24 مرداد 1397/ ۰۳ ذو الحجة ۱۴۳۹
شناسه خبر : 58882
1397,پنجشنبه 06 ارديبهشت12:18
اشتراک گذاری در:
عکس روز

از نمایندگان بپرسید...


ررزمندگان و جانبازان زیر25%- ضمن تشکر فراوان از سردار جاسمی

 از کلیه نمایندگان محترم تقاضا می شود:

1-  از بنیاد شهید و امور ایثارگران سئوال کنند، چرا تا کنون آیین نامه اجرایی تبصره 17 قانون بودجه سال 97 موضوع طرح کمک معیشت معسرین نوشته نشده است و چرا حداقل حقوق که در قانون تصویب شده تا کنون برای این گروه اجرا نشده است؟
و برای شفاف سازی و رفع ابهامات موضوع یک مقطع رزمنده های شاغل در دستگاه های دولتی کاری نکرده اند؟

2-  لطفا" از شهرداری سئوال کنند، چرا مواد قانون برنامه ششم در خصوص تخفیف بلیط مترو و اتوبوس و استفاده از فرهنگ سراها و استخرها برای رزمندگان و جانبازان زیر 25% حتی در سال 97 و گذشت یک سال از قانون برنامه، اجرا نشده است؟

3- لطفا" از مسئولین راه آهن و هواپیمایی در خصوص نیم بها کردن بلیط سئوال شود.

4- لطفا" از نیروهای مسلح درخصوص پرداخت وام مسکن و دفترچه درمان رزمنده های فاقد شغل سئوال شود.
آیا حق یک رزمنده نیست که مسکن و  دفترچه درمان داشته باشد؟

درحالیکه موضوع درمان همه ایثارگران از برنامه پنجم تصویب شده و وام رزمنده ها از سال 92 تصویب شده


کد خبرنگار : 20


مسئولین     ایثارگران     مصوبات     فاش نیوز                            
Reply
no
1
yes
20
هموطن
1397/02/06 - 13:16
بنیاد اگر وزارتخانه بود
همان اول شروع برنامه ششم باید با سازمانهای مربوطه که مسئول اجرای مواد قانون هستند مکاتبه می کرد و از انها گزارش می خواست و در صورت عدم پاسخ گویی موضوع را به دولت منعکس می کرد! و موانع را برمی داشت.
ولی خود بنیاد هم قانون را درست اجرا نمی کند و با تکالیف قانونی اشنایی کافی ندارد .
واقعا برای شهرداری با ان همه درامد چه مانعی داشت که حتی بلیط مترو را رایگان نکرده ؟
البته معاونت رفاهی بنیاد حتما هیچ درخواست از شهرداری نکرده ؟
خبرنگار محترم فاش نیوز لطفا در مصاحبه ها با مسئولین بنیاد به این موارد هم اشاره شود.

Reply
no
2
yes
3
1397/02/06 - 16:39
سلام در خصوص بهای بلیط مترو و اتوبوس و...مگه تخفیف برا جانبازان وجود دارد؟؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید .من جانباز بالای ۲۵ هستم ام تا کنون از هیچ کدام از خدمات بنیاد استفا ه نکردهام .افرین بر شما

no
0
yes
4
ناشناس
1397/02/07 - 14:03
سلام ، بله شما با ورود به سامانه صدور کارت مترو شهرداری و اپلود مدارک می توانید کارت مترو تخفیف دار بگیرد . اولش برای صدور کارت کمی زمان می بره ولی بعدش تا سالیان سال از این تخفیف بهره مند می شوید .
البته طبق قانون همه ایثارگران باید شامل این تخفیف بشوند ولی فعلا شورای شهر فقط برای جانبازان بالای 25% اجرا کرده


Reply
no
0
yes
11
ایثارگر
1397/02/07 - 13:59
همه رزمندگان و جانبازان برای ازاد کردن راه کربلا از جان خودگذشتن.
ولی حالا از نظر مالی انقدر توان ندارند که به این سفر معنوی و زیارت امام حسین (ع) بروند .
کاش دولت محترم حداقل قانون تخفیف بلیط ها را اجرا کند تا همه جانبازان زیر25% و رزمنده ها هم بتوانند یک سفر کربلا و مشهد بروند .

Reply
no
0
yes
6
سلمان صائب
1397/02/10 - 00:45
باتقديم سلام به شما عزيزان:لطفآ از مسئولين بپرسي چرا جانبازان دفاع مقدسى كه تا الآن.تعيين درصد نشده اند؟ وتا كنون در بين نيروهاى يگن خدمتى وبنياد به تمسخر گرفته شده اند- و هى امروز وفردا ميشوند.بنده سال ٦٥ در مهران مجروح شده ام. تمامى مدارك گولهى شده را دام وبه تاييد بنياد هم رسيده-ومنتظر كميسيون ماده ١٦ ميباشيم.خواهشمند است براى تعيين درصد ياريمان بفرماييد

Reply
no
0
yes
3
ناشناس
1397/02/11 - 20:07
فصل تابستان نزدیک است کاش بنیاد حداقل کارت شناسایی جانبازان زیر25% را زودتر صادر کند تا فرزندان ما هم بتوانند از ورزشگاهها و کلاس های اموزشی تخفیف دار استفاده کنند

Reply
no
0
yes
4
محمد حسین
1397/02/14 - 18:35
چرا در این کشور کسی به فکر جانبازان زیر ۲۵درصد نیست آیا کشورهای همسایه مانندپاکستان وسوریه را نمی بینید اگر رزمندگان وجانبازان نبودند کشور ما مانند اونها بودپدرم جانباز ۲۰درصد عصب وروان وشیمیایی می باشه سی وچند ساله با خط کشی ما از تمام مزایا محروم ماندیم ای کاش مسئولان بخود آیند ویادی از بازمانده های جنگ بکنند هر بار می گویند جانبازان عصب وروان وشیمیایی را مانند جانبازان بالای ۲۵درصد در نظر می گیریم ولی سی وچند ساله هر کاری انجام ندادند پدرم حتی برای ادامه تحصیل شهریه دانشگاه را خودش پرداخت می کرد ولی خانواده جانبازبالای ۲۵درصد همه از سهمیه دانشگاه استفاده می کنند وهمه پول شهریه تمام اعضای خودش را دولت می دهد ولی جانباز زیر از تمام مزایا محروم می باشد لطفا جانبازان زیر ۲۵درصد رایاری کنید تا کی باید بدست فراموشی سپرده شوند





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.