شناسه خبر : 58830
دوشنبه 03 ارديبهشت 1397 , 15:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای یک کپی...!

سیدعلی تقی آبادی - بادرود وعرض ارادت به خدمت جناب دکترعباس پور! معاونت محترم بهداشت ودرمان بنیادشهیدو امورایثارگران

عرض شود، چرا اینقدرسنگ بیمه دی رو به سینه میزنین، نکنه سهام دار هستین؟

مگه همون بیمه ایران چه مشکلی داشت که قرارداد رو فسخ کردین؟

ضمناً تمام جواب سوُالاتی که ازشما شده، نصفه و نیمه دادید و قانع کننده نیست! بیمه ایران ظرف یک هفته هزینه تمام فاکتورها رو بدون کم و کاست پرداخت می کرد، حال آنکه به گفته خودتون بیمه دی سی روزه ولی عملاً بیش از دو ماه هم طول میکشه.

 نمونه آنکه من خودم فاکتور اسفند96 به بنیاد تحویل دادم ولی الان که اول اردیبهشت97 هستیم به حسابم واریز نشده، ازطرفی خیلی از پزشکان و داروخانه ها قرارداد نداشته ومجبوریم پول ویزیت و دارو رو نقداً پرداخت کنیم تا بعد از دو ماه شاید به حساب واریز بشه. البته به بهانه هایی مبلغی از آن کسر می کنند.

 این آخری، جالبه که همسربنده به پزشک زنان مراجعه کرده و پزشک ایشون مبلغ ویزیت رو نقداً دریافت وبرای درمان همسرم سونوگرافی و دارو تجویز کرده، داروها رو هم که گرفتم نقداً پرداخت کردم و جالب ترین جای مسئله اینکه همسرم سونوگرافی رو انجام داده و مبلغش زد نقداً پرداخت و فاکتوردریافت نموده. من فاکتور داروها، ویزیت پزشک و فاکتورسونوگرافی رو به بنیادشهید تحویل دادم فرداش تماس گرفتن وگفتن که بایستی یک کپی از فاکتور سونوگرافی برایمان بیارین وگرنه ازتهران برگشت میخوره! من گفتم اصلش خدمت شماست چه نیازی به کپی است گفتن ازما می خواهند.

یکی نیست بگه بابا وقتی اصلشو قبول نداشته باشند، کپی اون رو دیگه هیهات! ازطرفی بنیاد با اون همه دبدبه وکبکبه اش دستگاه کپی نداره که خودشون از روی اصلش کپی بگیرن؟ گفتن نمیشه. منم گفتم شما همونا رو بفرستین قبول کردن بهتر، قبولم نکردن من عطایش را به لغایش بخشیدم.

 بخشنامه شده درتمام ادارات به خاطر اینکه مراجعه کمتر بشه کاغذ بازی هارو تمومش کنین، به قولی پیشرفت کردیم! میشه گفت بیش از 90% کارهای اداری الکترونیکی شده، اونوقت من و امثال من جانباز بی دست و پا برای یک برگه ای از این پزشک به اون داروخانه از داروخانه به رادیولوژیست از رادیولوژیست به سونوگرافیست و آخرشم بعد از دوماه که میخوان پرداختی هایی که ماجانبازان نقداً پرداخت کردیم، مبلغی کسرکرده و بازم تاًکید می کنم بعد از دو ماه به حساب واریز کنن؟!

جناب دکتر عباسپور!

شما خودتونو بذارین جای ما و از دید ما به این قضایا نگاه کنید. قضاوت رو به خودتون واگذار می کنم،

باتشکرتقی آبادی مجروح دفاع مقدس

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi