شناسه خبر : 58766
چهارشنبه 29 فروردين 1397 , 11:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای حمایت از شعار امسال...

رزمنده ش- سال ١٣٩٧ سال حمایت از کالای ایرانی نام گرفت حمایتی که می‌تواند اقتصاد تقریبا" ورشکسته ما را زنده نگه دارد و زمینه‌ ساز اشتغال شود اما این نام هم مانند خیلی چیزهای دیگر فعلا در قالب شعار و چند تبلیغ تلویزیونی خلاصه شده است.

برای باور ملی باید دغدغۀ ملی ایجاد کرد و برای ایجاد دغدغۀ ملی باید صادقانه با مـردم دربارۀ بحران‌ها گفتگو کرد زیرا مفهوم حمایت از کالای ایرانی و ضرورت آن برای مردم روشن است و به هیچ تفسیری نیاز ندارد اما چند سوال:

⭕️ آیا می‌توان مصرف‌ کنندگان را به استفاده از کالای ایرانی ترغیب کرد بدون آنکه تولید‌کنندگان کالایی با کیفیت و رقابت‌پذیر با نمونۀ خارجی را با قیمت مناسب تولید کنند؟

⭕️ آیا می‌توان سرمایه‌گذاران را تشویق به حضور در بخش تولید کرد بدون اینکه به آنها اطمینان داد که امنیت سرمایه هاشان تضمین خواهد شد و به خاک سیاه نخواهد نشست؟

⭕️ آیا می‌توان از کالای ایرانی حمایت کرد بدون آنکه بستر‌سازی فرهنگی مناسب در جامعه انجام شود و مصرف‌کنندگان به لزوم استفاده از کالاهای داخلی آگاه شوند؟

⭕️ آیا میتوان وقتی مقامات از کالاهای خارجی استفاده میکنند از مردم انتظار داشت که آنها از تولید داخلی استفاده کنند؟؟ آیا تسهیلات بانکی با شرایط خاص از تولیدکنندگان داخلی حمایتی خواهد کرد؟

حمایت از کالای ایرانی با ساخت چند تیزر محقق نمیشود و اینکه فکر کنیم برای تبلیغ کالای ایرانی باید نمونۀ خارجی را بکوبیم راه به جایی نخواهد برد چون نمیشود بدون کار علمی و درست از مردم انتظار داشت از تولیدات داخلی حمایت کنند زیرا آنها هم کالای باکیفیت می خواهند!!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi