شناسه خبر : 58858
چهارشنبه 05 ارديبهشت 1397 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم تجلیل از همسران جانبازان شهرداری تهران

آیین تجلیل از همسران جانبازان بازنشسته شهرداری تهران، با حضور معاونین شهردار، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر، مدیر عامل و مدیران ارشد سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و شهرداران مناطق در باشگاه شماره یک شهرداری تهران (مجموعه پذیرایی شیان) برگزار شد.

http://defapress.ir/files/fa/news/1397/2/4/423178_433.jpg

در این مراسم، فاطمه ذوالقدر نماینده مجلس شورای اسلامی  طی سخنانی گفت: زن ایرانی در تمام دوران از ابتدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در صحنه حضور داشته و این حضور و حمایت سبب شد، انقلاب اسلامی شکل گیرد و جنگ را علیه دشمن متجاوز بعثی با تمام سختی‌ها و مشقت‌ها پشت سر بگذاریم.

الهام فخاری نماینده شورای شهر تهران نیز در این مراسم گفت: تقدیر از همسران جانبازان بازنشسته بسیار کار نیکو و پسندیده‌ای است. من به‌عنوان یک شهروند کوچک از زحمات جانبازان در دوران خدمت و از صبوری و بزرگ منشی همسران جانبازان قدردانی می‌کنم و امیدوارم با راهنمایی، مشورت و تجربه اندوخته شما به‌عنوان یکی از سرمایه‌های شهر تهران با هم بتوانیم در سال‌های پیش رو وضعیتی عادلانه تر را در شهر برقرار کنیم.

سید مهدی قاسمی مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران هم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از زحمات همسران جانبازان بازنشسته، تقدیر و اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با ارائه خدمات مناسب، قدردان تلاش‌های همکاران جانباز و خانواده‌هایشان باشیم.

در پایان مراسم از تعدادی از همسران جانبازان بازنشسته شهرداری تهران تجلیل شد.

انتهای پیام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi