شناسه خبر : 58843
سه شنبه 04 ارديبهشت 1397 , 11:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیکار پشت در بنیاد اردبیل!

میر محسن بابایی- نامه ای به رئیس جمهور و شکایت از بنیاد با سلام ریاست محترم جمهور!

  احتراما" به استحضار عالی می رسانم بنده از فرزندان شهید استان اردبیل به نام میر محسن بابایی فرزند شهید معظم میر فرزانه بابایی می باشم.

جناب حجت السلام روحانی!

 من فرزند شهید به مدت پانزده سال به دنبال اشتغال خود به عنوان فرزند شهید که دارای امتیازات فراوان در حوزه اشتغال بوده اما به خاطر معلولیت جزیی ( ضعف پای چپ) و علیرغم تحصیلات (کارشناسی مدیریت فرهنگی) و دانشجوی ارشد مدیریت دولتی بودن و شرکت در آزمون های استخدامی و قبولی متاسفانه در مراحل گزینش به همان علت معلولیت چندین بار از استخدام باز مانده ام که بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل و استانداری اردبیل در این مورد مطلع می باشد.

 بنده متاهل و دارای دو دختر می باشم و طی ده ها نامه به سازمان های ذی ربط و بیان مشکلات پیش آمده (معلولیت جزیی) در نحوه استخدام در سازمان های دولتی درخواست حمایت و کمک جهت رفع این مشکل کرده ام ولی متاسفانه به خاطر عدم حمایت های لازم اداره کل بنیاد شهید اردبیل از اینجانب هنوز هم بعد از سالها بیکار می باشم.

 ریاست محترم جمهور! به دادم برس که وضعیت زندگیم بسیار خراب است و خانواده ام در آستانه فروپاشی می باشد. با این وضعیت اگر در ده ها آزمون استخدامی هم قبول بشوم باز هم بخاطر معلولیتم استخدامم نمی کنند. حضرت آقا به جهت علاقه و اشتیاق خود به حوزه ایثارگران تقاضای استخدام در بنیاد شهید و امور ایثارگران را کرده ام ولی متاسفانه تا به حال که پانزده سال از اولین درخواست من برای اشتغال به خاطر استخدام غیر ایثارگرها در بنیاد شهید استان اردبیل با جواب رد و بی اعتنایی روبه رو هستم.

لذا از شما خواهشمندم کمکی کنید تا این درخواست من را بررسی نمایند تا شاید این قفل بدست شما باز شود. با تشکر: رونوشت:دفتر مقام معظم رهبری

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
برادر گرامی
معلولیت هیچ گاه باعث مردودی در گزینش نمی شود احتمالا انها بهانه تراشی کرده اند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi