شناسه خبر : 58901
یکشنبه 27 خرداد 1397 , 14:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیچارگی از تصویب گناه هاست!

ناشناس- میدانیم مشکل فسادها از کربلا شروع شده و آغازش ربطی به جمهوری اسلامی ندارد. وقتی حضرت سید الشهدا(ع) را به جرم امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رساندند جامعه آن روزها همینطور دچار هرج و مرج و گسترش گناهان کبیره بوده و نیروهای مومن فقط هفتاد و دو نفر پشت سر امام زمانشان در مقابل لشکرهای کفر ایستادند.

 باید بطور مکرر بگوییم خط قرمز الهی که حق تعالی امر فرمودند 10 مورد گناهان کبیره از خلقت آدم تا قیامت در تمام ادیان میبایست بدون تغییر باشند اما در زمانی که گناهان کبیره عمومی شد موجب نزول بلای الهی بوده لذا این روزها در غرب گناهان کبیره مثال ازدواج همجنس بصورت قوانین تصویب شده و بطور عمومی با حمایت دولت ها رواج دارند ( ربا در بانکهای غربی وجود ندارد) باید بگوییم در اثر رواج گسترده گناهان کبیره است که موجب رشد گسترده انواع بیماری های لاعلاج جسمی و روانی در بلاد کفر شده نتیجه نزول بلای الهی هستند.

 ایثارگران در جبهه حاضر شدند تا ضمن مقابله با متجاوزان با تقدیم هزاران شهید و جانباز از نظام جمهوری اسلامی حفاظت کنند اما علیرغم فریاد مجتهدین و مراجع تقلید و آیات عظام که از سوی امام زمان (عج) فرمان دارند متاسفانه بدون رو در بایستی در مجلس گناهان کبیره بعنوان قوانین رسمی جمهوری اسلامی تصویب می شوند.

 تبلیغ مهدویت چیست؟ اگر امام زمان (عج) ظهور کند ابتدا میفرماید اوضاع بحرانی اقتصاد کشور و گرفتاری مهلک شیعیان نتیجه تصویب گناهان کبیره یعنی قوانین بانکداری ربایی در مجلس است و بهتراست بگوییم این بلای الهی و گستاخی دشمنان و هجوم شیاطین و کفار نتیجه بی توجهی مجلس به امر به معروف و نهی از منکر توسط علما و مجتهدین است که در جامعه امروز بصورت بلای اقتصادی و بزرگترین آفت جمهوری اسلامی بروز کرده است.

 ربا، قتل، شرب خمر، زنا، لواط، قمار، دروغ جزو 10 گناهان کبیره هستند که موجب نزول بلایای آسمانی و تحمیل آن به مرتکبین گردیده است زیرا ربا باعث ثروتمند شدن پولدارها و فقیرتر شدن قشرهای مختلف مردم میشود مگر آنانکه با حفظ تقوا از دریافت هرگونه بهره یا معاملات ربایی و بطور کلی بنابر اجتهاد علمای تشیع با تحریم بانک های ربا خوار همچون هفتاد و تن شهید کربلا با امام زمان (عج) همراهی کنند تا در دنیای امروز همچون قاتلان حضرت سید الشهدا (ع) جزو مغضوبین و مرتکبین گناهان کبیره قرار نگیرند و از بلایای الهی مخصوص این دوران در امان بمانند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi