شناسه خبر : 58966
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1397 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرهنگ شهادت باید الگویِ مسؤولان باشد

حجت‌الاسلام ذکریا نیکویی معاون سازمان بسیج رسانه کشور درباره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تکریم خانواده‌های معظم شهدا، اظهار داشت: امروز یکی از نیازهای جامعه آشنایی نسل نوجوان و جوان ما با جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدا و جانبازان است.

وی ادامه داد: رزمندگان دفاع مقدس بهترین الگو برای نسل جوان هستند. فرهنگ ایثار و شهادت باید الگوی مسؤولان نیز باشد، زیرا که که این فرهنگ انسان را از غرق شدن در مادیات زندگی روزمره رها می‌کند.

معاون سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه زمان جنگ تحمیلی اکثر رزمندگان و فرماندهان ما جوان بودند، تصریح کرد: آنها با شجاعت، غیرت و احساس مسوولیت نسبت به اسلام و انقلاب به جبهه‌ها رفتند. امروز نیز جوانان ما باید با این قهرمانان ملی بیش از پیش آشنا شوند.

حجت‌الاسلام نیکویی خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان را افتخار و وظیفه انسانی و شرعی برای مسؤولان و مردم دانست و عنوان داشت: جامعه باید در قبال این افراد قدردانی خود را به نمایش بگذارد، هر چقدر که به این عزیزان خدمت کنیم، نمی‌توانیم ذره‌ای از ایثار و مجاهدت‌های آنان را پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi