شناسه خبر : 58810
یکشنبه 02 ارديبهشت 1397 , 09:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شگرد همیشگی نفوذی‌ها


مرور شگردهای عناصر نفوذی ضدانقلاب و افراطیون مدعی اصلاحات برای صحنه‌سازی مظلومیت و ایجاد تشنج و بهره‌برداری تبلیغاتی از آن، این احتمال را تقویت می‌کند که ماجرای درگیری اخیر چند زن بدحجاب با مأمور پلیس گشت ارشاد صحنه‌سازی و اقدامی از پیش طراحی شده بوده است. تیم همراه آن توهین کننده به مأمور پلیس به نحوی صحنه را فیلمبرداری کرده‌اند که گویا از قبل منتظر همین درگیری بوده‌اند.
پیش از این امیرفرشاد ابراهیمی از عناصر نفوذی که از کشور گریخت، ضمن مصاحبه‌ای فاش کرد: «ما از کارگزاران (سازندگی) پول می‌گرفتیم و به آنها فحش می‌دادیم. یعنی به ما می‌دادند تا علیه‌شان تبلیغ کنیم. بحث حرکت زنان و دوچرخه‌سواری آنها که آن زمان توسط فائزه هاشمی مطرح شده بود به خاطر دارم که ما از خود خانم حبیبی و خانم (فائزه)  هاشمی پول می‌گرفتیم و عکس‌هایی که آنها در چیتگر و استادیوم‌های ورزشی داشتند، عکس‌ها خود خانم فائزه هاشمی که با آقایی به نام مسعود قندی هماهنگ کرد، رفت کیش گفته بود من می‌روم کیش پاتیناژ بازی می‌کنم، سوار قایق می‌شوم، شما بیایید مثلا از من مخفیانه فیلمبرداری کنید. بعدا فیلمش را همه جا پخش کنید. خانم هاشمی به ما پول می‌دادند تا بر علیه‌اش تبلیغ کنیم. یک فقره‌اش را به خاطر دارم که من و آقای مصطفوی و مسعود قندی به دفتر ایشان رفتیم. چیزی حول و حوش 3-4  تومن به ما پول داد که آن عکس‌هایی که ما از توی کیش و مجموعه چیتگر از ایشان گرفتیم بزرگ کنیم و با عنوان (کل یوم عاشورا) مطرح کنیم. بعدا فهمیدیم که ایشان معتقد بوده‌اند که چون گروه ]...[  در جامعه به عنوان یک گروه افراطی شناخته شده هستند، به هر کس که فحش بدهد آن فرد در جامعه محبوب می‌شود. درست در همان زمان بود که ما از کارگزاران (سازندگی) پول می‌گرفتیم تا به آنها فحش بدهیم. می‌گفتند به ما فحش بدهید تا ما بتوانیم در مجلس پنجم نماینده بفرستیم مجلس، آن موقع ما از شما حمایت می‌کنیم. مثلا آقای کرباسچی و خانم هاشمی با ما هماهنگی کردند که ما می‌رویم در مسجد نازی‌آباد سخنرانی می‌کنیم شما بیایید آنجا ما را بزنید»!!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi