01 مهر 1397/ ۱۳ محرم ۱۴۴۰
شناسه خبر : 58756
1397,سه شنبه 28 فروردين10:59
اشتراک گذاری در:
عکس روز

پاسخ بنیاد شهید به مشکلات جانبازان در خصوص «بیمه دی»


دکتر عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید، در خصوص مشکلات جامعه هدف با «بیمه دی» به سوالات مطروحه، پاسخ داد.

پاسخ بنیاد شهید به مشکلات جانبازان در خصوص «بیمه دی»

به گزارش فاش نیوز، در پی مشکلاتی که توسط جانبازان از نحوه ارائه خدمات درمانی بیمه دی به خبرگزاری انعکاس داده شد، همه موارد را در قالب 10 سوال مطرح کردیم و از دکتر عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست کردیم پاسخگوی سوالاتمان باشد. لذا به دلیل مشغله فراوان دکتر عباسپور و بنا به خواست وی سوالات به دفتر ارسال شد و پاسخ ها نیز به صورت مکتوب در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت.

 

جانبازان و خانواده های ایثارگران اگر چنانچه نکته ای در مورد این مطلب دارند می‌توانند با گذاشتن نظرات خود در پایان آن را مطرح کنند. بدیهی است این خبرگزاری همچنان پیگیر مشکلات این عزیزان خواهد بود.

 

*خبرنگار: یکی از مشکلات عمده جانبازان عدم پرداخت صورت‌حساب‌هایشان از طرف بیمه دی است. افراد بسیاری از اینکه چند ماه درگیر رفت و آمد برای گرفتن صورت‌ حساب‌هایشان هستند شکایت دارند. آیا زمان و پروسه مشخصی برای پرداخت این مطالبات از ناحیه بیمه دی مشخص شده یا خیر؟ اگر مشخص شده نحوه پرداخت آن در چه مدت و به چه شکل است؟‌

 

*عباسپور: بیمه شده اسناد هزینه‌های درمانی را صرفاً یکبار با مراجعه به شعب بیمه دی و یا مناطق بنیاد در کل کشور ارائه می‌نماید و پس از کارشناسی اسناد،‌هزینه درمان به حساب بیمه شده اصلی واریز می‌گردد. بنابر این ایثارگران محترم در صورتی که اسناد هزینه‌های درمانی  آنان کامل باشد فقط یکبار به شرکت بیمه دی مراجعه دارند و حداکثر زمان پرداخت هزینه‌های درمانی 30 روز کاری می‌باشد.

*خبرنگار: عده دیگری از جانبازان معترض به بیمه دی می‌گویند این بیمه تمام هزینه نسخه را پرداخت نمی‌کنند بلکه بخشی از آن پرداخت می‌شود چند درصد هزینه‌های درمانی جانبازان بر عهده بیمه دی است؟

 

*عباسپور: طبق قرارداد فی مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت بیمه دی اسناد هزینه‌های درمانی طبق تعرفه مصوب هیأت وزیران برای بخش دولتی، خصوصی، نهاد عمومی غیردولتی محاسبه و به ایثارگران پرداخت می‌شود. لذا اگر بیمه‌شده به مراکزی که این تعرفه‌ها را رعایت نمی‌کنند مراجعه کنند در صورت ارائه مدارک به بیمه، طبق تعرفه مصوب ذکر شده پرداخت می‌گردد. لذا به همین جهت به ایثارگران توصیه می‌شود به مراکز طرف قرارداد مراجعه نمایند تا متحمل هزینه نشوند.

 

*خبرنگار: آیا بیمه دی مقابل جامعه هدف به این بزرگی شرکت ضعیفی محسوب نمی‌شود؟

 

*عباسپور: شرکت بیمه دی جهت ارائه خدمات به جامعه هدف از تمام ظرفیت‌ و امکانات خود و همچنین ادارات کل بنیاد شهید امور ایثارگران استفاده می‌نمایند لذا این شرکت در طی 6 ماه با همکاری ادارات بنیاد شهید بستر بسیار مناسب و مطلوبی جهت خدمت‌گذاری به ایثارگران داشته است.

 

*خبرنگار: در برخی از شهرهای بزرگ مثل قم این بیمه تنها یک دفتر برای مراجعه جانبازان دارد و این خود سبب مشکلاتی برای این عزیزان است. آیا تدبیری برای ایجاد دفاتر بیشتری اندیشیده شده یا بضاعت در همین اندازه است؟

 

*عباسپور: عمده خدمات شرکت بیمه دی بر مبنای خدمات الکترونیک و کد ملی می‌باشد و ایثارگران می‌توانند با ارائه کد ملی نسبت به دریافت خدمات اقدام نمایند و این خود نیاز به پرسنل را کاهش می‌دهد. مضاف به اینکه همه پرسنل ادارات کل بنیاد استان‌ها همکاری نزدیکی با بیمه دی دارند.

 

*خبرنگار: یکی دیگر از مشکلات جانبازان در رابطه با بیمه دی رفت و آمد زیاد برای تهیه داروست. برای مثال یکی از جانبازها می‌گوید: هر بار برای گرفتن دارو اینکه جانباز 50 درصد هستم را ثابت کنم و بعد فاکتور دارو را هم ببرم و این در صورتی است که باز هم همان موقع دارو تحویلم نمی‌شود. به طور کلی مراحل تحویل فاکتور با مشکلاتی برای جانبازان همراه است. در این خصوص توضیحاتی بفرمایید.

 

*عباسپور: در خصوص هزینه دارو شرکت بیمه دی با اکثر قریب به اتفاق داروخانه‌ها در سراسر کشور قرارداد دارد و در 95 درصد موارد تهیه داروهایی که در لیست فارماکوپه کشور می‌ّاشد مشکلی ندارند و به سهولت انجام می‌شود مگر در موارد خاص در مورد داروهای کمیاب و گرانقیمت که مستلزم روند طولانی‌تری می‌باشد.

 

*خبرنگار: یکی دیگر از مشکلات مطرح شده توسط جانبازان زمان مراجعه به داروخانه است برای مثال جانبازی می‌گوید: 24 ساعت برای تأیید اینترنتی وقت می‌برد و گاهی یک سوم یا نصف و بعضی از داروها را نمی‌دهند. دلیل اعمال نظر بر پزشک دکتر توسط داروخانه چیست؟

 

*عباسپور: طبق بررسی به عمل آمده تأیید اینترنتی در حداقل زمان ممکن صورت می‌پذیرد.

 

*خبرنگار: آیا بیمه دی در همه شهرها دفتر ارائه خدمات دارد یا خیر؟

 

*عباسپور: بیمه دی در همه مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ دفتر ارائه خدمات دارد و به شهرهایی هم که دفتر و یا شعبه ندارد از پتانسیل ادارات بنیاد شهید استفاده می‌نماید مضاف  به اینکه عمده خدمات به صورت الکترونیکی ارائه می‌گردد و از این  جهت مشکلی نیست.

*خبرنگار: یکی دیگر از مباحث مطرح شده توسط جانبازان مراکزی است که قبلا به جهت بیمه ایران به آنجا مراجعه می‌کردند، اما اکنون با توجه به تمام نشدن مراحل درمانشان و قرارداد نداشتن بیمه دی مجبور هستند مجدداً‌به همان پزشک مراجعه کنند و خود هزینه را پرداخت کنند. برای مثال می‌گویند:‌با تغییر بیمه مجبوریم حق ویزیت به همان بیمارستانی که قبلا با بیمه ایران قرارداد داشت بپردازیم و تا پرداخت این مبلغ از سوی بیمه دی خیلی زمان می‌برد و یا یک روز تعطیل اگر نیاز به دکتر داشته باشیم متأسفانه در شهرهای جدید مجاور اصفهان قرارداد با کلینیک یا بهداری یا بیمارستان‌های آنجا ندارد و خوب می‌دانید روز تعطیل مطب پزشکان همه بسته است که این باز خود مشکلات فراوان درست می‌کند. با توجه به سابقه نامناسب این بیمه در چند سال گذشته در رابطه با موضوع بازنشستگان و عدم انجام وظایف این بیمه چرا چنین پروژه عظیمی به آن سپرده شده است؟

 

*عباسپور: در حال حاضر بیمه دی با قریب به اتفاق مراجع درمانی که با بیمه ایران قرارداد داشته‌اند نیز عقد قرارداد نموده است و اگر مرکزی خدمات خاصی به ایثارگران ارائه می‌نماید با اعلام بنیاد شهید بیمه دی نسبت به عقد قرارداد اقدام می‌نماید.

 

*خبرنگار: یکی دیگر از مشکلات جانبازان طلب‌هایی است که از بیمه ایران دارند آنها می‌گویند وقتی به دفاتر این بیمه برای گرفتن طلب‌مان مراجعه می‌کنیم می‌گویند چون از بنیاد طلبکار هستیم بدهی‌مان را به شما نمی‌دهیم. در این خصوص نیز توضیحی بفرمایید.

 

*عباسپور: شرکت بیمه ایران همانگونه که قبلا خدمات‌رسانی به ایثارگران ارائه نموده در حال حاضر نیز خدماتی که در تعهد مربوط به آن شرکت بوده به نحو مناسب پاسخگو می‌باشد.

 

*خبرنگار: آیا مشکلات مالی به وجود آمده چه در خصوص بیمه ایران و چه بیمه دی متوجه سیستم اشتباه بیمه‌هاست و یا بنیاد نمی‌تواند درست تعامل داشته باشد؟

 

*عباسپور: تعامل بنیاد شهید با شرکت‌های بیمه‌گر خصوصا بیمه ایران و در حال حاضر بیمه دی همیشه مثبت و سازنده بوده است.


منبع : خبرگزاری فارس


Reply
no
0
yes
14
1397/01/28 - 11:08
ﺗﻨﺒﺎﮐﻮ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﯾﻪ ﻟﻮﺗﯽ ﺩﻭﺩﺕ ﮐﻨﻪ
ﺧﯿﻠﯽ ﺑﻬﺘﺮﻩ ﺗﺎ ﺷﻤﻊ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﻪ سوسول ﻓﻮﺗﺖﮐﻨﻪ ... !!!

عشقو فقط باید از جوراب زنونه یاد گرفت !!! تا یکیش سوراخ میشه لنگه دومش خودشو از شیر حموم دار میزنه !!!

برو مشتی این حرفا واسه افسانه هاست .... نکنه فکر کردی رو پیشونمیمون نوشته گل مراد .

no
0
yes
6
1397/01/28 - 22:13
گوش کن دکتر ....

زندگی میچرخه عین تاس ... یه روز حکم میکنی یه روزم حکمت میکنن ...

مواظب روزی که حکم میکنی باش !!!!!


Reply
no
0
yes
21
رزمنده جانباز
1397/01/28 - 11:17
به نام خدا
به صراحت بیان می کنم که اکثر ایثارگران از بیمه دی اصلا راضی نیستند که نیستند.
باز صد رحمت به بیمه ایران
رفته بودم بیمارستان شهید بهشتی قم که یک بیمارستان تمام عیار دولتی است و با کمال تعجب متوجه شدم این بیمارستان پر مراجعه با این شرکت درب داغون بیمه دی هیچ قرار دادی ندارد و مجبور شدم از کسی قرض بگیریم برای درمان خودم و بعدکه قبض ها رو بردم بیمه دی دو ماه از آن تاریخ گذشته و پرداختی صورت نگرفته آن هم پرداخت ناقص. به هر صورت همان طور که نوع جانبازان با اصل بنیادشهید مشکل دارند از بیمه این بنیاد نیز اصلا راضی نیتسند یکی از آن ها خود من. این طور رفتار ها توهین به جامعه ایثارگری است که هنوز نتوانستند سیستمی را راه اندازی کنند که به این قشر مظلوم خدمات متناسب ارائه کند. و مسئولین بنیاد فقط حرف زدن رو بلدن از عمل خبری نیست.

no
1
yes
1
1397/01/31 - 22:03
برادر چرا بی دلیل حرف می زنی . پرداخت هزینه ها باتاخیر انجام
شده درست .چرا بی دلیل میگی رفتم بیمارستان بهشتی قم‌ پذیرش نکردند.
ببمارستان بهشتی که با بیمه ایران بیخود قرارداد نداست وخدا پدر بیمه دی قم را بیامرزه رفتند قرارداد بستند. اگه انصاف نداری حداقل وجدان داشته باشیم.


no
2
yes
1
علی
1397/01/31 - 22:07
مسلمون بخدا خیلی بی انصافید.
بازم گلی به گوشه جمال بیمه دی که رفت با بهشتی قم که بیمه ایران هنوز چندصد میلیون بهش بدهی داره باهاش قرارداد بست.
خدایی یه کم انصاف داشته باشیم بیمه دی از بیمه ایران که هنوز پولهای پرستاری را پرداخت نکرده خیلی بهتر کار کرده.


Reply
no
1
yes
21
1397/01/28 - 12:17
اگر مصاحبه چالشي مي شد دكتر نمي توانست پاسخ دهد و گند بيمه دي بالا مي آمد براي همين ترجيح داد سوالها ارسال شود. اگر به پاسخها دقت كنيد مي بينيد سركاري است و فرار از واقعيت است .

no
3
yes
1
1397/01/31 - 21:58
برادر عزیز
چرا بدون فکر حرف میزنی .من جانباز ۳۰درصد بنیاد قم هستم و بسیار هم از بیمه دی قم راضی هستم هم‌تعداد مراکز طرف قراردادشان بیشتره هم برخوردشان با جانبازان خیلی محترمه.لطفا بی دلیل نظر ندید. بیمه دی خیلی بهتر از بیمه ایران عمل کروه.


Reply
no
0
yes
21
جانبازبسیجی
1397/01/28 - 13:21
این پاسخ معاونت بهداشت درمان منطقی ودرست نیست!ماازبیمه دی وخدمات آن راضی نیستیم.

Reply
no
0
yes
22
سیدحسین
1397/01/28 - 14:33
چرا تعارف دارید هیچ کدام ازپاسخ های آقا قانع کننده نبود.گفت بیمه ایران هنوزبایدبه تعهدات خودش عمل کند که میکند .این عین دورغه از اردیبهشت ماه سال ۹۶من ۴ماه حق پرستاری طلب دارم که لیست دربیمه ایران حتی تاییدهم شده .ولی ازپول خبری نیست شایدهم دچارهمان غیب شدن پول نفت و دکل نفتی اینها شده اونها که صاحبش کل ملت بودنداین طور غارت شد.ما که کسی رو نداریم اصلا عددی نیستیم زیادی هم حرف بزنیم اتهام اقدام علیه امنیت ملی را به ما وارد می کنند البته من که آب از سرم گذشته. واسه اونهایی میگم که هنوز اسیردنیا هستند.این شهیدی بره یک دیگه میاد بدترازاین این عباسپور نباشه ناشی تراز این میاد.ما هم که عمری نمانده شناسنامه ای شاید ۵۰یا ۶۰ساله باشیم ولی حتی ظاهری ۲۰سال پیرتردیده میشیم و جسمی فرسوده درحد اوراق

no
0
yes
12
خانواده شهید
1397/01/28 - 23:00
دقیقادرسته. هنوزحق پرستاری های مامربوط به چندماه آخرقراردادبابیمه ایران باتوجه به تاییدبنیادوبیمه مربوط به سال 96به ماپرداخت نشده!خودبیمه ایران به ماگفت مانگه داشتیم تابنیادبدهی خودش رابه بیمه ایران پرداخت کند!!آقای معاونت بهداشت درمان بدهی بنیادرامابایدتابانش رابدهیم؟؟؟لطفاهمین راازفاش نیوزتقاضاداریم ازبیمه ایران سوال کنندکه چراتابرج 6سال 96 راپرداخت نمیکنید..اینهاهمش ازبی توجه متولیان بنیادمیباشد.لطفاجناب عباس پورتوزیع بفرمایندتاهمه روشن شوند.باتشکرازفاش نیوز.


no
0
yes
8
خانواده شهید
1397/01/29 - 13:52
بیمه ایران به تعهدات خودعمل نکردوحق پرستاریهای مربوط به چندماه نیمه اول سال 96والدین شهداءراهم پرداخت نکرد.این مواردکاملادرست است.خودمعاونت بهداشت درمان بنیادمیدانندعلت عدم پرداخت چیست؟!توزیع بدیدجناب دکترعباس پور....


no
0
yes
0
هادی
1397/02/08 - 13:29
عرض کنم خدمت شما که 8 ماهه بنیاد حق پرستاری مادرم را که سکته زده و قادر به تکلم نیست را نداده وقتی موضوعی قانونی میشه باید ملزوماتش هم فراهم بشه اینطور نباشه که آمار رد کنند که فلان تعداد خانواده تحت پوشش فلان قانون قرار گرفتند و بخواهند در دهن مارو ببندند اوضاع بنیاد بنظرم از وقتی دزدی شد و از زمان زریبافان بدتر اندر بدتر شده
اگر خواستید پی گیری کنید اسم بنده هادی کوچکی برادر دو شهید هست یا حق


Reply
no
0
yes
17
حمید از کرج
1397/01/28 - 14:55
ایشان در پاسخ تمام سوالات فقط گفتند بیمه دی گل است بیمه دی بلبل است به جراَت میگویم ۸۰ درصد پلسخ های ایشان کذب محض و دروغین است و اکثر قریب به اتفاق جانبازان خیری از بیمه دی ندیدند و گویا سبیل بعضی از دوستان آنقدر چرب است که توان پاسخگویی صحیح و راست گویی را را از ایشان سلب نموده .

Reply
no
0
yes
12
1397/01/28 - 15:05
همه جوابت که دیپلماتیکه.مرد حسابی اینا که جواب نشد شایدم جوابی ندارید!

Reply
no
0
yes
5
صادق تهرانی
1397/01/28 - 17:34
به نام خدا ، آقای دکتر خسته نباشید ، پدر آمرزیده مطالبات سال گذشته که طرف قرارداد بیمه ایران بود را پرداخت کنید !!! {{ خیلی زود دیرمی شود }} توقع این است که انقلابی کار شود ، ولیکن فقط بروکراسی در بنیاد حاکم است ./ فقط آگاه باشید که این میزها اگر ماندنی بود همان مدیران قبلی حاکم بودن امید است به خودمان بیاییم .

Reply
no
0
yes
4
رزمنده
1397/01/28 - 23:49
خود گویی و خود خندی! عجب مرد هنرمندی!
یک نظر سنجی بکنین براتون ثابت میشه که جامعه ایثارگری از بنیاد و رییس و مسئولش و عملکردش اصلا راضی نیستند.
همینطور برا خودت می بافی و فکر می کنی مخاطبینت ببو گلابی هستند.
جانبازان عزیز رو چی فرض کردی!!!!!!!!

Reply
no
0
yes
5
ایثارگر
1397/01/29 - 02:42
همه حرفهای دکتر دروغ است و هیچ مشکلی از ایثارگران را حل منیکند .---- نشستند و گفتند و برخاستند !!!!!!!!

Reply
no
0
yes
3
دانیال
1397/01/29 - 04:22
مگه جانبازان زیر۲۵%چه اشتباهی کردند ؟صدمات وارده اختیاری نبودافزایش خدمات درمانی میطلبددربقیه موارد هدف یکی بودامتیازات رایکسان کنیداین همه ظلم روانیست

Reply
no
0
yes
4
جانباز 50 درصد از تبریز
1397/01/29 - 11:53
با سلام خدمت جانبازان و ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و طلب حلالیت از محضر محترم دوستان .
واقعیت قضیه این است اختلاسها و سوء رفتارهای اداری کم بود حال مدیران کذابی و دروغگویی را هم در کشور آغشته بخون جوانان نهادینه کردند .
کذابان چه کسی این فرجه زمانی 30 روز کاری را در پرداخت هزینه های درمانی را استاندارد کرده ؟
درحالی که بیمه ایران نهایتا 10 تا 15 روزه هزینه ها را پرداخت می کرد حتی بنده در چند مورد که هزینه ها بیشتر بودند و جیبم را برای یک ماه هزینه زندگی خالی کرده بود مستقیم به شعبه بیمه ایران در تبریز مراجعه کرده بودم و مدارک را تحویل داده بودم و در همان روز بدون فوت وقت به حساب بانکی واریز گردیده بود حال شما کذابان مدیر نمای بنیاد شهید که شریک مساعدتهای بانک و بیمه برای منافع شخصی خودتان از قبیل وام با بهره کم و رفع افتضاحات مالی و اقتصادی بانک دی این قرار داد بسته شده زمان 30 روزه روزکاری اداری را برای پرداخت هزینه های درمانی را مقرر می کنید شماها دستتان در یک کاسه است و وجوه و اعتبارات دولتی را از خزانه با بهانه هزینه های درمانی خارج می کنید و این اعتبارات را به نفع بانک ورشکسته دی و بیمه دی و به قصد منافع شخصی در اخذ وامهای کم بهره از بانک را مدیریت می کنید و با این وضعیت بانک دی هم تا انتهای سال مالی 1395 به ازای هر سهم 210 تومان ضرر داده است . میتوان اینطور مسائل موجود را تفسیر نمود که سهام خانواده ایثارگران که به قیمت اسمی اولیه 100 تومان بوده و بایستی در این چندین سال لااقل تا میزان 100 تومان سود می داد که نداده که با احتساب آنها میشود 200 تومان و الان که 210 تومان ضرر به ازای هر سهم مشخص شده می توان گفت که 410 تومان از جیب سهامداران خورده اند و الان باز هم می خواهند این خوردن را باز هم از جیب ایثارگران ادامه دهند . نه عزیزم شما تشریف ببرید به امور درمان جانبازان برسید نه اینکه نمکی برزخم جانبازان بپاشید . بخدا خون شهدا و این جوانان یقه شما را در این دنیا و آخرت خواهند گرفت .

Reply
no
0
yes
1
هموطن
1397/01/29 - 14:16
اقای دکتر عباسپور
با سلام باور کنید دندان یک عضو زینتی نیست .
همه فرزندان ایثارگران در سنین نوجوانی دندان عقل درمیاورند و بیشتر اوقات این دندان، جراحی نیاز دارد و هزینه ای تا حدود 300هزار تومان و اگر جراحی نشه عواقب فراوان دارد .
در سنین 6 سالگی اولین دندان اسیا ( معروف به دندان شماره 6 در می اید، که اگر همان موقع با مراجعه به دندان پزشکی پر شود، احتمال خرابی در نوچوانی کمتر می شود .
اگر دندان ها قبل از رسیدن به عصب ، به موقع پر بشوند هزینه اشان خیلی کمتر است
شاید کمتر دکتری بداند که ریشه بسیاری از بیماری ها از دندان شروع می شود .
چرک دندان باعث بیماری قلبی هم می شود .
بی دندانی باعث ایجاد صورت پیر و چروکیده هم می شود و روی زیبایی هم البته تاثیر دارد .
وقتی بنا برهر علت یک دندان کشیده می شود همه دندانها حرکت می کنند و مشکلات لثه بوجود می اید و گاهی خود بخود لق می شوند و می افتند ، عواقب بعدی ان می شود بیماری های معده و روده و...
خلاصه :
باور کنید پیشگیری همیشه هزینه اش کمتر از درمان است .
مفهوم اینکه ، اگر بیمه دی برای نگهداری دندان ایثارگران هزینه کنند، جای دوری نمی رود این هزینه در اینده باعث کاهش سایر بیماری های پر هزینه خواهد بود .
بنیاد هم که ماشااله کلی ساختمان و منابع دارد بجای ایجاد اتاق های مشاوره که معمولا کسی مراجعه نمی کند ، همان اتاق ها را تبدیل به درمانگاه کند و تجهیزات لازم را برای ایجاد درمانگاههای دندان پزشکی تخصصی ایثارگران تهیه کند .
این یک پیشنهاد بسیار کم هزینه است
ولی باعث افزایش رضاتمندی ایثارگران خواهد شد
تا دندان های زیبا داشته باشند .
و لبخند بزنند .

Reply
no
0
yes
0
حسین ۰
1397/01/29 - 15:04
چرا قانون کسری خرید ومعافیت فرزندان ایثارگر اجرا نمیشود بعد دوسال که همه را حیران سرگردان کردید قانون های مجلس همه ضمانت اجرا ندارد فقط دلشان خوش که قانون تصویب کنند کدام قانون که بدرد ایثارگران بخورد اجرا شده همان قانون قبلی را از بین بردید

Reply
no
0
yes
4
سلمان
1397/01/29 - 17:31
سلام بیمه دی یعنی هیچ و عدم پاسخگو بودن بنیاد

Reply
no
0
yes
0
رزمنده وطن
1397/01/29 - 20:03
عجب صبری خدادارد...

Reply
no
0
yes
1
جانباز 50
1397/01/30 - 00:35
آقای دکتر خودتم. میدونی حرفات شعاره از 1 اردیبهشت دکترا با بیمه دی پذیرش نمی کنند

Reply
no
0
yes
1
یوسف
1397/01/31 - 00:42
سلام يک مشکل اساسي در شيراز اينه که بيمه دي رسيد پرداخت پول را قبول نميکند و مي گويد شما بايد مبلغ پرداختي را داخل دفترچه بنويسيد يعني براي يک سرماخوردگي بايد دوسري برگه هاي دفترچه کنده شود يکي بخاطر نوشتن نسخه و يکي هم براي نوشتن مبلغ پرداختي ....
ديگر اينکه دکتر ساعت 10 تا 12 در دفتر مرکزي بيمه دي خضور پيدا ميکنه (براي تائيد نسخه )اگر موفق نشدي در اين دوساعت دکتر را ببيني بايد فردا مراجعه کني . خود من سه روز مراجعه کردم تا دکتر را زيارت کردم
سوم اينکه تنها داروخانه اي که قرص ريلازون دارد هلال احمر است . براي گرفتن دارو وقتي مراجعه کردم گفتند حدود 10 روز طول مي کشد تا قراردادمان را با بيمه دي تمديد کنيم بعد بياييد تا دارويتان را بدهيم . يکي نيست بگويد نا مسلمون تو اين ده روز چکار کنم مريض بيماري خاص بايد درد بکشد تا اقايون بيمه را تمديد کنند ...
خدا بفريادمان برسد ...

Reply
no
0
yes
0
علیرضا مقدم
1397/02/01 - 18:11
با سلام،با این اوضاعی که پیش اومده،فقط باید گفت ان چه بجای نرسد فریاد است،حق پرستاری والدین شهدا را ندادن تا ،هفت ماه،تازه بعد از این مدت امسال سال 97اون روهم نصف کردن،وقانون وتبصره سر هم کردن،تا وجاهت قانونی بدن،واقعا بر چه مبنای وچه حسابی به این نتیجه رسیدن واقعا یک پرستار بااین مبلغ حاظر هست نگهداری پدر ومادر مارو برعهده بگیرد،بیمه دی که متعلق به بنیا دشهید می باشد،لطفا پیگی باشید،ممنون

Reply
no
0
yes
0
ایثارگر
1397/02/04 - 01:47
در خبرتان اشاره شد که آقای دکتر عباسپور مشغله دارند ! خواستم بگویم ای ول دکتر !!! مگه شما میفهمید مشغله چیه ؟ مشکلات دارو و بیمارستان و بیمه دی جزو وظایف شما است -------- فاش نیوز محترم لطفا در مورد بیمه دی نظر سنجی بفرمایید تا دکتر عباسپور از خواب بیدار شوند ---- وقتی چنین مسئولانی باشند !!!!!!!





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.