شناسه خبر : 58911
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 , 16:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با حضور مدیرکل بنیاد تهران در انجمن جانبازان نخاعی مطرح شد:

کارگروه های مشترک بنیاد و انجمن جانبازان تشکیل می شود

مدیرکل و معاونان بنیاد شهید استان تهران با حضور در دفتر انجمن جانبازان نخاعی، با اعضای هیئت مدیره این انجمن به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

فاش نیوز - نشست انجمن جانبازان نخاعی با مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران تهران بزرگ  و معاونانش در دفتر انجمن برگزار گردید.

به گزارش خبرنگارما، نادر نصیری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ که جدیدا به این سمت منصوب گردیده به همراه عبدوستی، معاون بهداشت و درمان و نورچه ای معاون فرهنگی بنیاد شهید تهران بزرگ با حضور در دفتر انجمن جانبازان نخاعی در مورد مسائل و مشکلات جانبازان نخاعی تهران و همکاری های دوجانبه بحث و گفت و گو کردند.

در این نشستِ صمیمی که عصر روز گذشته برگزار شد، اسرافیلی رییس هیئت مدیره انجمن ضمن خیرمقدم به مدعوین، با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع)، تاریخچه ای از تشکیل و روند ارائه خدمات به جانبازان نخاعی و پیگیری مطالبات آنها بیان کرد.

اسدزاده مدعامل انجمن جانبازان نخاعی نیز با اشاره به مشکلات حاد برخی از جانبازان، خواستار رسیدگی به وضعیت آنان شد و انجمن جانبازان نخاعی را بازوی توانمندی که برخی از وظایف بنیاد را بر دوش دارد دانست و بر حل و فصل کاستی ها و معضلاتی که گریبانگیر جامعه جانبازان نخاعی گردیده تاکید کرد و آمادگی انجمن را برای تشکیل کارگروه مشترکی با بنیاد برای بررسی و اقدام برای رفع مشکلات جانبازان اعلام کرد.

مسئولان کمیته های بهداشت و درمان، فرهنگی و ورزشی و اردویی انجمن نیز در گزارش های جداگانه ای با اشاره به اقدامات انجام شده توسط کمیته های مربوطه، توضیحاتی در باره مسائل و مشکلات جانبازان نخاعی استان تهران ارائه دادند و با ارائه راهکارهایی، خواستار توجه جدی به وضعیت جانبازان با توجه به افزایش سن و بالطبع افزایش مشکلات درمانی، و نیازهای فرهنگی و ورزشی آنان شدند.

در ادامه این جلسه نورچه ای، معاون فرهنگی و عبدوستی معاون بهداشت و درمان بنیاد تهران نیز در توضیحاتی به برخی از مشکلات مطرح شده پاسخ دادند و با استقبال از پیشنهاد ارائه شده برای بررسی بند بند مسائل و مشکلات جانبازان نخاعی، آمادگی خود را برای تشکیل نشست های مشترک با کمیته های مختلف انجمن اعلام کردند.

در پایان این نشست نیز نادرنصیری با بیان اینکه برای حل مشکلات جانبازان قطع نخاعی از هر اقدامی توسط معاونت های مختلف بنیاد تهران حمایت می کند تاکید کرد: در نشست های تخصصی و مشترک با کمیته های انجمن و با حضور کارشناسان، وضعیت جانبازان قطع نخاعی مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد و تصمیمات لازم برای رفع مسائل موجود اتخاذ شود.
نصیری با اشاره به اینکه  همه مدیون ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان هستیم گفت: جانبازان قطع نخاع با نگاه واقع بینانه و اِشرافی که بر مشکلات خود دارند می توانند مشاوران مناسبی برای خدمت به این قشر باشند و ما از پیشنهادات و طرح های آنان برای ارائه خدمات مناسب به این جانبازان عزیز استقبال می کنیم.

جزئیات کامل این نشست و مباحث انجام شده در آن در آینده نزدیک از همین پایگاه خبری به اطلاع کاربران عزیز ایثارگر خواهد رسید.

 

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام


...

یک خبر مهم .

باورتان نمی شود .

در خبر ۲۰ شبکه خبر امشب .

زیر نویس نوشته بود .

صدای ما جانبازان زیر ۲۵% را به مسئولین برسانید .

تلویزیون و خبر از بچه های جبهه و جنگ .

شاید دوره آخر زمان رسیده .

که تلویزیون بعد از ۳۰ سال از جانبازان زیر ۲۵%

خبر منتشر کرد .

هر چند به یک زیر نویس اکتفا کرد :

ولی ما به فال نیک می گیریم .

و تشکر می کنیم .

که فقر و نداری بچه های جبهه و جنگ به گوش

تلویزیون هم رسید .

نخند آقا نخند :

واقعاً زیر نویس را خودم دیدیم .

...
سلام مدتی هست بیمه دی به ایثارگران شهرستان محلات خدمات نمیدهد. و پول مراکز طرف قرار داد را پرداخت نمی کند انها هم بیمه دی را قبول نمی کنند لطفا پیگیری فرمایید
موز میوه ای خارجی است باید میوه ایرانی مصرف کرد
نظارت استصوابی برای طرح ترافیک!! در یکی دو روز گذشته معاونت حمل و نقل ترافیک شهر تهران، لیست هایی را برای روزنامه ها و موسسات خبری ارسال کرده و از آنها خواسته تا از میان اسامی ذکر شده در لیست، چند نفر را گزینش کرده و به آن معاونت معرفی کنند. جالب است همین بلا را بر سر جانبازان بالای 25 درصد آورده اند که این برخلاف ماده 44 قانون خدمات رسانی به ایثارگران است و با شکایت جانبازان به دیوان عدالت اداری لغو خواهد شد.
ترامپ فروردین97پستی درتوئیترش منتشرکرده وخبرازبرکناری دیویدشولکن وزیرامورکهنه سربازان آمریکاوجایگزین کردن رونی جکسون پزشک رئیس جمهورکاخ سفیددراین سمت خبرداده،مسعوددهنمکی کارگردان ارزشی درواکنش به این خبرنوشته که ترامپ پزشک شخصی خودراجایگزین دیویدکردمهمترازاصل خبرحاشیه آنست آنهم داشتن وزیرامورکهنه سربازان بعداز70سال نشان ازاهمیت دادن غرب به نسل گذشته سربازانش است
به رسم امانتداری عرض شودکه مطلب بالاازسایت خبری شهدای ایران بود-بالاغیرتافارغ ازمسائل سیاسی بیطرفانه قضاوت کنیم آیاکاردشمنان ماپسندیده است یاکارمسئولین ونمایندگان مجلس ماکه سالهاست ایثارگران رابادروغ ودغل دربدترین شرایط نگهداشته اند؟آقایان که مدام سنگ امام رابه سینه میزنندآیاوصیت امام درموردایثارگران رااینگونه تعبیرمیکنندکجاست عدالتیکه هدف اصلی انقلاب بودوای برشم?
با سلام از اینکه یه جلسه ای برگزار شود و گزارشی نوشته شود و چند تایی عکس گرفته شود اینا اگه توام با عمل نباشد هیچ ارزشی نداره پس سعی کنید فقط شعار ندهید .....
سلام بنده چندوقت پیش یه پیشنهاددرمورد راه اندازی قسمتی بعنوان سوال از شما و جواب از مسئولین ذیربط بنیاد(که شما هماهنگی انرا بایدانجام بدین)برای شنیدن مستقیم وبدون واسطه پاسخ مشکل مطرح شده، که اگه این پیشنهاد عملی بشه پایگاه فاش نیوز هم از حالت یه نواختی که عزیزان ایثارگر فقط بصورت متکلم وحده به بیان مشکلات خود می پردازن وکسی هم برای سوال و یا مشکلشان راه حلی ویا حداقل جوابی نمی دهند در می آید ./.
قطعا مسئولین همکاری نمی کنند و هرگز هم همکاری نخواهند کرد.

در زمان ریاست جمهوری دولت نهم و دهم چند نامه به رئیس جمهوری محترم نوشتیم که ایشان در کمال تواضع جواب دادند یکی از نامه ها برای گرفتن وام کم بهره مسکن و معرفی به بانک بود که بحمدالله انجام شد و دیگری دستور رئیس جمهور به یکی از نهادهای نیروی مسلح بود که توسط فرماندهان آن نیروی مسلح نامه رئیس جمهور ملت پاره شد و به سطل انداختند و حتی کار قانونی ما را هم به تاخیر انداختند و...
تشکل با بنیاد تا حالا چه سودی داشته ما که با قطع نخاع نابود شدیم منتظر مرگیم وخلاص شدن از مصیبت قوانین به اندازه تصویب شده یا بودجه نیست یا عامل اجرا
فکر درمان بچه های نخاعی داخل منزل هم در امور درمان آب درمانی فیزیوتراپی و...باشید شاید کمتر دردبکشند تا مرگ
...

فیروزی با اعلام اینکه فرمانداران شهرستان‌‌های مرزی موظف به احصاء و معرفی واجدان شرایط مرزنشینان تا شعاع ۲۰ کیلومتری نوار مرزی و بارگذاری اطلاعات مربوط به آنان در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند، عنوان کرد: وزارت صنعت، معدن تجارت نیز موظف است در کارت الکترونیکی مرزنشینان خدمات تخفیف تعرفه گمرکی به ازای هر نفر ۵۰۰  هزار تومان در هر ماه را برای آنان شارژ کند.
...
به ۴ میلیون نفر مرزنشین کارت پیله وری می دهند که ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان تا یک ملیون تومان می ارزد . یعنی حقوق می دهند .

به ۸۰ ملیون ایرانی هر ماه حقوق یارانه می دهند .

بهزیستی به ملیون نفر حقوق ماهیانه می دهد .

کمیته امداد به ۱۰ ملیون نفر حقوق ماهیانه می دهد .

به ۸ ملیون نفر کارمند حقوق ماهیانه می دهند .
...
رزمندگان جانبازان بالاخص ۵% جبهه و جنگ و دفاع مقدس

هیچ حقوق ندارند .

و بدبخت و فقیرند .

و این مزد برقرارکنندگان جمهوری اسلامی ایران است .

و مزد نجات دهندگان ایران و شیعه از دست صدام حسین است .

چه کار کنیم با همه مزد و حقوق .
ای کاش یک کارگروهی متشکل از جانبازان زیر 25 درصد هم انتخاب بشه .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi