2 ریال!!
آخرین فاکتور راهم که فرستادم فکر کنم 20 فروردین همین سال جاری 1401 بود و مبلغ حدودا 125 هزار تومان ولی الان حتی از همین آخرین فاکتور ببینید چند ماه گذشته و اصلا هیچی!!
منم دیگه از اون به بعد هیچ فاکتوری ندادم و میگم فاکتور را ببرم دفتر پیشخوان و تو صف و.. هیچی چه فایده..هربارم که آزادمیگیرم فقط میگم به درد من گرفتار شن همین!
مسئول محترم میتونیند چک کنید ببینید درست میگم یا اومدم فقط بیخودی یه چیزی بگم یا همون تخریب بیمه و ...
کد ملی من 1159509964
دیگه اسم و مشخصاتم و تلفنم هم که کد ملی ام رو بزنید هست و نمیشه اینجا کلا بنویسم!
اگه درست بود که میتونید پیگیری کنید که واقعا چراااا؟
اگه اشتباه گفتم تماس بگیرید تا براتون حتی پیامکی که از دفتر پیشخوان اونموقع اومد و نگه داشتم را براتون بخونم و ببینید کدومش را تابحال برام پرداخت کردند!
من که نمیتونم بیرون برم و اعصابشم ندارم (اعصاب و روانم)که بخوام برم 150کیلومتر تا اصفهان تا بیمه دی ببینم چی میگه ! شما یه چک کنید ببینید درسته یا نه؟
لطفا کسانی که نمیدونن یا از خودشون پرداخت شده و.. بیخودی منفی ندن که دروغ میگم!! گفتم که کد ملی ام رو که دادم پس با زدن تو سیستمشون میتونند بگن حرفم درسته یا غلط!! شاید برای ما که شهرستانیم و باید بدیم دفتر پیشخوان و بعد دوماه وگاهی شده 4 ماه تازه پیامک بیاد از پیشخوان که ثبت شد و بعدم دیگه هیچی... فرق کنه با اونهائی که بیمه دی در شهرشون هست .. نمیدونم !
سلام آقای عباس پور بیمه دی شده بلای جان جانبازان مثلاجانبازی بستری شده دربیمارستان خصوصی هزینه کامل هم از جیب مبارک جانباز پرداخت شده شاید این دومین بارش است که بستری شده و همینطور هم است من خودم میگم من چند پیش بستر ی شدن حدود هشت سال امسال هم بستری شدم و عمل دیسک کمر انجام دادم تمام مدارک مورد نیاز جهت دریافت هزینه عمل کامل گرفتم بدون نقص حدود یک ما پیش تحویل دادم به بیمه دی بعد مدتی از بیمه به من زنگ زدن که شما یک بار عمل کردی یه مدرک بیار خوب وقتی من همه مدارک تحویل بیمه دی دادم چند پیش دیگه چطور میتونم مدرک بیارم اصلا معنی این کار چه چرا جانبازان اذیت می‌کند مگر ما دروغ میگیم یا دوست داریم بیماروبستری بشیم این چه کاریه ‌‌را اذیت میکنید این همه بیمه چنین کاری نمی کنند فقط بیمه دی بخدا بیمه ایران عزاربار از بیمه دی بهتر بود اذیت نکنید وظیفه شماست هزینه درمان جانبازان پرداخت کنید طرف مدارک که خود جانباز به بیمه دی میده بدون نقص حالا جدید قانون تشکیل دادن شما چند سال پیش عمل کردید مدرک بیارید مدارک که پیش بیمه دی است هدااز گناه شما نگذار دوم آقای عباسپور حرف شما اصلا واقعیت ندارد هیچ داروخانه‌ای یا بیمارستانی بیمه دی تحویل نمیگیره فقط بیمارستان دولتی که خدا می‌دونه چه بلای سر جانباز میارند چون هیچ پزشک کار درست دربیمارستان دولتی عمل جراحی انجام نمیده چون پولش نقد میخواد پس لطفاً حقیقت بگو خدمات بیمه دی صفر پی از عذاب خدا بترسید
باسلام، بنده ازنحوه بررسی فاکتورهای ارائه شده توسط کارشناسان بیمه دی شعبه ارومیه شاکی هستم ازموقع قرارداد بیمه دی با امور ایثارگران اکثر فاکتورهای تزریقات بنده وهمسرم را با کسر خسارت توسط ارزیاب تایید کرده‌اند. وچندین سال است حقوق مارا پایمال کرده اند و مشمول‌ ذمه ما هستند.یک مورد هم عدم پرداخت به موقع خسارت بوده که متأسفانه خیلی دیر گاها ماه‌ها طول می‌کشد که پرداخت شود.خواهشمنداست دستورفرمایید ضمن رسیدگی به این موضوع هماهنگی لازم صورت پذیرد. با تشکر پورپناه
باسلام و احترام ،
امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه برای تحویل دارو به داروخانه دادرس واقع در رشت، چهارراه میکائل رفتم و نسخه دارو را به متصدی داروخانه دادم، متصدی داروخانه گفتند: شما بروید فردا بیایید داروی خودتان را تحویل بگیرید!!! در پاسخ گفتم: بنده از یکی از روستاهای رودبار آمده ام ، از روستای ما تا رشت ۳ ساعت باید طی مسافت کنم، و موضوع بعدی اینه که من دارم درد میکشم ، لطفا دارپی مرا بدهید . مجددا در پاسخم گفتند باید از بیمه دی استعلام بگیریم.
عرض کردم من یکساعت اینجا منتظر استعلام میمانم . بالاخره اصرارم افاقه نیفتاد و مجبور شدم بدون دارو به رودبار برگردم .
از برخورد زشت و توهین آمیز متصدی داروخانه دادرس رشت چیزی نمی گویم چون واگذار میکنم به خداوند مهربان .
اما از بنیاد جانبازان سوالی دارم آیا به فکر جانبازنی که از راههای دور برای تحویل دارو به داروخانه های مرکز استان می آیند، بوده اید؟؟
آیا نمیشود داروخانه ها استعلام از بیمه دی را بگونه ای انجام دهند که برای جانبازان ایجاد دردسر نکند؟!!!!!!
با سپاس
با سلام برای هزینه پروتز متحرک یا همان دست دندان کامل دوفک در شهرستان یا استان‌های دیگر برای جانبازان زیر ۲۵درصد چقد پرداخت میکنه بنیاد.باتشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi