شناسه خبر : 58775
پنجشنبه 30 فروردين 1397 , 09:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور جانبازان ارتشی در مراسم۲۹ فرروردین!

مراسم روز ارتش با شکوه خاصی با حضور مقامات لشکری، مدیران استان و مردم شهیدپرور اهوازی برگزار شد.

فاش نیوز- مراسم روز ارتش با شکوه خاصی با حضور مقامات لشکری، مدیران استان و مردم شهیدپرور اهوازی برگزار شد.
 

29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بود. روز ارتشی که با پیام روح بخش امام راحل، ارکان تشکیلاتی آن استوار باقی ماند و روز به روز آثار و برکات آن بر جامعه آشکارتر شد؛ بهترین جوانانش شهید شدند و همچنان برای اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران جانفشانی می کنند.
 


 
امام راحل، در سال 58 با دور اندیشی خردمندانه خود راه اظهار نظرهای مغرضانه و نابخردانه ای که علیه غیورمردان ارتشی می شد، را بست و ضعیف کردن ارتش، را مغایر با اهداف انقلاب دانست. ایشان در قسمتی از پیام خود که در تاریخ 26 فروردین 1358 ایراد شد، چنین توضیح می دهند:


"- افراد ارتش موظفند در داخل ارتش حفظ نظم و سلسله مراتب و ضوابط را بکنند. توجه ننمودن به این مسائل موجب ضعف ارتش اسلامى مى‏ شود و نظام را از هم مى ‏پاشد. سربازان و درجه داران و افسران موظفند سلسله مراتب را حفظ و مراعات کنند؛ چنانچه رؤساى فوق موظفند با ارتش به طور محبت و برادرى رفتار نمایند و از دیکتاتورى که در رژیم طاغوت بود اجتناب نمایند. ارتش اسلامى باید با حفظ سلسله مراتب و نظام صحیح اسلامى و اطاعت کامل زیردست از ما فوق و رعایت کامل ما فوق از زیردست، اداره شود. تخلف از این امر ضد انقلاب است و مورد مؤاخذه خواهد بود.

- افراد خارج از ارتش حق ندارند در امر ارتش دخالت کنند و ارتشى را در داخل ارتش یا خارج بدون مجوز دستگیر کنند. اگر شکایتى دارند یا اطلاع از مجرمیت کسى دارند، روى موازین شرعى و قانونى رسیدگى خواهد شد. دخالت بیجا در داخل ارتش موجب ضعف آنان مى‏ شود و مخالف انقلاب اسلامى است. "


 این چنین بود که سربازان جان بر کف ارتشی با اطاعت از فرامین پیر خمین، در تمام دوران مبارزه با سرکش ترین دشمنان نظام اسلامی ایران، مصمم و با اراده و انتخابی آگاهانه از بذل جان خود دریغ نکردند.
 

 امسال نیز، مراسم روز ارتش با شکوه خاصی با حضور مقامات لشکری، مدیران استان و مردم شهیدپرور اهوازی برگزار شد. حضور جانبازان معزز ارتشی که با عزمی راسخ برای تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و همرزمان شهیدشان در مراسم شرکت کرده بودند، نشان از قدرت ایمان و روح استقامت و پایداری این حماسه سازان گمنام داشت.

گزارش و عکس از جعفری

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
قربون امام برم . ببینید چه سخنان عجیبی داشته . بعد چطور اون آقایون به خودشون اجازه می دادند از انحلال ارتش سخن بگویند ؟ همش برای اختلاف و تفرقه انداختن بوله بین نیروهای مسلح جامعه اسلامی خیلی برام با ابهته اینجمله . ضعف ارتش اسلام برابر ضعف انقلاب اسلامی میشه . الان تک تک سلولهام داره می خونه جان منی خمینی بت شکنی خمینی . سپاهی و ارتشی دو لشکر الهی . خب اذان شد . خدا حافظ ارتش اسلام باشد . چه ارتشی چه سپاهی چه بسیجی . همشکن به دستور امام تشکیل شدند احیا شدند پس باید با اتفاق نطر میراث دار امام باقی بمانند . میراث امام انقلاب است . انقلاب را حفظ کنید قوای مسلح از گزند دشمنان داخلی و خارجی . التماس دعا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi