شناسه خبر : 58813
یکشنبه 02 ارديبهشت 1397 , 06:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازم

من شیمیایی‌ام، من اعصاب و روانم، من نخاعی‌ام، من بصیرم دو چشم هدیه داده‌ام، من دو دست بریده دارم که به ارمغان آورده‌ام...

یوسف مجتهد - من شیمیایی‌ام، من اعصاب و روانم، من نخاعی‌ام، من بصیرم دو چشم هدیه داده‌ام، من دو دست بریده دارم که به ارمغان آورده‌ام...

تن‌های رجور و نحیفی که نسخه شفابخش امروز جامعه‌اند.  رنج و مشقتی که طعم آن شیرین است اما بهای سنگینی دارد.

این جسم‌های زخمی نسخه حریت و استقلال کشورند؛ کسانی  که استقلال ما را با دل و جان امضا کرده‌اند تا امروز بتوانیم سربلند باشیم و بر جهانیان فخر بفروشیم که تیغ عدو در نیام است و آوازه ما بر قلل جهان.

دشمن هر قدر که باشد تیغ برنده او در برابر ایثار کند است. یادمان باشد صحرای کربلا را ایثار جاودانه کرد. آنجا که هیچ چیز آن برابر نبود اما برتری با فدای جان بود برای آرمانی بزرگ.

امروز ما بر خود می‌بالیم و به 8سال دفاع مقدس در برابر انبوهی از دشمنان که می‌خواستند ما نباشیم، افتخار می‌کنیم که اگر آن همت بلند خدایی نبود، سر به ذلت داشتیم.

در دفاع مقدس آموختیم سر تسلیم نباید داشت؛ هر چند بندبند وجودمان را تکه‌تکه کنند و زخمی به عمق سالیان دراز بر جانمان بنشانند.

جانبازان مایه عزت و افتخار ملتی هستند که نمی‌خواست تن به ذلت دهد و با قامتی چون نخل‌های بلند و استوار در برابر تهاجم ایستادند و واژه مقاومت را شرمسار خود کردند.

جهان وحشی‌تر از آن است که حقی برابر برای ساکنینش بخواهد. چپاول، زورگویی، قتل و کشتار حرف زورمندان است و اگر ضعیف باشی لگدمال خواهی شد. روزی به نام طالبان، روز دیگر بوکوحرام و امروز داعش.

پاسخ  وحشیگری گروه‌های ساخته سرویس‌های جاسوسی استکبار فقط دفع آنان با روحیه ایثار و شهادت است. آنان باید بدانند با ملتی مواجهند که مرگ را به بازی می‌گیرد و از اینکه در برابر آنان بایستد، اندکی به خود تردید راه نمی‌دهد.

روزی که صدام را فریب دادند و حدود 30کشور و 2ابرقدرت آن زمان از هر جهت او را حمایت کردند، مطمئن بودند اثری از استقلال‌خواهی ایران و ترویج آن بین ملت‌های منطقه نخواهد بود. اما صدام گرفتار گردابی شد که خودشان او را به مهلکه بردند تا آبروی رفته را برگردانند و برای وقتی دیگر برنامه‌ریزی کنند.

هرگاه یک گام عقب آمدیم دشمن صدگام به جلو آمد و این رسم زورگویی و قلدری در جهان است.

فرهنگ ایثار و جانبازی متعلق به فرد یا گروه خاصی نیست، بلکه در طول تاریخ بوده و تا زمانی که ظلم و بی‌عدالتی در جهان باشد، خواهد بود. ملت‌های شریف و اصیل در طول تاریخ آفرینندگان فرهنگ ایثار و جانبازی بوده‌اند و همواره برای اجرای عدالت، هزینه‌ها کرده‌اند و به‌طور قطع کربلا نمونه بارز آن در طول تاریخ است.

هر جامعه‌ای نیاز به روحیه ایثار و جانبازی دارد؛ زیرا دوام و بقای او به ترویج آن است. ترویج این فرهنگ در همه ابعاد آن نباید منحصر به تعارفات معمول در بین مسئولان و مردم باشد بلکه باید به پیکره جامعه تزریق شود تا ضمانت بقای آن حفظ شود. تعیین ایامی خاص برای روزهای بزرگ نباید به یک عادت و تشریفات تبدیل شود بلکه باید یادآور آن باشد که از آن روز تا سال آینده که مجددا آن روز فرامی‌رسد برای گسترش، تعمیق و توسعه آن در جامعه چه اقداماتی انجام داده‌ایم و از آن در الگوهای رفتاری جامعه چگونه استفاده کرده‌ایم.

اینستاگرام
همیشه سلامت باشی انشالله حاج یوسف عزیز
باعرض سلام وخدا قودت به بردار گرامی جناب آقای مجتهدی مگر باز هم شما به فکر این جانبازان باشید شما هم هرچه تذکر میدی گوش شنوا وجود ندارد ولی عیبی ندارد شما وظیفه انجام میدی الباقی به مسؤلین مربوط میشه خواستم یه تشکر کرده باشم و درضمن خواستم ببینم کسی از بابت بازنشستگی که حالت اشتغال در دیوان عدالت اداری شکایت کرد ری به نفع جانبازان حالت اشتغال بنیاد شهید دریافت کرد یا نه منظورم این است بنیاد شهید میگه کسانی که حالت اشتغال هستن سنوات ومرخص به اینها تعلق نمیگیرد ولی شما خبر دارد که در قانون خدمات رسانی به ایثارگران همچنین قانونی وجود دارد ممنون میشم اگر کسی ری از این بابت گرفت اطلاع رسانی فرمایید
سلام اقای مجتهد ، خدا قوت
لطفا از طرف رزمندگان و جانبازان زیر25% به کمیسیون اصل نود شکایت کنید و پیام رزمنده های طرح معسرین مظلوم را به مجلس اعلام کنید
سئوال از نیروهای مسلح : چرا حقوق رزمندگان طرح معسرین به دلیل اشتغال همسر قطع می شود و یا اصلابرقرار نمی شود ؟
ایا در شرع اسلام زنان سرپرست خانوار هستند ؟
سئوال بعدی از بنیاد : چرا برای برقراری حقوق یا همان کمک معیشت ، بنیاد تا کنون ایین نامه اجرایی ننوشته است ؟
ممنون از شما
لطفا این موضوع مهم را پیگیری کنید اجرتان با خداست
سلام جناب آقا یوسف و با تشکر صمیمانه از شما جانباز معظم و شجاع دفاع مقدس بابت همکاری و همراهی با ایثارگرانی که با مشکلات اداری وقت گرانبهایشان تلف میشود، و ای کاش این مجلس شورای نمایندگان شعاری و سلفی بگیر معنی ایثار و معنی خدمت به ملت را می فهمیدند!؟
ولی وقتی هیئت رئیسه جبهه ندیده و گلوله دوشیکا نخورده اش نمی دانند که: شیمیایی بودن و قطع نخاع شدن و هر روز شهید شدن یعنی چه.؟
فکروذکرشان سرگرمی با هم و پول گرفتن دههامیلیونی برای رفتن به بهارستانشان است.
یا معاونین قوا هم در عالمی دیگر سیروسیاحت میکنند.

-----------\

مظلوم شهدایند
و جانبازان
بنام خدا
اقای مجتهد در زمان امام خمینی (ص) ایران پاک‌ترین دوران خود را سپری نمود داعش و القائده خودتان بهتر میدانید در برابر حتی یک گروهان اناده دوران دفاع مقدس مطرح نبوده نیستند چه سپاه و ارتش جمهوری اسلامی است بنظرتان البته نظر عقلی منبعث از فطرتان نه شعار ایا با زمزمه های خروج امریکا از برجام و حمله جهانی که یقیننا با پذیرش پشت پرده با نرمش قهرمانانه حل میشود ایا بر فرض مثال اگر جنگی به وسعت دوران دفاع مقدس سر بگیرد . ایا چون دفاع مقدس تمام افراد از دسته تا گردان لشکر را دواطلبانه بیقرار تشکیل میدهند تا باید به موشک های خود دلگرم باشیم . چرا انسانها فقط باید تابع ذهنیت تاریخی ما باشند نه واقعیت‌های ملموس
اين حرف شما در پايان جنگ و اعلام آتش بس كه اعزام نيروها با كاهش مواجه شده بود توسط برخي مطرح شد ولي با خمله مجدد عراق براي داشتن امتياز در مذاكرات ،‌اعزامها چنان جان گرفت كه امكانات كافي براي اعزام همه ميسر نشد. به هر حال ايستادگي پاي آرمانها هزينه دارد و قطعا هر توافق و اقدامي كه مايه ذلت و خواري ملت بزرگ ايران نباشد جاي بحث و مذاكره دارد . لكن كساني كه به هر قيمتي حاضر به مذاكره هستند محل بحث هستند .
برجام که یک برنامه تحمیلی استکبار و خسارت محض بوده و هست و خفت بارترین توافق تاریخ است که حتی جیبوتی و مالدیو و بحرین هم هرگز چنین توافقی را امضا نمی کردند...

لعنت بر انگلیس...
منتظر برجام فرهنگی
برجام موشکی
برجام.... باشید..

یا حسین
مظلوم حسین....
مذاکره باذن بزرگانی انجام میشود که مسئوایت انرا نمی پذیرند صبر و گذشت زمان بهترین شاهد است مانند مخالفت با سیاستهای احمدی نزادکه مخالف با شخص ولایت و اقا امام زمان بود .
قطعا مذاكره با اذن بزرگان انجام مي شود اما در مذاكرات نتيجه حاصله مهم است كه برخي خيلي خوشبين بودند و فكر مي كردند با اين مذاكرات همه مشكلات مرتفع خواهد شد . به سابقه سخنان آنان مراجعه كنيد. ضمنا در اينجا بخشي از سخنان رهبري را هم يادآور مي شويم كه ايشان چقدر دغدغه مذاكره با شيطان بزرگ را داشتند.
درباره مذاکره با آمریکا] جدّاً دغدغه دارم؛ این دغدغه ناشی از آن است که طرف مقابل بشدّت اهل فریب و دروغ و نقض‌عهد و حرکت در خلاف جهت صحیح است؛ طرف مقابل این‌جوری است. یک نمونه‌اش در همین قضیّه اتّفاق افتاد؛ بعد از آنکه که مذاکره‌کنندگان ما مذاکره‌شان تمام شد، بعد از چند ساعت بیانیّه‌ی کاخ سفید منتشر شد در تبیین مذاکرات. این بیانیّه‌ای که آنها منتشر کردند ــ که اسمش را میگذارند «فکت‌شیت» ــ در اغلب موارد خلاف واقع است؛ یعنی روایتی که اینها دارند از مذاکرات و از تفاهمهایی که انجام گرفته است میکنند، یک روایت مخدوش و غلط و خلاف واقع است.
...من البتّه هیچ‌وقت نسبت به مذاکره‌ی با آمریکا خوش‌بین نبودم. نه از باب یک توهّم بلکه از باب تجربه؛ تجربه کردیم. حالا اگر یک روزی ــ ما که در آن روز قاعدتاً نخواهیم بود ــ شماها ان‌شاءالله در جریان حوادث و جزئیّات و یادداشت‌ها و نوشته‌های این روزها قرار بگیرید، خواهید دید که این تجربه‌ی ما از کجا حاصل شده؛ تجربه کردیم۱۳۹۴/۰۱/۲۰
... من به این گفتگوها خوشبین نیستم. چرا؟ چون تجربه‌های گذشته‌ی ما نشان میدهد که گفتگو در منطق حضرات آمریکائی به این معنی نیست که بنشینیم تا به یک راه حل منطقی دست پیدا کنیم ــ منظورشان از گفتگو این نیست ــ منظورشان از گفتگو این است که بنشینیم حرف بزنیم تا شما نظر ما را قبول کنید! هدف، از اول اعلام شده است؛ باید نظر طرف مقابل قبول شود. لذا ما همیشه اعلام کردیم و گفتیم که این، گفتگو نیست؛ این، تحمیل است و ایران زیر بار تحمیل نمیرود. من به این اظهارات خوشبین نیستم، اما مخالفت هم ندارم. ۱۳۹۲/۰۱/۰۱



شما لطفا ولایت و امام زمان را تبیین فرموده و لزوم و میزان تبعیت از اهل بیت(ع) و فقیهان را توضیح دهید.. و بگوئید بر چه اساس و دلایل متقنی به چنین نتیجه ای رسیده اید و منطق و فلسفه نوشته های خویش را مشروح بیان بفرمائید.
متشکرم
دکتر مومنی
فوق دکترای علوم سیاسی
دکترای فلسفه
بنام خدا
سخنان مقام معظم را برایم ارسال نمودید جدا استفاده نمودیم . حال سیوالی جدی تر برایم پیش میاید . نبرد با امریکا همان نبرد با همه بدیها (نبرد با شیطان و اولیا اوست ) یقیننا این مبحث را نمیشود را خلط نمود نبردی که ما یکطرف و طرف دیگر ان شیطاطین وجود دارند ؟ (مجموعه اسثعمارگران )
اما ابتدایی ترین بحث ساخت و اجرای حدود الهی به وسع خود در کشور .چود ندارد ؟ در کشور که تمام ارکان نظام در ید و اختیار و یا تابع ولایت است . و اساس دین قسط و عدل همانند دوران امام خمینی (ق ره ) که ایشان هیچ امتیازی بیش از مردم را بر خود و اطرافیانش روا نمیدانست و محترمترین افراد جامعه افرادی بودند که خداوند بزرگ بانها فضلیت داده بود . امری به نام رانت . شفارش ( امام خمینی :اگر از من هم شفارش نامه اوردند به دیوار بزنید )و......و مطرح شدن کسانی که در دوران شدت مبارزه و تثبت نظامدر کنج عزلت نشسته و بعضا مخالفتهایی با رهبر و معمار بزرگ انفلاب داشتند بعنوان جانشیننان بزرگ علامه اسلان شناس عصر حاضر علامه مطهری بعنوان ائدولوک نظامو.... و نهایت کلام حقیر با دست های و نیتهای غیر منزه نمی توان کارهای منزه و الهی انجام داد . بزرگ مشکل ما دوری از قران و تعبد بدون تعقل است در جای جای قران کلام افلا لاتعقلون را مشاهده می فرمایید . تنها دینی که منبع اصلی و حجه بالغه ان باذن الله سالم به ابنا بشر رسیده اسلام عزیز است . دینهایی که تعبد بدون تعقل را طرح می کنند (حوزه عقل از حوزه ایمان خارج است مسیحت تحریف شده است ) باید عدالت در جامعه جاری و ساری شود تا ما تاتوان برخورد با جهان(استکبار و استثمار ) را داشته باشیم . کلامی که در تمام نوشته هایم بر ان تاکید شده . گفتن این حقیقت امانتی است از طرف رب و مولایم الله جل و جلاله و رسول الله (ع) و پیشوایم علی (ع) که اگر در جامعه ای عدالت نباشد . یقیننا ایمانی نیز در ان یافت نمیشود (بعد اجتماعی کلام ) به والله این عاقبتی نبود که با همرزنمان شهیدم در باب اچرای عدالت علوی دز زیر فانوس در سنکرهای . ان خاک پاک از ان سخن گفته و بان مباهات می نمودیم . (دعای غالب شهدا . خدایا اسلام عزیز را بر جهان و جهانیان حاکم نما که کمترین بهای ان خون این حقیر است )اجرای بدون تنازع کلام الله مجید سنت رسول الله (ص) و سیره صالحان خصوصا دوران زعامت دنیوی قلیل امیرالمومنین (ع ) .
یقیننا بندگی خدا با تعصب و تعبد خاص قابل جمع نیست ایه شریفه 260 سوره بقره در سئوال ابراهیم خلیل از رب العالمین نشانگر این ادعاست . این نوشته در اوج خود سانسوری قلمی شده . و اما معتقدم باید به ظرفیتهای بی بدیل اسلام با قرایت رسول الله(ص) و ائمه الطاهرین (ع) که نظام دارای ان لطایف است برسیم (در باب حدیث قال رسول الله و المصومین ) اگر کلامی از ما به شما رسید که مغایر عقل و قران باشد انرا دور بریزید
بنام خدا

سلام برادر عزیز جناب آقای مرتضایی
با تشکر از شما
بنده حقیر یاداشت ارزنده فوق را مطالعه کرده و از شما سپاسگزاری می نمایم.
در پناه حق موید باشید.
و ملتمس دعای خیر شما و دیگر عریزانی که هم اینک این کامنت را می بینند هستم.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
..........
اللهم عجل لولیک الفرج
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
در پاسخ جناب دکتر فرشاد مومنی ایکاش مقداری هم با کلام الله اشنا بودیم . بحث من ساده است یک حقیقت در عالم هستی بیشتر وجود ندارد « لا اله الا الله »و ما نه ( تمام انسانهایی که فقط یک قرائت که از پدر و مادر به انها رسیده را بعنوان حصاری بدور پیچیده اند یقیننا چون دوران رسول الله(ص) علت تمام موضع‌گیری‌هایش همان حصاریست) که در ان محصورانند مبحث ولایت فقیه بارها چه در سایت بحث شده اما شما چه پاسخی به این کلام الهی دارید . بسم الله الرحمن الرحیم .أَلَا لِلَّهِ الدِّينُ الْخَالِصُ وَالَّذِينَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِهِ أَوْلِيَاءَ مَا نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِيُقَرِّبُونَا إِلَى اللَّهِ زُلْفَى إِنَّ اللَّهَ يَحْكُمُ بَيْنَهُمْ فِي مَا هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي مَنْ هُوَ كَاذِبٌ كَفَّارٌ ﴿۳﴾ آگاه باشيد آيين پاك از آن خداست و كسانى كه به جاى او دوستانى براى خود گرفته‏ اند [به اين بهانه كه] که انها ما را هر چه بيشتر به خدا نزديك گردانند نمى ‏پرستيم البته خدا ميان آنان در باره آنچه كه بر سر آن اختلاف دارند داورى خواهد كرد در قيقت‏ خدا آن كسى را كه دروغ‏پرداز ناسپاس است هدايت نمى ‏كند (۳)
ایکاش حداقل با کتب ایت الله مطهری در خصوص اندیشه و تفکر اسلامی بیشتر دقت می نمودید . ای برادر تو همه اندیشه ای / مابقیت استخوان و ریشه ای
امیرالمومنین علی(ع) حملوا بصائرهم علی اسیافهم»، حمل می کنند اندیشه هایشان را بر شمشیرهایشان
بنام خدا
جناب دکتر مومنی
با سلام : شماره تلفن و ایمیل حقیر در سایت محترم فاش نیور موجود میباشند . از انجایی که جناب دکتر ساقی بنوعی بزرگ بنده در مسایل شخصی میباشند با هماهنگی با سایت بنده نیز خوشحال میشوم با تمام پاکان و دلسوزان اسلام عزیز اشنا یقیننا از دیدارتان و مباحثت خوشحال میشوم .
سلام
ان شاالله تعالی پاسخ مشروح خویش را با کمال افتخار به شما برادر گرامی ایمیل خواهم نمود.

با سپاس و تشکر
باسلام و درود بر جانباز دلسوز و ولایی آقای مجتهد که همواره در جهت بسط فرهنگ ایثار و شهادت و راهنمایی های حقوقی ایثارگران را به حق و حقوق قانونی و مطالبات قانونی ایشان رهنمون می سازند . پیگیری حق قانونی ایثارگران با آگاهی بخشی حقوقی میسر است . حال که مسئولان کشوری و دستگاه های اجرایی قصد اجرای قوانین را ندارند وجود شخصیتی همانند جناب آقای مجتهد به مثابه تک درخت و قنات آب در کنار آن درخت در یک صحرای برهوت در هوای گرم و سوزانی است که نقطه امید انسان های سرگردان در آن صحراست که انسان می تواند در آن وضعیت از سایه سار آن تکدرخت بیاساید و تشنگی خود را از همان آب قنات رفع تشنگی نماید .
واقع قضیه ما ایثارگران الان سرگردان حق و حقوق قانونی از دست رفته خود هستیم و هیچ تکیه گاهی رسمی از جانب نمایندگان مجلس و دولت برای ما وجود ندارد و مسئولین اجرایی هر طور دلشان بخواهد قوانین را نقض می کنند و نمایندگان هم نظارتی بر آن ندارند پس ما در صحرای برهوت سرگردانانی هستیم و افرادی مثل جناب آقای مجتهد تکیه گاه سایه سار در آن برهوت .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi