24 مرداد 1397/ ۰۳ ذو الحجة ۱۴۳۹
شناسه خبر : 58757
1397,چهارشنبه 29 فروردين15:15
اشتراک گذاری در:
عکس روز

دندان عضوی زینتی نیست!


هموطن- اقای دکتر عباسپور
با سلام باور کنید دندان یک عضو زینتی نیست.
همه فرزندان ایثارگران در سنین نوجوانی دندان عقل درمیاورند و بیشتر اوقات این دندان، جراحی نیاز دارد و هزینه ای تا حدود 300هزار تومان و اگر جراحی نشه عواقب فراوان دارد.

در سنین 6 سالگی اولین دندان آسیا ( معروف به دندان شماره 6 درمی آید، که اگر همان موقع با مراجعه به دندان پزشکی پر شود، احتمال خرابی در نوچوانی کمتر می شود.
اگر دندان ها قبل از رسیدن به عصب، به موقع پر بشوند هزینه اشان خیلی کمتر است
شاید کمتر دکتری بداند که ریشه بسیاری از بیماری ها از دندان شروع می شود.
چرک دندان باعث بیماری قلبی هم می شود.
بی دندانی باعث ایجاد صورت پیر و چروکیده هم می شود و روی زیبایی هم البته تاثیر دارد.
وقتی بنا برهر علت یک دندان کشیده می شود همه دندان ها حرکت می کنند و مشکلات لثه به وجود می آید و گاهی خود به خود لق می شوند و می افتند، عواقب بعدی ان می شود بیماری های معده و روده و...

خلاصه :
باور کنید پیشگیری همیشه هزینه اش کمتر از درمان است.
مفهوم اینکه اگر بیمه دی برای نگهداری دندان ایثارگران هزینه کنند، جای دوری نمی رود این هزینه در آینده باعث کاهش سایر بیماری های پر هزینه خواهد بود.
بنیاد هم که ماشااله کلی ساختمان و منابع دارد بجای ایجاد اتاق های مشاوره که معمولا کسی مراجعه نمی کند، همان اتاق ها را تبدیل به درمانگاه کند و تجهیزات لازم را برای ایجاد درمانگاه های دندان پزشکی تخصصی ایثارگران تهیه کند.
این یک پیشنهاد بسیار کم هزینه است
ولی باعث افزایش رضاتمندی ایثارگران خواهد شد
تا دندان های زیبا داشته باشند.
و لبخند بزنند.


کد خبرنگار : 20


دندان     ایثارگران     تجهیزات     فاش نیوز                            
Reply
no
0
yes
11
ناشناس
1397/01/29 - 16:41
به امید روزی که بنیاد شهید با احترام، خدمات درمانی و دندانی را به همه ایثارگران ارائه دهند .

no
0
yes
6
دکتر حمیدرضا مومنی
1397/01/31 - 17:09
۱-دندان باید خراب نشود..
۲-دندان خراب رو با انبردست در منزل بکشید..
۳-دندان و بسیاری از درمانگرانش با هم نسبتی از جمله انسان دوستی و بخاطر شرافت کارکردن و ... ندارند..
۴-دندان فاسد بیخ ریش صاحبش
۵-دندانیسم روشی است لیبرالیسمی و شاخه ای از سکولاریسم..
۶-کسی که پول و در آمد کافی ندارد باید هم دندان نداشته باشد..
۷- خداوند چرا دندانپزشکان را آفریده است؟؟؟؟؟؟؟


Reply
no
0
yes
1
جانبازدفاع مقدس
1397/01/30 - 23:27
مشکل دندان ایرانیان عزیزبایدازطریق وزارت بهداشت ودرسطح ملی مرتفع گرددودربیمه های پایه وتکمیلی گنجانده شودکه حتمأدر درازمدت تأثیرآن راخواهیددیدکه بلاشک یکی ازآن تآثیرات کاهش بیماریهای عفونی و.....است!جانبازان عزیز جای خود داردکه بایدبطورویژه مشکلات شان حل شود.

Reply
no
0
yes
6
الف - ب
1397/01/31 - 12:10
در همه دنیا می دانند که پیشگیری بهتر و کم هزینه تر از درمان است
ولی در کشور ما به دلیل انتصاب افراد بی تخصص در مراکز تصمیم گیری، نه تنها بودجه را درست هزینه نمی کنند. بلکه به دلیل اشتباهات فراوان دائما هزینه های بسیار زیاد ایجاد می کنند .
و اینطوری همه ایثارگران ضرر می کنند

Reply
no
0
yes
2
جانباز‌علی‌بیات
1397/02/03 - 23:48
درخصوص‌‌دندان‌‌ به‌نکته‌خوبی‌اشاره‌کردید،سوال‌اینکه‌،چرا‌در‌یک‌شهرستانی‌کوچک‌،باید‌اکثرکارهای‌دندان انجام‌شود‌ ولی‌در‌تهران‌ واستان‌ تهران‌ مرکزی‌ وجود‌ ندارد، علت‌چیست‌؟ دران‌شهرستان‌ کوچک‌‌مواردی‌از‌قبیل‌ جرم‌گیری‌،عصب‌کشی،‌وباپرداخت‌ مبلغی‌اندک‌،پرکردن‌دندان‌هم‌انجام‌میشود، چرا؟این‌بخاطر‌ بی کفایتی‌ مسیولین‌ است‌یا‌ بخاطر‌این‌است‌ که‌من‌ امثال‌من‌ جانبازیم‌ ،‌بنیادو ارزش های‌بنیاد‌،به‌باد‌ فنا‌رفت‌،‌،جالبه‌کارمنددولت‌صاحب‌ویلا‌وباغ‌وزندگی‌ انچنانی‌وچیزی‌عجیبه‌،تحقیق‌کنید‌وببینیدکه‌به‌اسم‌جانباز واعتباروبودجه‌جانباز‌ چه‌میکنند.وقتی پزشکی با کمال وقاحت‌وبی‌شرمی‌ میگوید‌ که‌جانبازها‌را‌معاینه‌نمیکند‌،بخاطر‌چیست،جزاینکه‌شمامسیولین‌ مارا‌بی‌اعتبار کرده اید،جزاین‌نیست‌که‌شماها‌من‌ وامثال‌ مرا‌ حتی‌ درنظر مردم‌ این‌کشور‌خوار‌وذلیل‌کرده‌اید،یک‌صدم‌خرج‌وبودجه‌‌هم خرج ان جانبازانی‌کنید‌ که‌هر لحظه‌ آرزوی‌مرگ‌ میکنند‌،نگذارید‌ از‌کرده‌خود‌پشیمان‌ شوند ،که‌در ان ‌صورت‌ واویلا.....

Reply
no
0
yes
0
ایثارگر
1397/02/13 - 20:32
هرچقدر برای خانواده شاهد وایثاگر بشه کمه مگر دولت ما کم درامد داره وقت باید دزدی بشه وظیفه دولت ونظام که برای این قشر هزینه بکنه





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.